Hulde allereerst voor het OM en de klacht gaat over het feit dat men telkens toestaat dat de beroepsracisten van de linkse kerk stelselmatig misbruik kunnen maken van het rechtssysteem door onnodig hier gebruik van te maken en het systeem te verzwaren met onnodige aangiftes alleen maar om op valse gronden anderen het zwijgen op te kunnen leggen.quote:
De vele aangiftes die tegen het PVV filmje waren ingediend door de beroepsklagers van de linkse "kerk" alias de "Haat"Vana Simons en BlacklivesMatters/TanjaJeSS/DENK/Moslimbroederschap etc.types, is door het Openbaar Ministerie geseponeerd op de gronden:
• Er is geen sprake van het beledigen van een groep mensen,
• Er wordt ook niet aangezet tot haat, discriminatie of geweld.
• Mensen worden niet opgehitst om iets strafbaars te doen.
NOS 2018.
Daar draag jij in ieder geval niet aan bijquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:20 schreef 2dope het volgende:
boehoehoe links boehoehoe moslims
Vroeger had je nog wel eens grappige of originele topics, what happened
Zeker wel, kijk maar eens in GAMquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:21 schreef matspontius het volgende:
[..]
Daar draag jij in ieder geval niet aan bij
Lekker boeiend zeg ...........................quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zeker wel, kijk maar eens in GAM![]()
Nu jij nog
Begrijp niet hoe het Openbaar Ministerie van Nederland valt voor dit rare retorische trucje? "Ik haat geen individuele moslims, ik haat alleen de islam!!!" Hoe de fuck werkt dit? Ik haat nazisme als ideologie, dus haat ik ook logischerwijs mensen die die ideologie aanhangen. Je kunt die twee dingen toch helemaal niet van elkaar scheiden?quote:Het OM vindt niet dat met het filmpje wordt aangezet tot haat, discriminatie of geweld. Ook is er geen sprake van ophitsing. Volgens het OM gaan de uitingen alleen over de islam als godsdienst en gaat het niet over de aanhangers ervan.
Ach moslimhaat is de nieuwe politieke correctheid.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Begrijp niet hoe het Openbaar Ministerie van Nederland valt voor dit rare retorische trucje? "Ik haat geen individuele moslims, ik haat alleen de islam!!!" Hoe de fuck werkt dit? Ik haat nazisme als ideologie, dus haat ik ook logischerwijs mensen die die ideologie aanhangen. Je kunt die twee dingen toch helemaal niet van elkaar scheiden?
Goh, het moslimmetje is het er niet mee eensquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:17 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ach moslimhaat is de nieuwe politieke correctheid.
Vervang islam door homofilie of jodendom en je zal zien hoeveel jaar Geert van zijn leven achter de tralies mag wegrotten.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:33 schreef Hondenbrokken het volgende:
Amateuristisch filmpje dat in 10 minuten door een PVV in elkaar is gezet.
Niet racisme, maar het gebrek aan kwaliteit zou een reden moeten zijn om dit filmpje te verbieden.
Zo'n filmpje had ie al hequote:Op woensdag 2 mei 2018 01:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een matig filmpje. Had dan iets gedaan met afgehakte hoofden en homo's die van gebouwen worden afgegooid om te laten zien wat voor een ranzige ideologie het is.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:33 schreef Hondenbrokken het volgende:
Amateuristisch filmpje dat in 10 minuten door een PVV in elkaar is gezet.
Niet racisme, maar het gebrek aan kwaliteit zou een reden moeten zijn om dit filmpje te verbieden.
Homoseksualiteit is een seksuele oriëntatie. De seksuele oriëntatie van een individu wordt grotendeels genetisch bepaald. De islam is een geheel aan ideologische overtuigingen welke geen enkel genetisch verband kent. Hiermee is de conclusie dat je vergelijking nogal mank gaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:17 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ach moslimhaat is de nieuwe politieke correctheid.
Vervang islam door homofilie of jodendom en je zal zien hoeveel jaar Geert van zijn leven achter de tralies mag wegrotten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |