Dus jij kijkt ook niet...quote:Op donderdag 26 april 2018 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
nog nooit een fietser zien stoppen voor een zebrapad of haaientanden als er iets aankomt...
quote:Op donderdag 26 april 2018 18:37 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je verwacht zeker ook dat fietsers in hun spiegels kijken?
Le-zen.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom kijken fietsers nooit over de schouders voor ze afslaan of inhalen?
Algeheel verbod op zich buiten te begeven zou een veel betere oplossing zijn!quote:Op donderdag 26 april 2018 18:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
[..]
Le-zen.
Maar voor sommige fietsers zou een spiegeltje wel een uitkomst zijn.
Slimquote:Op donderdag 26 april 2018 19:16 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik heb sinds een week een 20 jaar oude auto waar een kras of deuk meer niet uitmaakt. Ik knal hem in elk krap parkeervakje, appende fietsers met of zonder licht het maakt me niets meer uit.
Heerlijk!
enige weg waar ik overheen moet richting station is een zogenoemde fietsstraat waar ik me ook echt als een koning voel, iemand die me daar aanrijdt zit altijd in de foutquote:Op donderdag 26 april 2018 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom kijken fietsers nooit over de schouders voor ze afslaan of inhalen? Hartstikke gevaarlijk joh. En het lijkt alsof verkeersregels niet gelden voor fietsers, nog nooit een fietser zien stoppen voor een zebrapad of haaientanden als er iets aankomt...
Meer dan terechte klacht want het is inderdaad van de gekke dat dit parlement wel allerlei onzinige wetten inzake roken of donoren snel door de Kamer weet te loodsen, maar zaken zoals fietsers en andere aso's die schijt hebben aan de verkeersregels, daar laat men alles maar op zijn beloop.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom kijken fietsers nooit over de schouders voor ze afslaan of inhalen? Hartstikke gevaarlijk joh.
En het lijkt alsof verkeersregels niet gelden voor fietsers, nog nooit een fietser zien stoppen voor een zebrapad of haaientanden als er iets aankomt...
Door de beschermde status van fietsers zit je als automobilist altijd fout.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
enige weg waar ik overheen moet richting station is een zogenoemde fietsstraat waar ik me ook echt als een koning voel, iemand die me daar aanrijdt zit altijd in de fout
1x maar en ben gelijk arbeidsongeschikt, rip de premie van de autobestuurder
Stoppen, uitstappen en aanranden, zal ze leren!quote:Op donderdag 26 april 2018 19:11 schreef opgebaarde het volgende:
Twee a drie weken geleden twee meisjes van clickbaitleeftijd net kunnen ontwijken toen zij besloten links een weg in te slaan zonder één keer om te kijken.
Gelukkig keken de twee meisjes die er achter fietsten wel een keer om, dus ik had een vermoeden wat er kon gaan gebeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |