moestlaggequote:Op zaterdag 28 april 2018 21:20 schreef Fer het volgende:
Terugappen dat je een ultraconservatieve kut hebt en daar niet van gediend bent.
Dit en erbij vertellen dat je nu gaat branden in de hel dankzij haar.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:20 schreef Fer het volgende:
Terugappen dat je een ultraconservatieve kut hebt en daar niet van gediend bent.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:18 schreef CaVaBien het volgende:
(Bovenstaande is echt gebeurd, ook al klinkt het verzonnen )
Ik ben geen gynaecoloogquote:Op zaterdag 28 april 2018 22:52 schreef DemonRage het volgende:
Ben je gynaecoloog? Anders is het idd ongepast.
Ja om de foto's weer te verwijderenquote:Op zondag 29 april 2018 07:33 schreef Sjemmert het volgende:
Even eerlijk. Toen die collega weer weg was heb je zeker nog even gekeken.
Want een gynaecoloog kijkt naar peners?quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:52 schreef DemonRage het volgende:
Ben je gynaecoloog? Anders is het idd ongepast.
Heb je je pener al in de hand ?quote:Op zondag 29 april 2018 11:54 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Heb je wel eens seks gehad met die vriendin al of is t echt uit het niets?
Was in erectietoestandquote:Op zondag 29 april 2018 09:43 schreef Het_Bokje het volgende:
This thread is worthless without pics. Ehhhh, dicks. Eeeeehhh, dickpicks.
Was it flacid, was it hard?
Die komt er pas uit als ze ja zegt.quote:
quote:Op zondag 29 april 2018 12:35 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Die komt er pas uit als ze ja zegt.Zelfs dan niet. Maargoed, OP zwijgt, dus dat zegt wel genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Pharkus op 29-04-2018 13:23:40 ]
Ja, dit.quote:
Nee, ik ben een hetero-man.quote:Op zondag 29 april 2018 15:21 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Jij ontvangt graag foto's van stijve piemels ofwa?
Vrouwelijke wel.quote:Op zondag 29 april 2018 09:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Want een gynaecoloog kijkt naar peners?
Ik heb wel eens moeten neuken bij de gyneacoloog om te kijken of er wel zaadlozing plaatsvond tijdens de copulatie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |