SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja van kleding uit doen heeft ze verstandquote:Op maandag 30 april 2018 22:22 schreef yaello het volgende:
Rienk zegt dat Billy veel verstand heeft van kleding, van andere dingen heeft ze niet zo veel verstand
quote:Op maandag 30 april 2018 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Rienk geilt op die Twins die is niet objectief
quote:Op maandag 30 april 2018 22:25 schreef rowan634 het volgende:
TT: eens!
waar is de tijd heen dat ik uitgeroepen werd tot COSser van het jaar
Ik snap ook heel goed waarom die meiden bijna geen vriendinnen te hebben. Je omschrijving is erg treffend!quote:Op maandag 30 april 2018 @ 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze kunnen het nu verder perfectioneren. Mijn vriendinnen zouden het niet zijn als ik die leeftijd had, want het is niet fijn om steeds zo aangevallen te worden met 2 personen, totdat ze er genoeg van hebben. Doet me denken aan een boa constrictor. Laat pas los als je niet meer ademt en dan word je liefdevol opgevreten.![]()
noem je me nou de billy van de cos?quote:Op maandag 30 april 2018 22:26 schreef lorrie03 het volgende:
[..]je draaikont te veel.. wel billy geen billy billy weg
quote:Op maandag 30 april 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
noem je me nou de billy van de cos?
goeie goeiequote:Op maandag 30 april 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Nee joh echt niet, het gaat over de opbrengst van de Bohut. Die gaat naar de BVquote:Op maandag 30 april 2018 22:26 schreef lorrie03 het volgende:
krijgt demi nu de opdracht van fay om het geld naar BV1 te doen?
hahaha... terwijl ze zoooo vaak tegen mannen op keek, op haar knietjes, met een lolly in haar mond, met een vragende blik!quote:Op maandag 30 april 2018 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
bil hou je muil
ze keek tegen niemand op, was niet nodig
Die heeft zo vaak bij een psych gezeten,daar blijft heus wel iets van hangen.quote:Op maandag 30 april 2018 22:26 schreef yaello het volgende:
Ik sta ervan versteld hoe goed Billy zichzelf kent. En dat met zo ontiegelijk veel persoonlijkheden. Ze lult weer alsof ze verstandig is.
Ja zijn kont vreemd eh? net als Gina die de kut van de beer volstopte met Euro'squote:Op maandag 30 april 2018 22:28 schreef Gooddeal het volgende:
Wat zitten die twins nou te naaien dan? Die beer?
quote:Op maandag 30 april 2018 22:28 schreef Gooddeal het volgende:
ik heb je geen schwanzfoto gezendetquote:Op maandag 30 april 2018 22:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die heeft zo vaak bij een psych gezeten,daar blijft heus wel iets van hangen.
Daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op maandag 30 april 2018 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zijn kont vreemd eh? net als Gina die de kut van de beer volstopte met Euro's
Nee, tieten zeker.quote:Op maandag 30 april 2018 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb je geen schwanzfoto gezendet
quote:Op maandag 30 april 2018 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb je geen schwanzfoto gezendet
hahaha wist ze dat nu al niet meer? Das nie best!quote:Op maandag 30 april 2018 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Fay: we wilden eerst op iemand anders stemmen.
Demi: o ja, op wie ook weer?
Maak een plan.quote:Op maandag 30 april 2018 22:29 schreef rowan634 het volgende:
ivan heeft het gedaan bij de twins
ik heb het gedaan bij de cos
er gaat iets mis
gelukkig is de keuze niet bij jouquote:Op maandag 30 april 2018 22:29 schreef Paule33 het volgende:
Als ik moet stemmen tussen een kind van 22 jaar die verliefd op chipp,
en een vrouw van 35 jaar die mannen kapot maakt,die manipuleren
iedereen en liegt over alles
zal ik voor Fay kiezen.
Nee.quote:Op maandag 30 april 2018 22:30 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
hahaha wist ze dat nu al niet meer? Das nie best!
Geld wegsluizenquote:Op maandag 30 april 2018 22:28 schreef Gooddeal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |