... Op zichzelf geen klacht, Die hebben tenminste nog wat te vertellen.
Tenminste, waar ik mezelf mee kan identificeren en in leven.
Des te ouder des te beter, die generatie van voor de oorlog (mits nog verstandelijk goed) is helemaal te gek.
Verhalen over vroeger, braspartijen, het voor de gek houden van de moffen, over het werk van toen, meisjes en vrouwen van die tijd, ouderwetse gezelligheid en de manier waarop ze het vertellen..zo nuchter en vol bezieling!
Ik heb daar meer mee dan die sneeuwvlokjesgeneratie van vandaag de dag met zijn gender-issues, hypes, en trends, veganistische gepreek en hun eerstewereldproblemen.
Daar komt ook nog eens bij dat ik die verhalen van die ratelende gasten en chickies maar voor 20% kan ontcijferen.
De terminologie van de oudere generatie is laagdrempelig en het gaat tenminste nog ergens over! Dat komt omdat ze ook uit een tijd kwamen dat ze zichzelf nog gelukkig wisten te maken met simpele dingen ondanks dat het leven niet bepaald makkelijk was, en die gietijzeren motivatie hebben ze ondanks hun lichamelijke gebreken vaak nog!
Nee, dan die millennials die alles in hun reet krijgen geduwd en hele bloggen en social media vol stampen met hun luxeproblemen.
Klacht: Het worden er steeds minder en dat soort komt ook nooit meer terug.
[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 28-04-2018 09:59:38 ]