quote:Op maandag 30 april 2018 15:37 schreef Kluun1985 het volgende:
Minimaal 20 uur per week = Kluun blij
Kluun wil echter 30 uur
De hele dag mensen lastig moeten vallenquote:
Maar fulltime is minimaal 20quote:Op maandag 30 april 2018 15:41 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Minimaal 20 = altijd beter dan fulltime.
Hoezo hele dag? 5 uurtjes op maandag, 5 uurtjes op dinsdag, 6 uurtjes op woensdag etc. Zou dit echt niet 8 uur doen. Ze moeten me netjes tussen 11 en 21 uur indelen.quote:Op maandag 30 april 2018 15:41 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De hele dag mensen lastig moeten vallen
Wat bedoel je met consequenties? Ik zit toch niet direct vast? Heb namelijk nog een aantal lopende sollicitaties.quote:Op maandag 30 april 2018 15:42 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Callcenterwerk heb ik nooit gewild en gedaan. Dus nee ik zou het niet doen. Maar hangt er gewoon vanaf of je het fijn vindt om aan de telefoon te hangen denk ik. Kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dat minder naar vinden dan ik om de hele dag te moeten doen. Bonusregeling moet je verdienen trouwens dus maak je daar maar niet direct te blij over.
Weleens een test moeten doen toen ik werkloos was om te zien of ik het kon. Kwam er doorheen, wilde eigenlijk er niet doorheen komen maar volgens mij is dat vrij onmogelijk. Toen rondleiding gekregen bij het bedrijf en toen ben ik er alsnog onderuit gekomen zonder echte consequenties.
Als je ergens geen plezier in hebt dan is 6 uur bijna net zo erg als 8 uur hoor (althans in mijn ervaring)quote:Op maandag 30 april 2018 15:43 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hoezo hele dag? 5 uurtjes op maandag, 5 uurtjes op dinsdag, 6 uurtjes op woensdag etc. Zou dit echt niet 8 uur doen. Ze moeten me netjes tussen 11 en 21 uur indelen.
Nee maar voor mij wel consequenties i.v.m. ww/uitkering toen. Dan moet je eigenlijk elk passend werk aannemen, callcenterwerk ookquote:Op maandag 30 april 2018 15:44 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met consequenties? Ik zit toch niet direct vast? Heb namelijk nog een aantal lopende sollicitaties.
Werken is altijd erg. Gaat mij puur om geld. Als ik 16:00 naar huis mag kan ik direct de stad in.quote:Op maandag 30 april 2018 15:44 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Als je ergens geen plezier in hebt dan is 6 uur bijna net zo erg als 8 uur hoor (althans in mijn ervaring)
Nou ja dat eerste vind ik zelf niet. Als je iets leuk vindt en dat je baan kan zijn dan ervaar ik het in ieder geval niet als erg. Betekent niet dat ik niet liever miljonair was en nooit meer hoefde te werken. Maar werken kan best leuk zijnquote:Op maandag 30 april 2018 15:45 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Werken is altijd erg. Gaat mij puur om geld. Als ik 16:00 naar huis mag kan ik direct de stad in.
Ik dacht exact hetzelfdequote:Op maandag 30 april 2018 15:44 schreef Aethereal het volgende:
Waarom klik ik toch steeds op topics van deze kwaliteitsuser![]()
Jawel, maar ik pak het eerste dat ik krijg. En ik ga 3 euro vooruit. Vorige salaris was 10 euro brutoquote:Op maandag 30 april 2018 15:49 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Als 1985 trouwens echt je geboortejaar is weet ik niet of je zo blij moet zijn met 13 euro per uur voor werk wat je niet eens leuk vindt maar dat terzijde.. Geen vacatures aanwezig met je interesse die passen bij je opleiding?
dit jaquote:Op maandag 30 april 2018 15:44 schreef Aethereal het volgende:
Waarom klik ik toch steeds op topics van deze kwaliteitsuser![]()
Oke nou ja iedereen staat vrij om te doen wat ie wil, in dat geval zou ik het gewoon doen voor een paar maandenquote:Op maandag 30 april 2018 15:51 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik pak het eerste dat ik krijg. En ik ga 3 euro vooruit. Vorige salaris was 10 euro bruto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |