Klink al aardig nie, comments ?
-edit: mag niet-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 31-12-2002 16:13]
De beats vallen *exact* samen, das de bedoeling..
de originele achtergrond track moet eruit, en dan komen me eigen synth dingen erin.
De beat is dus van MIJ, op de achtergrond hoor je het origineel, maar de beats daarvan vallen dus weg vanwege het hardere volume van mijn beats.. zang en strings etc. blijven wel over..
achja.. tis een leuke oefening ;D
Wie heeft nog wat opbouwende kritiek
Klinkt als fasttracker/screamtracker en dat soort dingetjes...
quote:fasttracker/screamtracker is GEEN knip en plakwerk !
Op woensdag 25 december 2002 01:59 schreef markvleth het volgende:
Gewoon een beetje door knutselen. knip en plak werk is in principe niet zo moeilijk.Klinkt als fasttracker/screamtracker en dat soort dingetjes...
quote:Hmm..nee dus.. dit maak je niet 'ff met fastracker.
Op woensdag 25 december 2002 01:59 schreef markvleth het volgende:
Gewoon een beetje door knutselen. knip en plak werk is in principe niet zo moeilijk.Klinkt als fasttracker/screamtracker en dat soort dingetjes...
De track is opgebouwdt met Reason 2, en Cubase SX en voorlopige versie, ik zal de volgende versie hier wel posten want niks dan dom commentaar
quote:
Ook eigen remixes van bestaande nummers waar een prachtig copyright op zit van de artiesten die op de remix door de mangel zijn gehaald zijn niet toegestaan. Het hergebruiken en verspreiden van dergelijke producten is nou eenmaal strafbaar, tenzij je natuurlijk netjes betaald hebt voor het gebruik en de verspreiding van de originelen, maar wij gaan er voor het gemak maar even vanuit dat dit niet het geval is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |