Ondanks dat dit een prima tip is, is het eerste wat me te binnen schoot 'omaweetraad.nl'quote:Op donderdag 26 april 2018 23:45 schreef geevee het volgende:
Als je problemen hebt met tasjes,pak ze gewoon aan en als je thuis bent vul je ze met afval en gooi je ze in de afvalbak,dat spaart weer dure vuilniszakken uit!
Ik gebruik het zelf al jaren,maar je kunt ook nog een paar tasjes meenemen,altijd handig (op de vrijmarkt b.v.)quote:Op donderdag 26 april 2018 23:53 schreef macuscam het volgende:
[..]
Ondanks dat dit een prima tip is, is het eerste wat me te binnen schoot 'omaweetraad.nl'
Bonuspunten voor deze leerzame bijdragequote:Op vrijdag 27 april 2018 00:16 schreef Sjemmert het volgende:
Tasjes zijn voor goden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onterechte klacht want jij ziet het grotere plaatje niet en wel dat Supers ook fiks verdienen aan die plastic tasjes en dus alles eraan zullen doen om jou toch over te halen.ook daar je centjes aan te spenderen.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:06 schreef Aiciu het volgende:
Elke keer als ik boodschappen doe dan vragen ze of ik een tasje wil.
En elke keer zeg ik nee en dan doen ze alles in dat tasje
Ik zeg toch nee
Klacht: elke keer een tasje krijgen.
quote:Op donderdag 26 april 2018 20:30 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb een vermoeden dat je een paar jaar te laat bent met dit topic.
Is niet erg, meer dan je best kan je niet doen
Kleine tip, over de volgende onderwerpen kan je tegenwoordig ook geen topics meer maken.
* tape van video banden die kapotscheuren
* muziekbandjes en het terugspoelen
* prijs van camerarolletjes
* overbodigheid van CD-roms
* computer die je na het afsluiten van windows, ook nog met een knop uit moet zetten
* omroeppresentatoren die een volgend tv programma aankondigen
* het krakende piepgeluid als je computer verbinding probeert te maken met internet
* automobilisten doen per se cruiscontrol willen
* de hype doen Nokia heet
* TMF
* Ray of Anita van 2unlimited
De grap van TS is dat "Nej" in het Grieks ja betekent en TS woont sinds kort in Griekenland.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:10 schreef Iwanius het volgende:
Volgens mij ging dit over plastic tasjes flipsen.
En wat is er mis met wijsheden van oma's?quote:Op donderdag 26 april 2018 23:53 schreef macuscam het volgende:
[..]
Ondanks dat dit een prima tip is, is het eerste wat me te binnen schoot 'omaweetraad.nl'
Niks, daarom noem ik het ook een prima tip.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En wat is er mis met wijsheden van oma's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |