Schoon en leeg ja, maar het appartement waar ik nu in ga, heeft ook een verfbeurt nodig, maar dat wordt ook niet door de vorige huurder gedaan.quote:Op zaterdag 28 april 2018 10:13 schreef Hiddendoe het volgende:
Ja, dat moet. Je moet een huurwoning schoon en leeg opleveren. Hoogstens kun je afspraken maken met de volgende huurder als die langskomt met het overnemen van bepaalde zaken.
Dan zou ik eerder daarover klagenquote:Op zaterdag 28 april 2018 10:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Schoon en leeg ja, maar het appartement waar ik nu in ga, heeft ook een verfbeurt nodig, maar dat wordt ook niet door de vorige huurder gedaan.
Als dat ook een huurwoning is, kan je dat misschien aankaarten bij de woningbouwvereniging.quote:Op zaterdag 28 april 2018 10:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Schoon en leeg ja, maar het appartement waar ik nu in ga, heeft ook een verfbeurt nodig, maar dat wordt ook niet door de vorige huurder gedaan.
Ja ik heb hier dus geen tuin, en een frans balkon, dus vandaar binnen gerookt, verder had ik niet verwacht hier nu al weg te gaan. En ja mijn handtekening staat er onder.quote:Op zaterdag 28 april 2018 10:20 schreef Sigaartje het volgende:
Als het goed is staat in het huurcontract dat je de woning in dezelfde staat moet opleveren als toen je er in trok.
Je kunt het azijnzeikers noemen, maar ik wil wedden dat je een handtekening onder het contract heb gezet.
Dat is ook de reden dat ik in de tuin rook.
Dan zal ik dat maar eens doen idd, dat is ook een huurwoning.quote:Op zaterdag 28 april 2018 10:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als dat ook een huurwoning is, kan je dat misschien aankaarten bij de woningbouwvereniging.
Ja of juist niet doordat je rooktquote:Op zaterdag 28 april 2018 10:23 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind jouw standpunt trouwens belachelijk.
Iemand anders opdraaien voor jouw slechte gewoonte.
Vraag een offerte aan bij een schilder. Als je al die pakjes rookwaar kunt betalen kun je dat ook betalen.
Even wachten, je gaat zo meteen op je vingers getikt worden.quote:Op zaterdag 28 april 2018 10:13 schreef Hiddendoe het volgende:
Ja, dat moet. Je moet een huurwoning schoon en leeg opleveren. Hoogstens kun je afspraken maken met de volgende huurder als die langskomt met het overnemen van bepaalde zaken.
Als er al een nieuwe huurder gevonden is kan het wel, maar vaak loopt dat niet goed synchroon waardoor het niet mogelijk is.quote:Op zaterdag 28 april 2018 10:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
.
Dit schijnt dus niet zo te zijn. Dacht ik ook altijd.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 10:23 schreef Sigaartje het volgende:
Als je al die pakjes rookwaar kunt betalen kun je dat ook betalen.
Dat kan hij toch gewoon zelf doen. Kost een stuk minder.quote:Op zaterdag 28 april 2018 10:23 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind jouw standpunt trouwens belachelijk.
Iemand anders laten opdraaien voor jouw slechte gewoonte.
Vraag een offerte aan bij een schilder. Als je al die pakjes rookwaar kunt betalen kun je dat ook betalen.
Volgens mij is Pizzapuntje een zij.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:29 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Dat kan hij toch gewoon zelf doen. Kost een stuk minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |