2017 deze boem, zie logo linksonder.quote:Op zondag 29 april 2018 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2016
Dat was zo chaotisch dat de F1 dodelijk saai was.
Een pot natquote:Op zondag 29 april 2018 19:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
2017 deze boem, zie logo linksonder.
F2 heet pas sinds vorig jaar F2. Daarvoor was het GP2
Ik niet, het is een vervelend joch. Waant zichzelf heel wat en had vorig jaar altijd wel praatjes dat hij beter is dan Max enz enz, maar keer op keer liet hij niks zien. Het ligt altijd aan anderen, nooit aan hem.quote:
Zie het nu ja.quote:Op zondag 29 april 2018 19:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
2017 deze boem, zie logo linksonder.
F2 heet pas sinds vorig jaar F2. Daarvoor was het GP2
Goh hij lijkt wel een f1 coureur.quote:Op zondag 29 april 2018 19:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik niet, het is een vervelend joch. Waant zichzelf heel wat en had vorig jaar altijd wel praatjes dat hij beter is dan Max enz enz, maar keer op keer liet hij niks zien. Het ligt altijd aan anderen, nooit aan hem.
Hij heeft met al zijn concurrenten wel ruzie omdat hij niet kan uitstaan dat ze gewoon beter zijn dan hij. Met Gasly heeft hij ook geen contact meer omdat hij niet kon verkroppen dat Gasly het gewoon beter deed en doet dan hij zelf. Vandaag zat hij ook weer te donderen op Kimi. Een te grote mond voor een klein iemand.
quote:Op zondag 29 april 2018 20:06 schreef SnowOokami het volgende:
8 jul Groot-Brittannië Silverstone
22 jul Duitsland Hockenheim
Kan niet wachten... hoeven we niet steeds 2 weken te wachten
Ja maar hij is nog jong en dan al zo "verrot". Er zijn ook andere jonge coureurs die niet zo uit de school klappen als mister Ocon.quote:
Vooruit danquote:
Mijn vriend zal het waarderen dat er in het weekend van 14-15 juli geen F1 isquote:Op zondag 29 april 2018 20:06 schreef SnowOokami het volgende:
24 jun Frankrijk Paul Ricard
1 jul Oostenrijk Red Bull Ring
29 jul Hongarije Hungaroring
quote:Op zondag 29 april 2018 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn vriend zal het waarderen dat er in het weekend van 14-15 juli geen F1 is
Geen contact meer met Gasly? Dat is dan sinds een paar dagen... weet je het zeker?quote:Op zondag 29 april 2018 19:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik niet, het is een vervelend joch. Waant zichzelf heel wat en had vorig jaar altijd wel praatjes dat hij beter is dan Max enz enz, maar keer op keer liet hij niks zien. Het ligt altijd aan anderen, nooit aan hem.
Hij heeft met al zijn concurrenten wel ruzie omdat hij niet kan uitstaan dat ze gewoon beter zijn dan hij. Met Gasly heeft hij ook geen contact meer omdat hij niet kon verkroppen dat Gasly het gewoon beter deed en doet dan hij zelf. Vandaag zat hij ook weer te donderen op Kimi. Een te grote mond voor een klein iemand.
https://www.gpupdate.net/(...)-vrienden-meer-zijn/quote:Op zondag 29 april 2018 20:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Geen contact meer met Gasly? Dat is dan sinds een paar dagen... weet je het zeker?
Semi-offtopic, en op 16/17 juni de 24 uur van LeMans, met Alonso en Button.quote:Op zondag 29 april 2018 20:06 schreef SnowOokami het volgende:
24 jun Frankrijk Paul Ricard
1 jul Oostenrijk Red Bull Ring
29 jul Hongarije Hungaroring
Ocon is wel vaker niet zo tof. Dat geen contact hebben met Gasly is nieuws van een paar weken geleden. Ocon wilde daar niet over praten (wat genoeg zegt), terwijl Gasly gewoon zei dat ze geen contact meer met elkaar hebben omdat Ocon het niet kan verkroppen dat hij terrein aan Gasly heeft verloren in het verleden en nu ook al zijn meerdere moet erkennen in anderen, waaronder Gasly. Niet dat Gasly nou zo'n fantastische coureur is, maar hij doet het voor een Red Bull newbie voor zijn leeftijd niet slecht. Hartley daartegenquote:Op zondag 29 april 2018 20:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Geen contact meer met Gasly? Dat is dan sinds een paar dagen... weet je het zeker?
Perez heeft zich vorig jaar, als teamgenoot, laten zien dat hij van die twee de rotzak is.
Hoewel ik net het volgende artikel las, over Ocon en zijn crash met Kimi, daar is Ocon niet zo tof als ik dacht dat hij altijd was
https://www.motorsport.co(...)-baku-crash-1031656/
Waren zoveel uitvallers vandaag dat Hartley gewoon een punt heeft gescoordquote:Op zondag 29 april 2018 20:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ocon is wel vaker niet zo tof. Dat geen contact hebben met Gasly is nieuws van een paar weken geleden. Ocon wilde daar niet over praten (wat genoeg zegt), terwijl Gasly gewoon zei dat ze geen contact meer met elkaar hebben omdat Ocon het niet kan verkroppen dat hij terrein aan Gasly heeft verloren in het verleden en nu ook al zijn meerdere moet erkennen in anderen, waaronder Gasly. Niet dat Gasly nou zo'n fantastische coureur is, maar hij doet het voor een Red Bull newbie voor zijn leeftijd niet slecht. Hartley daartegen
Iddquote:Op zondag 29 april 2018 20:24 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Waren zoveel uitvallers vandaag dat Hartley gewoon een punt heeft gescoordmaar lijkt erop dag ze hem dit jaar gaan switchen met iemand anders.
Olav had het over Pascal Wehrlein als potentiële kandidaat.quote:Op zondag 29 april 2018 20:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Idd
Door wie Hartley wel eens vervangen zou kunnen worden is de vraag, want ze hebben geen voorraad juniors op handen. Zou Helmut inmiddels spijt hebben dat hij Kvyat heeft laten gaan? Want sinds Singapore is toch wel gebleken dat er wat hoger aangeschreven coureurs zijn te vinden die de muur ook wel weten te vinden.
Ik weet dat de kans vrijwel nihil is, maar ik hoop in ieder geval niet dat Kvyat terugkomt bij STR, zelfs al zou dat zijn laatste kans zijn om de F1 weer in te stappen. Bij STR krijgt hij vroeg of laat weer gedram.
Ik wilde zelf net ook Wehrlein typen.quote:Op zondag 29 april 2018 20:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Olav had het over Pascal Wehrlein als potentiële kandidaat.
Plooij heeft Flavio en Ecclestone afgeluisterd.quote:Op zondag 29 april 2018 20:31 schreef franklop het volgende:
Ik hoorde ergens iets over Baku en welkom Miami? Waar kwam dat nieuws vandaan?
Ow Plooij kwam ermee? Dan pak ik er even een flinke korrel zout bij.quote:Op zondag 29 april 2018 20:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Plooij heeft Flavio en Ecclestone afgeluisterd.
Dat zou wel een goede optie zijn ja. Zou ook prima zijn voor Pascal, heeft hij zijn zitje weer terug in de F1. Hoe wel/niet tijdelijk dan ook.quote:Op zondag 29 april 2018 20:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
is ook geen hoogvlieger natuurlijk. Hij werd regelmatig om de oren gereden door Ericssonquote:Op zondag 29 april 2018 20:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Palmer dan?quote:Op zondag 29 april 2018 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is ook geen hoogvlieger natuurlijk. Hij werd regelmatig om de oren gereden door Ericsson
Die kon er ook niks aan doen dat Ericsson zijn Jedi krachten gebruikte om de auto opzij te drukken.quote:
quote:Op zondag 29 april 2018 20:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die kon er ook niks aan doen dat Ericsson zijn Jedi krachten gebruikte om de auto opzij te drukken.
“Train yourself to let go of everything you fear to lose.”quote:Op zondag 29 april 2018 20:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die kon er ook niks aan doen dat Ericsson zijn Jedi krachten gebruikte om de auto opzij te drukken.
Idd moest daar ook net aan denken.quote:Op zondag 29 april 2018 20:41 schreef Sjemmert het volgende:
Lando Norris wegkapen bij McLaren en in die TR zetten.
Daar werd in de wandelgangen afgelopen week al over gesproken.quote:Op zondag 29 april 2018 20:41 schreef Sjemmert het volgende:
Lando Norris wegkapen bij McLaren en in die TR zetten.
In bruikleen tot het einde van het jaar?quote:Op zondag 29 april 2018 20:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daar werd in de wandelgangen afgelopen week al over gesproken.
Maar ik denk niet dat McLaren dat zomaar laat gebeuren en dat Lando ook wel loyaal is op dit moment aan McLaren.
Dan moeten ze bij McLaren wel een andere test en reservedriver zoeken.quote:Op zondag 29 april 2018 20:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
In bruikleen tot het einde van het jaar?
Krijgen zij Hartleyquote:Op zondag 29 april 2018 20:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan moeten ze bij McLaren wel een andere test en reservedriver zoeken.Maar dat schept weer mogelijkheden voor anderen.
Triest eigenlijk. Een stukje carbon of titanium (?) verpesten een P1 voor iemand. Zeg maar gerust zijn hele race. Eigenlijk zou FIA een compensatieregeling moeten instellen voor dit soort situaties. Zij zijn verantwoordelijk voor het goed opruimen van de brokstukken.quote:Op zondag 29 april 2018 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze hadden naar Ham moeten luisteren en bij ronde 47/48 afvlaggen.
Acceptabel, omdat je als test en reservedriver zo'n beetje het 5e wiel bent.quote:
Van Plooij. Hij had Flavio en Bernie horen lullen over dat men de containers met spul wat in Baku voor het stratencircuit wordt gebruikt, heeft verkocht aan de organisator in Miami.quote:Op zondag 29 april 2018 20:31 schreef franklop het volgende:
Ik hoorde ergens iets over Baku en welkom Miami? Waar kwam dat nieuws vandaan?
Waar Bottas zijn lekke band opliep, was volgens mij geen crash oid geweest. Dus daar kan de wedstrijdleiding niet veel aan doen imoquote:Op zondag 29 april 2018 20:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Triest eigenlijk. Een stukje carbon of titanium (?) verpesten een P1 voor iemand. Zeg maar gerust zijn hele race. Eigenlijk zou FIA een compensatieregeling moeten instellen voor dit soort situaties. Zij zijn verantwoordelijk voor het goed opruimen van de brokstukken.
Zou goed zijn als Merc nu naar de FIA een rekening stuurt van minstens 5000 euro voor een "unsafe release".
Zoveel techniek trouwens en dan kan er geen speciale en snelle veeg wagen worden geproduceerd die alles in geen tijd opveegt. Mja, de rondentijden goed weergeven is momenteel al te ver gezocht.![]()
Volgens mij was Verstappen's inlap gewoon veel beter dan die van Ricciardo.quote:Op zondag 29 april 2018 21:01 schreef SnowOokami het volgende:
Zei net iemand op F1technical dat RBR waarschijnlijk wel wist dat Ricciardo achter Verstappen zou komen na die wissel omdat de SS sneller zou zijn (tijdens de overcut). Beetje strategische blunder van RBR dan... omdat Ricciardo net Verstappen met pijn en moeite had ingehaald. (hadden beter Verstappen als 1e binnen kunnen halen).
En dan ook nog kerosine op het vuur gooien door "go get him tiger" (oid) te roepen, mag hopen dat Horner & Co ook ff naar zichzelf kijken na dit debacle.
Bottas reed ook nog de snelste ronde op dat moment op oude supersofts.quote:Op zondag 29 april 2018 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij was Verstappen's inlap gewoon veel beter dan die van Ricciardo.
Klopt.quote:Op zondag 29 april 2018 21:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bottas reed ook nog de snelste ronde op dat moment op oude supersofts.
Ja, volgens mij had RIC gewoon een slechte openingsronde op zijn US en Max kon nog een goede tijd uit de supersofts persen. De overcut was op papier immers niet per se de beste strategie.quote:Op zondag 29 april 2018 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat Ric een ronde zonder "tow" en drs moest rijden. Die tow en drs is de grootste reden geweest dat hij er continue aan kon blijven hangen.quote:Op zondag 29 april 2018 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit. En dat is dus niet ffies lafjes 2 uurtjes op de bank en daarna weer alle aandacht voor de omgeving.quote:Op zondag 29 april 2018 20:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Semi-offtopic, en op 16/17 juni de 24 uur van LeMans, met Alonso en Button.
Van de baan geduwd.quote:Op zondag 29 april 2018 21:31 schreef ShaoliN het volgende:
Niks kunnen zien, wat is er met Vettel gebeurd?
Verremde zich na de herstart.quote:Op zondag 29 april 2018 21:31 schreef ShaoliN het volgende:
Helaas van de baan bij een inhaalactie.quote:Op zondag 29 april 2018 21:31 schreef ShaoliN het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2018 21:31 schreef ShaoliN het volgende:
Op de niet bestaande zijcamera zie je dat Vettel net een duwtje krijgt van Max zodat hij zijn rempunt mist. Maar dat zullen de meesten wel gemist hebben.quote:Op zondag 29 april 2018 21:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft Weltschmerz daar al uitspraak over gedaan? Zou er anders niet zo zeker van zijn.
Als Max geen remtest bij RIC had gedaan, dan had Vettel gewoon gewonnen.quote:
Zie je. Ik wist het.quote:Op zondag 29 april 2018 21:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als Max geen remtest bij RIC had gedaan, dan had Vettel gewoon gewonnen.
Straf?quote:Op zondag 29 april 2018 22:35 schreef trein2000 het volgende:
Die stewards, hun beslissing kan niet eens. Volgens de regels krijg je alleen straf als je “wholly or predominantly to blame” bent. Dat betekend dat er nooit een staf kan zijn voor alle betrokkenen.
Maar goed, Connelly is er dus ja
Ze hebben dan ook geen straf gekregen maar een waarschuwing.quote:Op zondag 29 april 2018 22:35 schreef trein2000 het volgende:
Die stewards, hun beslissing kan niet eens. Volgens de regels krijg je alleen straf als je “wholly or predominantly to blame” bent. Dat betekend dat er nooit een staf kan zijn voor alle betrokkenen.
Maar goed, Connelly is er dus ja
nee dat kan niet meerquote:Op zondag 29 april 2018 22:41 schreef wawowiewa het volgende:
Die wheelbang was een erg slechte actie van VER, nog extra meer RIC naar de muur duwen belachelijk. kan wel een straf voor gegeven worden
Over 2 weken 24u van de Nürburgring. Dat is tenminste een echt circuitquote:Op zondag 29 april 2018 21:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit. En dat is dus niet ffies lafjes 2 uurtjes op de bank en daarna weer alle aandacht voor de omgeving.
Maar als ik ook maar even tijdens de gp van frankrijk even een lsd trip gevoel krijg, dan ga ik fietsen. Kutbaan.
DIt ja.quote:Op zondag 29 april 2018 21:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat Ric een ronde zonder "tow" en drs moest rijden. Die tow en drs is de grootste reden geweest dat hij er continue aan kon blijven hangen.
nu was het tot de DNF wel leukerquote:Op zondag 29 april 2018 22:46 schreef Fer het volgende:
Ik vond Verstappen ook wel erg agressief verdedigen op een teamgenoot, beetje caliber Ocon/Perez. Beter hadden ze met een paar tows elkaar kunnen versnellen op de baan, ipv tegenhouden.
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik vind een gele kaart bij voetbal wel een straf, maar ook dat is pas effectief als je er voldoende verzameld hebt. Zo'n reprimand is eigenlijk precies hetzelfde.quote:Op zondag 29 april 2018 22:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook geen straf gekregen maar een waarschuwing.
Dat laatste. Duurde half rondjequote:Op zondag 29 april 2018 22:51 schreef mikieu het volgende:
Wat was er met gasly? Stond na de herstart op 7~8 en ineens weer achteraan.. of was dit gewoon een transponder fout?
dat wheelbangen was wel zijn fout maar verder toch niet al had hij met die crash misschien beter zijn lijn gehoudenquote:Op zondag 29 april 2018 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Reddit genot. Zoveel haat op max. Ik vond hem soms ook dom agressief vandaag tegen RIC maar de crash is echt niet zijn schuld.
die haat ontstaat niet zomaar, dat moet ergens vandaan komenquote:Op zondag 29 april 2018 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Reddit genot. Zoveel haat op max. Ik vond hem soms ook dom agressief vandaag tegen RIC maar de crash is echt niet zijn schuld.
Ook goed, sanctie. En een reprimande is de lichtste variant daarvan.quote:Op zondag 29 april 2018 22:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook geen straf gekregen maar een waarschuwing.
Nee hoor. Gewoon normaal verdedigen. Ricciardo deed het net zo goed terug.quote:Op zondag 29 april 2018 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Reddit genot. Zoveel haat op max. Ik vond hem soms ook dom agressief vandaag tegen RIC
Ja dat komt omdat de nieuwe banden problemen hebben om op temperatuur te komen..quote:Op zondag 29 april 2018 22:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
DIt ja.
Met Ric op nieuwere banden rijdt Max 3,5 seconden sneller en komt voor hem de pit weer uit.
Kijk dat zou nog eens teamwork zijn geweest, soort wielrenners actie.quote:Op zondag 29 april 2018 22:46 schreef Fer het volgende:
Ik vond Verstappen ook wel erg agressief verdedigen op een teamgenoot, beetje caliber Ocon/Perez. Beter hadden ze met een paar tows elkaar kunnen versnellen op de baan, ipv tegenhouden.
Wehrlein.....quote:Op zondag 29 april 2018 20:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Het waren ultra'squote:Op zondag 29 april 2018 23:07 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat de nieuwe banden problemen hebben om op temperatuur te komen..
Die hadden ook problemen om op temperatuur te komen...quote:
Als je plaatjes in volgorde staan is er voor Ricciardo toch geen enkele reden om van binnen naar buiten naar binnen te gaan?quote:Op maandag 30 april 2018 00:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
https://s5.postimg.cc/ngsc9q30n/DRv_MV02.jpg
https://s5.postimg.cc/fbaabk71z/DRv_MV01.jpg
https://s5.postimg.cc/u78tj5xw7/DRv_MV03.jpg
Negeer de lijnen die kloppen toch niet. Je kan duidelijk zien dat er veel ruimte in de binnenkant van Verstappen ligt bij de 1ste afbeelding. Dit komt omdat hij een beetje naar recht stuurt of zijn stuur recht maakt. Hij ziet Ricciardo naar links sturen en stuurt ook naar links. Ricciardo heeft hierdoor geen tijd meer om te reageren.
Als je denkt dat deze incident de fout van Ricciardo was heb je echt geen verstand van Formule 1 of kan je niets meer objectief beoordelen.
Ze staan niet in volgorde. Ik zal ff de plaatjes goed zetten.quote:Op maandag 30 april 2018 00:44 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Als je plaatjes in volgorde staan is er voor Ricciardo toch geen enkele reden om van binnen naar buiten naar binnen te gaan?
Dit.quote:Op maandag 30 april 2018 00:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[...]
Verstappen leert ook echt nooit van zijn fouten. [...]
Ik geef het maar toe: ik ben een zolderkamernobody (geen god). Maar ik zie Max Verstappen liever punten pakken dan crashen. Ik houd van rijders met een aanvallende stijl, maar als continu risico's nemen, agressief rijden en beslissen op basis van adrenaline ipv verstand de basis vormden voor een (mogelijk) wereldkampioenschap, dan was Vittoria Brambilla recordhouder wereldtitels geworden.quote:Op maandag 30 april 2018 06:03 schreef DeeBee het volgende:
Gelachen om de laatste topics...Fok!-zolderkamergoden die betere stewards zijn.
Genotsrace met zoveel spektakel, op naar de volgende en dat het maar weer zo mag knallen overal op de baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |