Niet!!!! Of was jij dat niet vannacht?quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
En ze kan maar niet kiezen tussen een bezem en een vloerkleed
Klacht: met neuken moeten wachten tot ze een keuze heeft gemaakt
Jij hebt mijn vogelzaad gestolen!einz!!quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet!!!! Of was jij dat niet vannacht?
Niet als het om vogelzaad gaat, he.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:15 schreef Pharkus het volgende:
Ben je sadomasochist? Ze kan toch veel beter zelf gaan winkelen.
Ja, voor kwaadaardige doeleindenquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt mijn vogelzaad gestolen!einz!!
quote:
Zat ze voor de vogeldaad met haar kleedje op straat en was dit de opbouw naar een matige grap?quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet als het om vogelzaad gaat, he.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zat ze voor de vogeldaad met haar kleedje op straat en was dit de opbouw naar een matige grap?
Deed ik, en nog is hij niet tevreden. Sterker nog, nu doet hij net alsof hij het niet wasquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:25 schreef ToT het volgende:
Als antwoord op de (inmiddels gesloten) vraag van de heks in kwestie: neem anders ZIJN steel tussen je benen!
En toen wilde je erop stampen omdat je hem toch had gekocht!!quote:
Vanavond het licht aan laten bij een nieuwe poging? Eventueel met spiegel er bij om te laten zien: "Kijk, jij bent dit echt hoor!".quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Deed ik, en nog is hij niet tevreden. Sterker nog, nu doet hij net alsof hij het niet was
Goed planquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanavond het licht aan laten bij een nieuwe poging? Eventueel met spiegel er bij om te laten zien: "Kijk, jij bent dit echt hoor!".
quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En toen wilde je erop stampen omdat je hem toch had gekocht!!
Jouw plannetjes zijn engquote:
Oh, was het HAAR plan?quote:
Jouw kop voegt ook niks toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |