quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef Plompzakker het volgende:
Terechte klacht.
Zelfde hier op fok, alleen de klootzakken worden mod
crewbash ban!!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef Plompzakker het volgende:
Terechte klacht.
Zelfde hier op fok, alleen de klootzakken worden mod.
Word je ook klootzak als je mod bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef Plompzakker het volgende:
Terechte klacht.
Ik heb al zo vaak bedankt voor dat baantje.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Word je ook klootzak als je mod bent?
Nee, nu kop dichtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Word je ook klootzak als je mod bent?
Zoals je geliefde user vogeltjesdans dusquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef Plompzakker het volgende:
Terechte klacht.
Wat moet je nou met de halve wereld?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Want klootzakken hebben de halve wereld
En ik ben aardig
Klacht ik wil een klootzak zijn en ik ben het niet
Wat is ambitie?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:22 schreef LurkJeRot het volgende:
Niet gewoon de hele wereld willen, waar is je ambitie man
Das geen ambitie, dat is zwakzinnig.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:51 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat je de hele wereld wil in plaats van de halve (bijvoorbeeld.)
Die spleetoog wil niet meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Trump, Poetin en die spleetoog uit Noord-Korea willen de hele wereld.
Hoe gestoord moet je zijn om dat te willen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Trump, Poetin en die spleetoog uit Noord-Korea willen de hele wereld.
Hoe gestoord moet je zijn om dat te willen?
En wie ben jij?quote:
TR gezetquote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat hele vogeltjesdans kliekje zijn allemaal klootzakjes.
Is er een VD kliek dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat hele vogeltjesdans kliekje zijn allemaal klootzakjes.
Wat moet je met de hele wereld? Je hebt er meer last als gemak van.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:55 schreef loginwithyournoggin het volgende:
[..]
nonbeliever.
[ afbeelding ]
Een hufter en eikel ben je al, is vast een cursus voor dat je wat ballen krijgtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
En ik ben aardig
Alle mooie meiden voor mij natuurlijk de rest mag dood.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat moet je met de hele wereld? Je hebt er meer last als gemak van.
En de niet klootzakken hebben de andere helft van de wereld. Dus why moeilijk doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
En ik ben aardig
Dat zijn idd de pussys aka vrouwen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:40 schreef Terminuz het volgende:
[..]
En de niet klootzakken hebben de andere helft van de wereld. Dus why moeilijk doen?
Nog niet klootzak genoegquote:Op dinsdag 1 mei 2018 17:41 schreef -river- het volgende:
In de slaapkamer ben je een klootzak, is dat niet genoeg?
Beter dan dat je als gefrustreerde homofiel geboren bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een hufter en eikel ben je al, is vast een cursus voor dat je wat ballen krijgt
Blijft er toch nog een helft over voor de rest?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee want het grootste deel van de wereld bestaat uit soeplullen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:46 schreef serkot het volgende:
[..]
Blijft er toch nog een helft over voor de rest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |