Remqo was gewoon de winnaar van de user-voting, dus ik kan deze opmerking niet zo goed plaatsenquote:Op maandag 30 april 2018 10:15 schreef Plompzakker het volgende:
Wat verrassend weer.
Het brave jongetje van de klas heeft een zelfgecreeerde titel binnengehaald waar alleen de meester mocht stemmen
Ik bedoel dat jullie loopjongen de meest terechte klacht heeft gekregen voor iets wat een week lang voorpagina materiaal wasquote:Op maandag 30 april 2018 10:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Remqo was gewoon de winnaar van de user-voting, dus ik kan deze opmerking niet zo goed plaatsen
Ik vond die van Guus ook heel mooi inderdaadquote:Op maandag 30 april 2018 10:21 schreef LurkJeRot het volgende:
Oooooh, en ik zat zo te hopen dat Guus zou winnen. Maar toch feli dan Remqo.
Het was lastig zoeken tussen al die verzonnen bagger bedoel je. Gewoon de terechte winnaar.quote:Op maandag 30 april 2018 10:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jullie loopjongen de meest terechte klacht heeft gekregen voor iets wat een week lang voorpagina materiaal was
haha gewoon weer mad omdat die sigaarmans niet heeft gewonnenquote:Op maandag 30 april 2018 10:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jullie loopjongen de meest terechte klacht heeft gekregen voor iets wat een week lang voorpagina materiaal was
Je bedoelt vogeltjesdans?quote:Op maandag 30 april 2018 10:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
haha gewoon weer mad omdat die sigaarmans niet heeft gewonnen
Het was dan ook ontiegelijk klachtwaardig. Moeite in de OP, prima toon in het topic, geen gezeik onderling. Overduidelijk niet verzonnen.quote:Op maandag 30 april 2018 10:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2018 10:15 schreef Plompzakker het volgende:
Wat verrassend weer.
Het brave jongetje van de klas heeft een zelfgecreeerde titel binnengehaald waar alleen de meester mocht stemmen
quote:Op maandag 30 april 2018 10:21 schreef Plompzakker het volgende:
De meerderheid van de users is het blijkbaar niet met je eensquote:Op maandag 30 april 2018 11:04 schreef Iwanius het volgende:
Bovenstaande had van mij gewoon moeten winnen.
Die kerel pleegde plagiaatquote:Op maandag 30 april 2018 11:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[..]![]()
Leuk voor remqo maar ik vind die banner nou echt niks. Straalt eerder uit als iets wat perfect zou passen in subforum ONZ i.p.v. KLB. Maar ik heb begrepen dat ONZ tegenwoordig eerder de nieuwe KLB is dan KLB zelf?
[ afbeelding ]
Nee man, die heeft gewoon de banner die iemand anders gemaakt heeft genomen en daar wat plaatjes omheen geplakt.quote:Op maandag 30 april 2018 11:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[..]![]()
Leuk voor remqo maar ik vind die banner nou echt niks. Straalt eerder uit als iets wat perfect zou passen in subforum ONZ i.p.v. KLB. Maar ik heb begrepen dat ONZ tegenwoordig eerder de nieuwe KLB is dan KLB zelf?
[ afbeelding ]
Snap wel waarom Iwanius het dan wel mooi vindtquote:Op maandag 30 april 2018 11:19 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee man, die heeft gewoon de banner die iemand anders gemaakt heeft genomen en daar wat plaatjes omheen geplakt.
quote:Op maandag 30 april 2018 11:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Snap wel waarom Iwanius het dan wel mooi vindt
Niemand die het weet?quote:Op maandag 30 april 2018 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Even een vraagje: waarom een zeehond in de nieuwe banner?
quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 12:54 schreef LurkJeRot het volgende:
godver toch geen quote dusKomt van het onz "seal of on topic worthiness".
quote:Op maandag 30 april 2018 11:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Snap wel waarom Iwanius het dan wel mooi vindt
Beste Hermann,quote:Op maandag 30 april 2018 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
beste heer Kwark,
poephoofd haags,
ik stel voor de stemmen als niet tellend worden verklaard. dit omdat ik nooit buiten de SC kijk en niet wist dat dit topic gaande was. no offense naar Remqo maar ik ben de laatste paar jaar toch wel zo'n 300% beter dan hem in painten. graag de wedstrijd opnieuw starten zodat ik ook mijn inzending kan posten die zeer zeker had gewonnen en ook zal winnen. als dit niet gebeurt geef je toe dat je een homo en een loser bent
velen dank
beste kwark,quote:Op maandag 30 april 2018 15:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beste Hermann,
Ik stel een alternatief scenario voor. Maak je banner, en post hem. Dan beslissen we dan adhv de kwaliteit van je banner wat de vervolgstappen zijn.
Met vriendelijke groet,
VK.
Beste Hermann,quote:Op maandag 30 april 2018 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beste kwark,
er is niets op deze aardbol dat meer waarde heeft dan mijn tijd en omdat je nul procent te vertrouwen bent sinds het niet versturen van de 100 euro heb ik graag dat iedereen opnieuw moet beginnen
dat is wel zo eerlijk
val,
Der_Mann
quote:Op maandag 30 april 2018 16:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beste Hermann,
Ik heb het even met helemaal niemand overlegd, en we hebben gezamelijk besloten dit niet te gaan doen.
Met vriendelijke groet,
VK
heb graag dat je het overleg nogmaals hebt, anders moet ik dit escaleren naar het feedbacktopicquote:Op maandag 30 april 2018 16:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beste Hermann,
Ik heb het even met helemaal niemand overlegd, en we hebben gezamelijk besloten dit niet te gaan doen.
Met vriendelijke groet,
VK
Beste Hermann,quote:Op maandag 30 april 2018 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb graag dat je het overleg nogmaals hebt, anders moet ik dit escaleren naar het feedbacktopic
WAAR IS MIJN 100 EUROquote:Op maandag 30 april 2018 16:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beste Hermann,
Ik heb het wederom met helemaal niemand overlegd, en we hebben gezamelijk besloten dit niet te gaan doen.
Met vriendelijke groet,
VK
WAAROM ZOU JIJ UBERHAUPT 100 EURO VAN MIJ KRIJGEN IK SNAP ER HELEMAAL NIKS VAN.quote:
waarom ga je off topic, dit gaat over de klachtbannerquote:Op maandag 30 april 2018 16:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
WAAROM ZOU JIJ UBERHAUPT 100 EURO VAN MIJ KRIJGEN IK SNAP ER HELEMAAL NIKS VAN.
Heb mn mp3'tjes gewoon zelf getagged.
Ja daarover: not gonna happen. Tenzij je met een dusdanig goede banner komt om de users van KLB op andere gedachten te brengen.quote:Op maandag 30 april 2018 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom ga je off topic, dit gaat over de klachtbanner
wat heb ik nou met de users van KLB, allemaal wappies hierquote:Op maandag 30 april 2018 16:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja daarover: not gonna happen. Tenzij je met een dusdanig goede banner komt om de users van KLB op andere gedachten te brengen.
Die banner is toch helemaal niet rullevant als je alleen maar in de sc komt?quote:Op maandag 30 april 2018 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heb ik nou met de users van KLB, allemaal wappies hier
de kern zoals ik zit alleen in de SC dus weten niet dat ze kunnen stemmen
slecht gemod weer kwark
misschien heb ik het verkeerd maar ik heb jou nergens toestemming gegeven om mij te mogen quotenquote:Op maandag 30 april 2018 16:42 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Die banner is toch helemaal niet rullevant als je alleen maar in de sc komt?
Maar wat loop je nou eigenlijk moeilijk te doen over een banner die je nooit te zien zult krijgenquote:Op maandag 30 april 2018 16:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien heb ik het verkeerd maar ik heb jou nergens toestemming gegeven om mij te mogen quoten
in tegenstelling tot jou ben ik geen egoistisch persoon, het gaat mij juist om wat de andere mooie mensen van KLB te zien krijgen meneerquote:Op maandag 30 april 2018 16:47 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar wat loop je nou eigenlijk moeilijk te doen over een banner die je nooit te zien zult krijgen
Hier, kusje kroel, en nou niet meer zo lastig doen hequote:Op maandag 30 april 2018 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jou ben ik geen egoistisch persoon, het gaat mij juist om wat de andere mooie mensen van KLB te zien krijgen meneer
kusjekroel schatjequote:Op maandag 30 april 2018 16:51 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hier, kusje kroel, en nou niet meer zo lastig doen he
Doet ie toch nog iets goed.quote:Op maandag 30 april 2018 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
KWARK JE VERPEST HEEL MIJN LEVEL ZAK ZAAD
Omdat je niet genoeg stemmen kreeg waarschijnlijk.quote:Op maandag 30 april 2018 17:24 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Waarom sta ik niet in de top3?
Ja oke maar dat slaat nergens opquote:Op maandag 30 april 2018 17:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat je niet genoeg stemmen kreeg waarschijnlijk.
ze doen hier niet aan eerlijkheidquote:Op maandag 30 april 2018 17:25 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja oke maar dat slaat nergens op
Moet Frankie eerst eens terugkomen.quote:Op maandag 30 april 2018 22:46 schreef Remqo het volgende:
Dat mijn Seal of Approval het heeft gewonnen, vind ik toch apart, die van Guus zag er onderhoudender uit.
Sorry jongens, jullie moeten het met een zeehond doen, misschien knuppelt Frank Drebin hem wel dood
Hij verzamelt bont voor mevrouw Drebinquote:Op maandag 30 april 2018 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet Frankie eerst eens terugkomen.
Ik vond die van Guus ook tof jaquote:Op maandag 30 april 2018 22:46 schreef Remqo het volgende:
Dat mijn Seal of Approval het heeft gewonnen, vind ik toch apart, die van Guus zag er onderhoudender uit.
Sorry jongens, jullie moeten het met een zeehond doen, misschien knuppelt Frank Drebin hem wel dood
Was geen probleem, volgens GG7.quote:
En nog steeds net zo veel punten als jij gepakt.quote:Op maandag 30 april 2018 11:19 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee man, die heeft gewoon de banner die iemand anders gemaakt heeft genomen en daar wat plaatjes omheen geplakt.
Hier een biertje voor jou:quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:50 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Was geen probleem, volgens GG7.
[..]
En nog steeds net zo veel punten als jij gepakt.
Dit heeft me wel een half uur van mijn tijd op het werk gekost. Weet je hoeveel ik in die tijd voor de baas had kunnen verdienen?
Maaarrrr:
Jullie zijn belangrijker voor me. En nu doen jullie zo omdat jullie verloren hebben.
Mijn voorstel is dat VK ons trakteert op een biertje, omdat hij dankzij ons dit topic heeft kunnen maken.
Mijne was dan ook compleet kut, zelfs die achtergrond had ik niet zelf gemaaktquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:50 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Was geen probleem, volgens GG7.
[..]
En nog steeds net zo veel punten als jij gepakt.
Dit heeft me wel een half uur van mijn tijd op het werk gekost. Weet je hoeveel ik in die tijd voor de baas had kunnen verdienen?
Maaarrrr:
Jullie zijn belangrijker voor me. En nu doen jullie zo omdat jullie verloren hebben.
Mijn voorstel is dat VK ons trakteert op een biertje, omdat hij dankzij ons dit topic heeft kunnen maken.
Alsnog een stuk beter dan die stront van Murpquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:09 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Mijne was dan ook compleet kut, zelfs die achtergrond had ik niet zelf gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |