In zo'n gecapitoneerde isoleercelquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Rienk en Bats bij elkaar zetten, dat is de oplossing
En een pak melk komt van de koequote:Op vrijdag 27 april 2018 13:28 schreef DaniqueV het volgende:
Ik zou binnen een dag gek zijn van Rienk, de manier hoe hij praat, dat zogenaamd meelevend/inzicht gevende , die gast praat op een nare vieze dwingende manier , Raak gefrustreerd van die gast
quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:28 schreef DaniqueV het volgende:
Ik zou binnen een dag gek zijn van Rienk, de manier hoe hij praat, dat zogenaamd meelevend/inzicht gevende , die gast praat op een nare vieze dwingende manier , Raak gefrustreerd van die gast
Dat dus, als het woord narcisme nog niet bestond, het zo in het leven staan nog geen betekenis had gekregen, Was Rienk de grondlegger ervan geweest en het etiket narcist gekregen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:29 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof niet dat Rienk het begrip kernwaarden helemaal begrijpt.
Wat is die gast dom in zijn arrogantie.
Heb het uitgegooid, kan er niet meer tegenquote:
Denk eerder dat die gast op een dag verdwenen is en dan blijkt die ergens onder de grond begraven te zijnquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:33 schreef zodeju het volgende:
Wat zou dat erg zijn als Rienk er weer inkomt, dan wordt het gewoon een sekte daar....![]()
![]()
Linda is weer bezig met hakken.......quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
ik dacht dat die opperkut ging hakken ?
Die staat al sinds een uur of 10 in de luifel.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
ik dacht dat die opperkut ging hakken ?
bil ?quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Die staat al sinds een uur of 10 in de luifel.
Om 11 uur zijn ze begonnen met hakken,om 12 uur moesten ze bekend maken welke oud bewoner er maandag komt,daarna even napraten,toen weer een klein uurtje hakken,en nu gaan ze eten.quote:
Klopt. Pas nog gelezen dat er lieden het feit dat een levende en een overledene verschilden in gewicht en dat dat een mogelijk bewijs zou kunnen zijn dat er een ziel bestaat.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geeneens 'n tastbaar bewijs ook nog
thnxquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Om 11 uur zijn ze begonnen met hakken,om 12 uur moesten ze bekend maken welke oud bewoner er maandag komt,daarna even napraten,toen weer een klein uurtje hakken,en nu gaan ze eten.
Tot zover.
21 gramquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt. Pas nog gelezen dat er lieden het feit dat een levende en een overledene verschilden in gewicht en dat dat een mogelijk bewijs zou kunnen zijn dat er een ziel bestaat.
Yeah right!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |