abonnement Unibet Coolblue
pi_178820666
Beste gamers,

Ik ben momenteel op level 19 in Horizon Zero Dawn, maar ik merk dat het ineens een stuk pittiger word dan voorheen. Ik doe sommige battles soms 4/5 keer opnieuw terwijl ik wel regelmatig blijf levelen. Ik merk ook dat mijn wapens weinig damage doen bij gevechten tegen de machines. Ik heb geprobeerd om een Rockbreaker te verslaan, maar never dat dit gaat lukken op dit moment terwijl ik mijn moeilijkheidsgraad op normal heb staan. Ook heb ik er net een uur over gedaan om twee Corruptors.

Ik check bij elke machine wat hun zwakte is en stem daar mijn wapens op af. Ik probeer zvm de paarse wapens te kopen, maar ik kan op een gegeven moment ook niet meer upgraden naar paarse wapens omdat ik geen genoeg points meer heb. Welke paarse wapens zijn voor de sterkere vijanden het best? Verder zou ik wat meer tips willen hebben wat betreft het tactisch upgraden en wat het slimst is om zo goed mogelijk voorbereid te zijn op vijanden als de Rockbreaker want als ik van elk wapen wat ik heb op zijn componenten schiet gaat er bijna geen damage van af. Is mijn level te laag of doe ik iets niet goed qua wapens?
  zondag 29 april 2018 @ 21:00:25 #2
194233 Friday12
Originele kloon
pi_178820991
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 20:44 schreef BigSign het volgende:
Beste gamers,

Ik ben momenteel op level 19 in Horizon Zero Dawn, maar ik merk dat het ineens een stuk pittiger word dan voorheen. Ik doe sommige battles soms 4/5 keer opnieuw terwijl ik wel regelmatig blijf levelen. Ik merk ook dat mijn wapens weinig damage doen bij gevechten tegen de machines. Ik heb geprobeerd om een Rockbreaker te verslaan, maar never dat dit gaat lukken op dit moment terwijl ik mijn moeilijkheidsgraad op normal heb staan. Ook heb ik er net een uur over gedaan om twee Corruptors.

Ik check bij elke machine wat hun zwakte is en stem daar mijn wapens op af. Ik probeer zvm de paarse wapens te kopen, maar ik kan op een gegeven moment ook niet meer upgraden naar paarse wapens omdat ik geen genoeg points meer heb. Welke paarse wapens zijn voor de sterkere vijanden het best? Verder zou ik wat meer tips willen hebben wat betreft het tactisch upgraden en wat het slimst is om zo goed mogelijk voorbereid te zijn op vijanden als de Rockbreaker want als ik van elk wapen wat ik heb op zijn componenten schiet gaat er bijna geen damage van af. Is mijn level te laag of doe ik iets niet goed qua wapens?
Waarom een apart topic? Kan in PS4 topic of die van de game zelf :X

Verder ziet het eruit of je echt gewoon erg slecht bent in dit spel. Ik had de game of hard(of very hard) wat voor de patches de moeilijkste difficulty was uitgespeeld.

Grenades/traps zijn sterk en de sharpshot bow met precision en tearblast arrows

hzd topic en ps4 topic
pi_178821136
Fantastisch spel dat HZD, als je er klaar mee bent gelijk God of War kopen, die overtreft HZD.
Hell To The Liars
pi_178821172
quote:
6s.gif Op zondag 29 april 2018 21:00 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Waarom een apart topic? Kan in PS4 topic of die van de game zelf :X

Verder ziet het eruit of je echt gewoon erg slecht bent in dit spel. Ik had de game of hard(of very hard) wat voor de patches de moeilijkste difficulty was uitgespeeld.

Grenades/traps zijn sterk en de sharpshot bow met precision en tearblast arrows

hzd topic en ps4 topic
Erg jammer dat je gelijk denkt dat ik erg slecht ben. Kan namelijk ook zijn dat mijn weapons niet goed genoeg geupgrade zijn.. Ik vraag alleen maar om wat tips.
  zondag 29 april 2018 @ 21:08:39 #5
194233 Friday12
Originele kloon
pi_178821179
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:08 schreef BigSign het volgende:

[..]

Erg jammer dat je gelijk denkt dat ik erg slecht ben. Kan namelijk ook zijn dat mijn weapons niet goed genoeg geupgrade zijn.. Ik vraag alleen maar om wat tips.
Ik kocht erg laat in de game pas nieuwe wapens.. Het is dus mogelijk.
pi_178821185
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:06 schreef Droopie het volgende:
Fantastisch spel dat HZD, als je er klaar mee bent gelijk God of War kopen, die overtreft HZD.
Dat is zeker waar! Elke keer wanneer ik HZD speel zit ik helemaal in die wereld en wil je gewoon niet meer stoppen. God Of War ben ik ook zeer benieuwd naar, eerst deze maar eens uitspelen!
pi_178821235
quote:
6s.gif Op zondag 29 april 2018 21:08 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik kocht erg laat in de game pas nieuwe wapens.. Het is dus mogelijk.
Ik heb nog niet eens grenades gezien, wanneer krijg je deze in de game? Traps gebruik ik vaak.
  zondag 29 april 2018 @ 21:13:00 #8
194233 Friday12
Originele kloon
pi_178821261
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:11 schreef BigSign het volgende:

[..]

Ik heb nog niet eens grenades gezien, wanneer krijg je deze in de game? Traps gebruik ik vaak.
Slings schieten grenades. en met traps bedoelde ik die van de tripcaster
  maandag 30 april 2018 @ 09:38:49 #9
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828057
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 2 mei 2018 @ 08:38:56 #10
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_178883980
De tripcaster gebruiken om explosieve vallen te zetten, de ene val na de andere. Dat was de makkelijkste manier vond ik. Maar de tearblast pijlen zijn wel het leukst, al de onderdelen er afschieten tot ze niet meer kunnen graven.
  zondag 3 juni 2018 @ 18:01:00 #11
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_179583458
Rockbreaker: bevriezen, daarna uitlaat op z'n rug raken. Twee, drie schoten met shapshot bow, en klaar.
Op het scherp van de snede.
  zondag 3 juni 2018 @ 20:20:48 #12
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_179586774
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 20:44 schreef BigSign het volgende:
Beste gamers,

Ik ben momenteel op level 19 in Horizon Zero Dawn, maar ik merk dat het ineens een stuk pittiger word dan voorheen. Ik doe sommige battles soms 4/5 keer opnieuw terwijl ik wel regelmatig blijf levelen. Ik merk ook dat mijn wapens weinig damage doen bij gevechten tegen de machines. Ik heb geprobeerd om een Rockbreaker te verslaan, maar never dat dit gaat lukken op dit moment terwijl ik mijn moeilijkheidsgraad op normal heb staan. Ook heb ik er net een uur over gedaan om twee Corruptors.

Ik check bij elke machine wat hun zwakte is en stem daar mijn wapens op af. Ik probeer zvm de paarse wapens te kopen, maar ik kan op een gegeven moment ook niet meer upgraden naar paarse wapens omdat ik geen genoeg points meer heb. Welke paarse wapens zijn voor de sterkere vijanden het best? Verder zou ik wat meer tips willen hebben wat betreft het tactisch upgraden en wat het slimst is om zo goed mogelijk voorbereid te zijn op vijanden als de Rockbreaker want als ik van elk wapen wat ik heb op zijn componenten schiet gaat er bijna geen damage van af. Is mijn level te laag of doe ik iets niet goed qua wapens?
Misschien een open deur, maar als je een rockbreaker wil aanvallen, doe dat niet vanaf de grond. Ga op een hogere plek staan waar hij je alleen kan raken met zijn projectielen, maar niet door naar boven te graven.

Daarnaast - het is wel een tijdje geleden - zou ik veel pijlen gebruiken die onderdelen verwijderen.

Je gaat nog wat grotere jongens tegenkomen, probeer die aan te pakken door in de buurt van een rots of boom te staan waar je om heen kunt lopen en je je tegenstander in de rug kunt aanvallen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')