abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178861952
Hey allemaal,

Zoals jullie bekend had ik vandaag dus dat gesprek om recruiter te worden voor 40 uur per week.

40 uur
2000 - 2300 bruto

Ik heb enkel CV verstuurd, zonder motivatie.

*Ik heb voor de grap gesolliciteerd, ik prefereer een baan van 20 - 32 uur zoals jullie bekend. Ik heb me dus niet voorbereid. Maar je pakt elke kans die je krijgt dus ik wou er best voor gaan.

Met pijn en moeite sta ik om 08:00 op. Huilend arriveer ik om 09:30. Ik loop gewoon een fokking leeg pand in. Ineens zie ik een deur met daarachter een lift. Kluun stapt lift in en gaat naar de vierde verdieping. Ik word begroet door een blonde plank/lat/skelet, jullie weten wel zo'n vrouw zonder borsten en billen, ze had wel een mooi gezichtje. Ze geeft me een hand en gaat zitten. En dan begint het. WAT EEN KRENG!!! Het is de bedoeling dat ik met haar samen ga werken. Ze is 27, getrouwd en heeft een zoon. Door die zoon werkt ze ipv 40 uur, maar 24 uur. Even dacht ik: Betekent dit dat ik ook 24 uur ga werken?!! Feest ging niet door, want het is de bedoeling dat ik 40 uur werk, terwijl zij lekker 4 dagen uitslaapt en voor haar mormel zorgt. Daarvoor zoekt ze iemand die haar helpt. Schandalig!!! Gesprek was trouwens om te huilen:

-Waarom wil je recruiter worden?
Het lijkt me leuk om mensen en bedrijven te matchen.

-Je hebt een andere achtergrond, waarom heb je hierop gesolliciteerd?
OMDAT IK GELD WIL! Ik zeg natuurlijk: Omdat ik zin heb in een nieuwe uitdaging en me in een bepaalde richting wil ontwikkelen.

-Je lijkt me nog zoekende, alsof je nog niet weet wat je wil?
STOMME K*TWIJF!!!! Ik ben niet zoekende!!! Ik zoek niets! Ik zoek gewoon een baan, boeit me geen ene moer wat! Ik weet precies wat ik wil en dat is geld verdienen en reizen! Eeeh ik zeg natuurlijk braaf: Nee, dat is niet waar, ik zoek al een tijdje naar een commerciële functie als recruiter.

Hoe dan ook RAMP + ik kon dat diplomaloze tutje niet uitstaan + salaris is eigenlijk te laag voor 40 uur? 2000 bruto is ongeveer 1700 netto. Als ik 40 uur in een callcenter werk zit ik waarschijnlijk op hetzelfde of zelfs nog meer. Maar ik werk niet 40 uur! Die baan was van 08:30 - 17:30. Ik zie mezelf al 5 dagen half kapot om 08:30 aankomen. Dacht het niet. Mijn zoektocht gaat dus verder. Over 2 uur nog een gesprek met Randstad. Ben benieuwd of zij wat voor mij hebben.
Niet doen
pi_178862054
Recruiters hebben eigenlijk wel per definitie een bonusregeling. Door het niet vermelden van eventuele bonussen doet mij dit topic verzonnen aan.
pi_178862055
Niet gelezen.
pi_178862065
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Recruiters hebben eigenlijk wel per definitie een bonusregeling. Door het niet vermelden van eventuele bonussen doet mij dit topic verzonnen aan.
Misschien een slotje daarom?
pi_178862086
Verkoop jezelf op het station. Je bepaalt dan zelf je werktijden en je hoeft het niet aan de belasting op te geven.
Tip: Koop wel een gezinspot vaseline.
pi_178862087
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Zie niets staan over bonus? Zou wel laptop en mobiel krijgen.
Niet doen
pi_178862102
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:56 schreef Hiddendoe het volgende:
Verkoop jezelf op het station. Je bepaalt dan zelf je werktijden en je hoeft het niet aan de belasting op te geven.
Hoezo vaseline?
Niet doen
  Moderator dinsdag 1 mei 2018 @ 13:58:02 #8
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178862128
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:56 schreef Hiddendoe het volgende:
Advies op basis van eigen ervaring?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178862157
2000 bruto. Dat krijg ik bijna met 40 uur niets doen. Lolz.

UWV gratis geld boys jeweettogzelluf _O_
U MAD?
pi_178862162
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:53 schreef Kluun1985 het volgende:
Hey allemaal,

Zoals jullie bekend had ik vandaag dus dat gesprek om recruiter te worden voor 40 uur per week.

40 uur
2000 - 2300 bruto

Ik heb enkel CV verstuurd, zonder motivatie.

*Ik heb voor de grap gesolliciteerd, ik prefereer een baan van 20 - 32 uur zoals jullie bekend. Ik heb me dus niet voorbereid. Maar je pakt elke kans die je krijgt dus ik wou er best voor gaan.

Met pijn en moeite sta ik om 08:00 op. Huilend arriveer ik om 09:30. Ik loop gewoon een fokking leeg pand in. Ineens zie ik een deur met daarachter een lift. Kluun stapt lift in en gaat naar de vierde verdieping. Ik word begroet door een blonde plank/lat/skelet, jullie weten wel zo'n vrouw zonder borsten en billen, ze had wel een mooi gezichtje. Ze geeft me een hand en gaat zitten. En dan begint het. WAT EEN KRENG!!! Het is de bedoeling dat ik met haar samen ga werken. Ze is 27, getrouwd en heeft een zoon. Door die zoon werkt ze ipv 40 uur, maar 24 uur. Even dacht ik: Betekent dit dat ik ook 24 uur ga werken?!! Feest ging niet door, want het is de bedoeling dat ik 40 uur werk, terwijl zij lekker 4 dagen uitslaapt en voor haar mormel zorgt. Daarvoor zoekt ze iemand die haar helpt. Schandalig!!! Gesprek was trouwens om te huilen:

-Waarom wil je recruiter worden?
Het lijkt me leuk om mensen en bedrijven te matchen.

-Je hebt een andere achtergrond, waarom heb je hierop gesolliciteerd?
OMDAT IK GELD WIL! Ik zeg natuurlijk: Omdat ik zin heb in een nieuwe uitdaging en me in een bepaalde richting wil ontwikkelen.

-Je lijkt me nog zoekende, alsof je nog niet weet wat je wil?
STOMME K*TWIJF!!!! Ik ben niet zoekende!!! Ik zoek niets! Ik zoek gewoon een baan, boeit me geen ene moer wat! Ik weet precies wat ik wil en dat is geld verdienen en reizen! Eeeh ik zeg natuurlijk braaf: Nee, dat is niet waar, ik zoek al een tijdje naar een commerciële functie als recruiter.

Hoe dan ook RAMP + ik kon dat diplomaloze tutje niet uitstaan + salaris is eigenlijk te laag voor 40 uur? 2000 bruto is ongeveer 1700 netto. Als ik 40 uur in een callcenter werk zit ik waarschijnlijk op hetzelfde of zelfs nog meer. Maar ik werk niet 40 uur! Die baan was van 08:30 - 17:30. Ik zie mezelf al 5 dagen half kapot om 08:30 aankomen. Dacht het niet. Mijn zoektocht gaat dus verder. Over 2 uur nog een gesprek met Randstad. Ben benieuwd of zij wat voor mij hebben.
Zag ze er zo ongeveer uit:

dinsdag 1 mei 2018 @ 13:59:17 #11
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178862164
quote:
Ik ben niet zoekende!!! Ik zoek niets! Ik zoek gewoon een baan
pi_178862174
Ben supergespannen. Gesprek met uitzendbureau moet goed gaan, want ze hebben baan die ik heeeeeel graag wil!
Niet doen
pi_178862193
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Klopt. Gezicht was mooier.
Niet doen
pi_178862213
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:53 schreef Kluun1985 het volgende:
IK GELD W
Ik heb mijn baan als recruiter opgezegd laatst, staat nog open.

IK zat op 2700 bruto.
Weggegaan en opgerot
pi_178862225
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:58 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Advies op basis van eigen ervaring?
Welnee gek. Gewoon een vriendelijk bedoelde tip van de ene fokker voor de andere fokker.
TS wil nl. veel geld verdienen zonder er veel moeite voor te doen.
Ga dan de hoer spelen. Of hou je muil.
pi_178862229
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nee, ik zoek geld. Maar ik ga niet naar de UWV. Die geven geld, maar dan kom je in hun molen terecht. Ik wil niets weten van sol plicht, loopbaancoaches, en hun sollicitatie evenementen.
Niet doen
pi_178862248
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:00 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Ik heb mijn baan als recruiter opgezegd laatst, staat nog open.

IK zat op 2700 bruto.
Heb je vacature?
Niet doen
pi_178862253
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:01 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Nee, ik zoek geld. Maar ik ga niet naar de UWV. Die geven geld, maar dan kom je in hun molen terecht. Ik wil nieta weten van sol plicht, loopbaancoaches, en hun sollicitatie evenementen.
Dan moet je ook geen recruiter worden.
Weggegaan en opgerot
pi_178862270
Omgeving van Oss, als je echt geïnteresseerd bent zal ik je wel DMen zodra die online staat.
Weggegaan en opgerot
pi_178862315
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:02 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Omgeving van Oss, als je echt geïnteresseerd bent zal ik je wel DMen zodra die online staat.
Oke dat is wat te ver. Ik woon in Zuid Holland.
Niet doen
pi_178862335
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:00 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Klopt. Gezicht was mooier.
Mijn favoriete type vrouw. Zien er uit als breekbare elfjes en lijken zo uit een sprookjesboek gekomen.
Kan dus nooit een kreng zijn, maar een vrouw die weet wat ze wil.
Waarom moet jij dan je zogenaamde mannelijkheid weer laten gelden? Als deze Tinkerbel nu een vent was geweest met een bierbuik en platvoeten, zou je dan ook zo gereageerd hebben?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 14:04:57 #22
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178862340
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haar heupbot steekt verder uit dan haar tieten. :').
And so is the past
pi_178862369
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Jaloers? Hoever steekt jouw 'heupbot' uit? :6
pi_178862374
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Als je hem daar insteekt, kun je aan de achterkant je jas ophangen...
Weggegaan en opgerot
pi_178862398
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Mijn favoriete type vrouw. Zien er uit als breekbare elfjes en lijken zo uit een sprookjesboek gekomen.
Kan dus nooit een kreng zijn, maar een vrouw die weet wat ze wil.
Waarom moet jij dan je zogenaamde mannelijkheid weer laten gelden? Als deze Tinkerbel nu een vent was geweest met een bierbuik en platvoeten, zou je dan ook zo gereageerd hebben?
Die zijn relaxt. Mannelijke recruiter van vorige week was lekker relaxt, alhoewel hij is een vuile leugenaar. Hij beweerde dat ik gisteren te horen zou krijgen of ik in aanmerking kom voor een baan. Radiostilte.
Niet doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')