Nietquote:
Wat is er mis gegaan dan? Alle homo's op FOK! hebben toch hun naam in het blauw?quote:
Kut mellenial.quote:Op vrijdag 27 april 2018 01:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan dan? Alle homo's op FOK! hebben toch hun naam in het blauw?
Niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 01:47 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kut mellenial.
ik ben van 2001 lekker puhh
Ja man die kinderen zijn 3. Wou al zeggen doe eens normaal met je pics.quote:Op vrijdag 27 april 2018 01:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wanneer je zo gestoord bent![]()
#geenhoopmeer
Goed verhaal weer vogeltjesdans.quote:Op vrijdag 27 april 2018 01:59 schreef Anneloos het volgende:
David is echt een goede naam.. kende ooit een David.. god wat was dat een geile gozer
Ik ben David.quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goed verhaal weer vogeltjesdans.
David de kabouter.quote:
Vogeltjesdans da fuck? Zit jij aan de pillen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goed verhaal weer vogeltjesdans.
Doe eens rustig joh jezusquote:Op vrijdag 27 april 2018 02:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vogeltjesdans da fuck? Zit jij aan de pillen?
Ken ik niet maar klinkt als een vriendelijke homofielquote:Op vrijdag 27 april 2018 02:03 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, David Hyland.
Die homo, die zowat elke avond bezopen is omdat ie met z'n gevoelens zit.
Ik ben heel vriendelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ken ik niet maar klinkt als een vriendelijke homofiel
Het geloof kan me rug op.quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik doe rustig. Wil jij godverdomme niet schelden met belangrijke figuren uit het geloof
Omdat je homo bent?quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:08 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het geloof kan me rug op.
Het geloof heeft geen respect voor mij ik dus ook niet voor het geloof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |