it?quote:
Politie heeft meer te doen zoals je kunt zien.quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vrouwen met een immigranten achtergrond maken Hollandse mevrouw van 89 15.000 euro afhandig.
Dit is op zich al ontzettend triest en naar voor deze mevrouw van 89 en ik hoop oprecht dat ze hier nog bovenop komt.
Maar wat ik ook heel erg vind, is dat de feiten van halverwege maart zijn en deze oproep van 26 april. Wat denken ze daar bij de politie nu? Dat die stinkerds gaan wachten tot ze een keer gepakt worden? Die zijn allang met de noorderzon vertrokken en pissen in hun broek over hoe het zo verdomde makkelijk ging door in en in laks gedoe hier.
Klacht lijkt me duidelijk.
Ik moest lachenquote:Op zondag 29 april 2018 12:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Politie heeft meer te doen zoals je kunt zien.
[ afbeelding ]
Ach die ouwe is al blij dat hij geen klappen krijgt.quote:Op zondag 29 april 2018 12:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Politie heeft meer te doen zoals je kunt zien.
[ afbeelding ]
Lastig he, met de tijd meegaan ?quote:Op maandag 30 april 2018 11:14 schreef Iwanius het volgende:
Kun je nagaan hoe de tijden veranderd zijn i.v.g.met toen ik jong was. Toen had je echte agenten die in hun eentje je klappen gaven en respect afdwongen door hun aanwezigheid gezien hun stature/houding en levenservaring. En handen als kolenschoppen.
Niks knuffelen en theedrinken en goed gesprek alias de Job Cohen doctrine. Gewoon luisteren en luisterde je niet met je grote mond *bam* en je werd gelijk die Politiewagen ingesmeten.
Begin 20 dus? Nice.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |