Het is niet netjes om een vraag niet te beantwoorden. Ik denk dat het uit is, aangezien ze hier niet meer reageert en je veel liever bent. Het heeft je goed gedaan...quote:
Ik veel liever?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is niet netjes om een vraag niet te beantwoorden. Ik denk dat het uit is, aangezien ze hier niet meer reageert en je veel liever bent. Het heeft je goed gedaan...
Ah, toch dus wel mensenkennis. Nee jammer, series maar je bent jong dus komt allemaal goed! Woon je weer in België?quote:
inshallahquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ah, toch dus wel mensenkennis. Nee jammer, series maar je bent jong dus komt allemaal goed! Woon je weer in België?
Waarom ben je het zat? Valt Brussel en het leven je daar toch tegen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
inshallah
En ik woon weer effe in Brussel ja, maar ben het hier nou ook al zat. Na de ramadan eens kijken weer ik heen wil.
Goh, nee hoor. Brussel heeft een speciaal plekje in mn hart. Het is trouwens ook veel leuker wonen in Brussel als moslim.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom ben je het zat? Valt Brussel en het leven je daar toch tegen?
Oh en je ziet niet een getrouwd leventje voor je in Brussel? Maar fuschia, je kan wel graag willen trouwen maar dat heb je niet helemaal in handen... en echt, trouwen om het trouwen aub niet doen!!!quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Goh, nee hoor. Brussel heeft een speciaal plekje in mn hart. Het is trouwens ook veel leuker wonen in Brussel als moslim.
Maar langs de ene kant wil ik asap trouwen en kinderen krijgen, maar een andere kant in me wil 6 maanden gaan backpacken in Azie.
Ja trouwen om te trouwen zal ik absoluut niet doen. En een getrouwd leventje in Brussel zou ik zeker wel zitten. Wil ook graag dat mijn kinderen of in Rotterdam of in Brussel opgroeien.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh en je ziet niet een getrouwd leventje voor je in Brussel? Maar fuschia, je kan wel graag willen trouwen maar dat heb je niet helemaal in handen... en echt, trouwen om het trouwen aub niet doen!!!
Oh, heerlijk half jaartje weg... heb spijt dat ik dat nooit echt gedaan heb. Heb wel ruim half jaar in Marokko gewoond toen ik nog studeerde, maar had er meer moeten uithalen... en nu gaat dat helaas niet met werk. Doen dus! Benijd je! Als ik het kon doen dan had ik heerlijk een half jaar door Arabische/islamitische landen rondgetrokken...
Mooi! Echt je gaat spijt krijgen en trouwen is toch echt voor altijd... misschien dan maar lekker reizen in de tussentijd als het te combineren is met werk?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja trouwen om te trouwen zal ik absoluut niet doen. En een getrouwd leventje in Brussel zou ik zeker wel zitten. Wil ook graag dat mijn kinderen of in Rotterdam of in Brussel opgroeien.
maarja, geen idee eigenlijk. Alles op z'n tijd. Haast is nooit goed
Het enige leuke aan kongsdag is dat je vrij bentquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals hierboven afgebeeld: Koningsdag op de Antillen!
Terechte opmerking.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het enige leuke aan kongsdag is dat je vrij bent
21 juliquote:Op vrijdag 27 april 2018 17:03 schreef LurkJeRot het volgende:
Doen ze in Belgie ook nog iets van een fesstdag die in verband staat met hun koningshuis? Of is het koningshuis daar niet populair genoeg voor?
quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is niet netjes om een vraag niet te beantwoorden.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar fuschia, je kan wel graag willen trouwen maar dat heb je niet helemaal in handen... en echt, trouwen om het trouwen aub niet doen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |