abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178845139
Velen hier weten wel hoe ik (deels) mijn geld verdien.
Dat die business legaal maar toch gevaarlijk is bleek vandaag.

Ik heb een omheind terrein om mijn huis, maar aangezien geen enkel hek hoog genoeg is en prikkel en/of stroomdraad niet mag, is er altijd overheen te komen. Daarom heb ik een beveiligingsdienst die surveilleert maar ook de camerabeelden bekijkt als ik ze bel en aangeef dat ik over 10 minuten thuis ben. Ze bekijken dan de beelden waarop beweging is te zien.

Vanochtend ging ik na een ontbijtje terug naar huis en belde de surveillence. Ze hebben op de beelden een gemaskerde man mijn terrein zien betreden en zich zien verschuilen in de haag.
Hierop hebben ze actie ondernomen en een stille melding gedaan bij de politie. Deze weten van de situatie af, en als ze een dergelijke melding krijgen rukken ze gelijk uit. Ze hebben de beste man dan ook kunnen aanhouden (waarvan hulde). De beste man was gewapend met een .34

Dat is toch best schrikken. Al weet je dat het kan gebeuren.

Klacht: bijna overhoop geschoten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2018 20:28:38 ]
pi_178845353
Sterkte man, niet goed voor je gemoedsrust dit.

Heb je een idee uit welke hoek het komt, en wat ga je nu doen?

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2018 20:29:46 ]
pi_178845507
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:29 schreef Hamzoef het volgende:
Sterkte man, niet goed voor je gemoedsrust dit.

Heb je een idee uit welke hoek het komt, en wat ga je nu doen?
Ja, ik weet uit welke hoek het komt. Gaat om rippen.

Ik heb nu 24/7 beveiliging rondom huis en auto. Tevens wordt 1 auto nu kogelwerend gemaakt.

Wat ik ga doen....Don't know.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2018 20:33:10 ]
pi_178845670
Meid, wat errug! ;(
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze vervelende gebeurtenis snel achter je te laten. :*
Veel sterkte de komende periode
pi_178845694
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:35 schreef Handleiding het volgende:
Meid, wat errug! ;(
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze vervelende gebeurtenis snel achter je te laten. :*
Veel sterkte de komende periode
Komt helemaal goed hoor *O*
pi_178845796
Slootje graven rond je terrein en zorgen dat je een middenhoogspanningskabel onder de grond vindt, stukje inzagen en zorgen dat het in contact komt met het water. Je kunt daarna altijd de elektriciteitsmaatschappij slecht onderhoud verwijten bij een charcoaler.

Het is maar een tip.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 30 april 2018 @ 20:39:27 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178845843
In welke business zit je?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_178845848
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:38 schreef Sigaartje het volgende:
Slootje graven rond je terrein en zorgen dat je een middenhoogspanningskabel onder de grond vindt, stukje inzagen en zorgen dat het in contact komt met het water. Je kunt daarna altijd de elektriciteitsmaatschappij slecht onderhoud verwijten bij een charcoaler.

Het is maar een tip.
Juist ja . Heftig wel.
pi_178846236
Je hebt hier al een uitstekend topic over dit onderwerp zie ik ^O^

ONZ / Bijna dood geschoten worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')