Zou wel een mooie topicwending/aanvulling zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:49 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Waar is de link naar dat filmpje?
Dat zijn dus fouten die weggebruikers kunnen maken en waar je rekening mee moet houden.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:37 schreef Fer het volgende:
Maar waarom ging die ander niet erachter dan?
Die andere man is de wegpiraat dus je hoeft niks te verwachten.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:46 schreef Iamaclown het volgende:
Als iemand puur het stukje heeft gefilmd dat ik over de middenstreep met de invoegende auto rechts van mij, ziet dat op beelden uit alsof IK de wegpiraat was.
Stel dat iemand zo'n filmpje heeft, en naar de politie stuurt, ben ik dan de pisang en kan ik mijn rijbewijs inleveren?
Tot wanneer mag je bericht van de politie verwachten voor zoiets?
Ik zou dumpert in de gaten houden, daar komen regelmatig van die filmpjes langs.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:49 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Waar is de link naar dat filmpje?
Dat staat er tochquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:17 schreef snabbi het volgende:
Ik vind het vooral opvallend dat je je zorgen maakt over het bestaan van een filmpje.
Ik zou heel graag zo'n filmpje willen om te kunnen achterhalen bij wie je die schade van je buitenspiegel kan verhalen? Is er iets wat je ons nog niet verteld hebt waar je werkelijk bang voor bent?
Daar moet dan wel ruimte voor zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:36 schreef LinkerHandjes het volgende:
Als TS de ruimte had gehad en netjes even op zij was gegaan was dit voor iedereen zijn bloeddruk beter geweest.
Ja, ik zou daar ook juist graag een video van hebben..quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:17 schreef snabbi het volgende:
Ik vind het vooral opvallend dat je je zorgen maakt over het bestaan van een filmpje.
Ik zou heel graag zo'n filmpje willen om te kunnen achterhalen bij wie je die schade van je buitenspiegel kan verhalen? Is er iets wat je ons nog niet verteld hebt waar je werkelijk bang voor bent?
Dat dus!quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:37 schreef Anthonie1 het volgende:
Twee idioten zouden hier hun rijbewijs moeten inleveren...
Zoals de inhalende bestuurder op de N48?quote:Op zaterdag 28 april 2018 09:31 schreef GereDathan het volgende:
TS is wel een helder lichtje in deze tijd hoor.
Daar gaat de politie echt geen boetes voor uitdelen, vage dashcambeelden.
Al is dat wel jammer, sommige mensen kunnen we beter weren van onze wegen.
Jazeker wel!quote:Op zaterdag 28 april 2018 09:31 schreef GereDathan het volgende:
TS is wel een helder lichtje in deze tijd hoor.
Daar gaat de politie echt geen boetes voor uitdelen, vage dashcambeelden.
Al is dat wel jammer, sommige mensen kunnen we beter weren van onze wegen.
Inderdaad. En knipperlicht betrkent ook niet dat je mag gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Officieel mag je niet eens opschuiven als jij al op de rechterbaan rijdt. De invoeger moet zijn of haar snelheid aanpassen aan jou en zo veilig invoegen.
Dat veel mensen wel ruimte geven is prima, maar als een agent in een slechte bui is, dan kun je daar zelfs een bekeuring voor krijgen (ja, hoe krom het ook is).
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:37 schreef Anthonie1 het volgende:
Twee idioten zouden hier hun rijbewijs moeten inleveren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |