SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja zie dat idee had ik al hahahahaquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij gebruikt idd bruiningscremè
Thanksquote:
En vol trots verteld die Tiran dat niet o o o wat moest hij lachen.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT![]()
Nagel die Klaplopert aan een boom
.. weer woorden verdraaien
.. tyf op daar
dat wil Uto 2 in
omg hellup
daar wil je toch niet naar kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Nou als ze erin trappen die luxe zwerver erin te laten komen dan kunnen ze die Robert er ook wel bijzetten, gewoon een stukje grond geven van 5 bij 5 en bekijk het maar, zoek het lekker uit. Weg camera's
Ja daarom, opsluiten en laat ze maar denken dat ze op camera zijn, Of Rienk sturen naar Damanhur, heb toevallig Lauren gezien van de week. KUnnen ze daar gillend gek worden van hemquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
daar wil je toch niet naar kijken
of tv mee maken /samenwerken
Wie was aggressief? Sint Maarten?quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy verteld over Sint Maarten.
Hij was heel agressief,Billy had zichzelf opgesloten in de badkamer,en Ruud gebeld.
24/7 mee samenleven dan.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
daar wil je toch niet naar kijken
of tv mee maken /samenwerken
Haar ex,sorry het staat er wat onhandig.quote:
En dan gaat ze Ruud bellen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Haar ex,sorry het staat er wat onhandig.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy verteld over Sint Maarten.
Hij was heel agressief,Billy had zichzelf opgesloten in de badkamer,en Ruud gebeld.
Inwendig?quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep, ze kreeg geen snoepjes maar stokslagen
quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
RuuuuuHuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud
hellupp
kom me redden pak de motor badeend
ik zit in de badkamert
me friendje is doorgesnofehhhh
RRuuuHuuuuuud
Rienk en Bats bij elkaar zetten, dat is de oplossingquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:28 schreef sjampoeh het volgende:
ik zou ook agressief worden van dat mokkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |