dat doe je gewoonlijk toch op het bedrijfstoilet?quote:Op maandag 30 april 2018 08:44 schreef Plompzakker het volgende:
Antiklacht: je kunt de hele dag frituren nu
Vrij laat vriend. Ik had die plannen 2 weken geleden gemaakt.quote:Op maandag 30 april 2018 08:33 schreef LurkJeRot het volgende:
Dat het ov staakt was al een tijd bekend.
Dat vrouwen moeilijk doen ook.
33.3% terechte klacht.
De stroom is doorgeslagen en heb geen reserve stoppen...quote:Op maandag 30 april 2018 08:44 schreef Plompzakker het volgende:
Antiklacht: je kunt de hele dag frituren nu
Ik heb een auto maar benzine is duur Gquote:Op maandag 30 april 2018 08:45 schreef Tja..1986 het volgende:
Afhankelijk zijn van bussen.. Wat een treurig bestaan heb je dan.
Okee, ik maak er 50% van, maar dat is mijn laatste bod.quote:Op maandag 30 april 2018 08:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Vrij laat vriend. Ik had die plannen 2 weken geleden gemaakt.
Wat als ik zeg dat ik ook nog eens een kilo ben bijgekomen op de weegschaal? 55% vind ik toch leuker staat.quote:Op maandag 30 april 2018 09:32 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Okee, ik maak er 50% van, maar dat is mijn laatste bod.
54.5quote:Op maandag 30 april 2018 09:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat als ik zeg dat ik ook nog eens een kilo ben bijgekomen op de weegschaal? 55% vind ik toch leuker staat.
Heb je geen backup frituurpan op houtskool?quote:Op maandag 30 april 2018 08:50 schreef Argo het volgende:
[..]
De stroom is doorgeslagen en heb geen reserve stoppen...
Wen d'r maar aan.quote:
Leeft hij nog?quote:Op maandag 30 april 2018 10:38 schreef -river- het volgende:
5. Vogeltjesdans gaat vandaag weer naar zijn eigen huis
Hij leeft nog, maar heeft momenteel een zaadtekort.quote:Op maandag 30 april 2018 10:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Leeft hij nog?
Ik maak me zorgen omdat ik hem al een tijd niet gezien heb
Dit maakt het een 110% klacht.quote:dinnetje
Draai ongeluk eens om in geluk door bijvoorbeeld een middag bioscoopje te pakken met je vriendin of iets lekkers te gaan eten ergens of gewoon thuis het gezellig te maken..quote:Op maandag 30 april 2018 08:09 schreef Argo het volgende:
Dagje uit met mijn dinnetje gepland hele tijd terug. 1 het ov staakt... 2 ik ben aan de schijterij... 3 ze doet moeilijk.
Maandag de 30ste brengt ongeluk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |