Hij heeft in ieder geval nog wel wat achtergelaten doordat half Azië met zijn genen rondloopt.quote:Op zondag 29 april 2018 00:32 schreef Harvest89 het volgende:
Ik dacht dat je de echte Dzjengis Khan bedoelde.
Je weet wel, die Mongool die de halve wereld had veroverd.
Deze ongetalenteerde goedkope discoband is niets vergeleken met de grote Temüjin.
[ afbeelding ]
Wel echt een mongool dat hij van zijn paard af flikkert en dan doodgaat.quote:Op zondag 29 april 2018 00:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval nog wel wat achtergelaten doordat half Azië met zijn genen rondloopt.
Ja de halve band is dood, lees ik net. Dat verklaart het één en anderquote:Op zondag 29 april 2018 08:23 schreef Kingstown het volgende:
Met een dode zanger is het lastig om nieuwe hits te maken.
Beetje matig dat hun Nederlandstalige hit in de OP ontbreekt.
Dat dus vieze loktitel bahquote:Op zondag 29 april 2018 00:32 schreef Harvest89 het volgende:
Deze ongetalenteerde goedkope discoband is niets vergeleken met de grote Temüjin.
[ afbeelding ]
De man wiens manschappen mooie plakwerkjes van macaroni op papier kan maken en die zeer getalenteerde musici bij de Jostiband heeft!quote:Op zondag 29 april 2018 00:32 schreef Harvest89 het volgende:
[ afbeelding ]
En de reden?quote:Op zondag 29 april 2018 00:24 schreef the-eye het volgende:
Decennia lang al timmert deze band aan de weg met hun kwaliteitspop maar nu lijkt het toch echt stil te worden rondom deze muzikale grootmeesters.
Klacht: Dschinghis Khan laat hun fans te lang wachten op nieuwe hits
Wrm zet je de Hitler van de Mongoolse vlaktes neer als een held. Verdiep je eens wat deze beste man samen met zijn zoons deed met de complete bevolking van de dorpen en steden die niets van hem wilde weten.quote:Op zondag 29 april 2018 03:07 schreef KingRoland het volgende:
wat een kut topic![]()
vanaf nu gaat dit topic over de enige echte legende [ afbeelding ]
Dzjengis Khan![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |