abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178756859
Waarom kijken fietsers nooit over de schouders voor ze afslaan of inhalen? Hartstikke gevaarlijk joh. En het lijkt alsof verkeersregels niet gelden voor fietsers, nog nooit een fietser zien stoppen voor een zebrapad of haaientanden als er iets aankomt...
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_178756971
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
nog nooit een fietser zien stoppen voor een zebrapad of haaientanden als er iets aankomt...
Dus jij kijkt ook niet...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178757006
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 18:33 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dus jij kijkt ook niet...
ha
ha
ha
:D
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_178757171
Je verwacht zeker ook dat fietsers in hun spiegels kijken?
pi_178757204
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 18:37 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je verwacht zeker ook dat fietsers in hun spiegels kijken?
quote:
Waarom kijken fietsers nooit over de schouders voor ze afslaan of inhalen?
Le-zen.

Maar voor sommige fietsers zou een spiegeltje wel een uitkomst zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_178757493
wat is de klucht?
Ik zeg niets meer, dat was het.
  donderdag 26 april 2018 @ 18:56:54 #7
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_178757503
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 18:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

[..]

Le-zen.

Maar voor sommige fietsers zou een spiegeltje wel een uitkomst zijn.
Algeheel verbod op zich buiten te begeven zou een veel betere oplossing zijn!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_178757544
Fietsers hebben een spiegel in hun hand hoor.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178757706
Wielrenners, altijd een terechte klacht
pi_178757777
Het wordt tijd dat fietsers eens een keer strafrechtelijk worden veroordeeld op hun rijgedrag.

Dan is het een keer afgelopen met dat gedonder met wielrenners en geapp.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178757818
Twee a drie weken geleden twee meisjes van clickbaitleeftijd net kunnen ontwijken toen zij besloten links een weg in te slaan zonder één keer om te kijken.
Gelukkig keken de twee meisjes die er achter fietsten wel een keer om, dus ik had een vermoeden wat er kon gaan gebeuren
pi_178757913
Ik heb sinds een week een 20 jaar oude auto waar een kras of deuk meer niet uitmaakt. Ik knal hem in elk krap parkeervakje, appende fietsers met of zonder licht het maakt me niets meer uit.

Heerlijk!
pi_178757977
quote:
99s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:16 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik heb sinds een week een 20 jaar oude auto waar een kras of deuk meer niet uitmaakt. Ik knal hem in elk krap parkeervakje, appende fietsers met of zonder licht het maakt me niets meer uit.

Heerlijk!
Slim :Y
pi_178758394
je hebt ook automobilisten die nooit checken of er verkeer aankomt als ze hun deur open gooien
pi_178758511
quote:
Waarom kijken fietsers nooit over de schouders voor ze afslaan of inhalen? Hartstikke gevaarlijk joh. En het lijkt alsof verkeersregels niet gelden voor fietsers, nog nooit een fietser zien stoppen voor een zebrapad of haaientanden als er iets aankomt...
enige weg waar ik overheen moet richting station is een zogenoemde fietsstraat waar ik me ook echt als een koning voel, iemand die me daar aanrijdt zit altijd in de fout

1x maar en ben gelijk arbeidsongeschikt, rip de premie van de autobestuurder
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_178765528
quote:

Waarom kijken fietsers nooit over de schouders voor ze afslaan of inhalen? Hartstikke gevaarlijk joh.

En het lijkt alsof verkeersregels niet gelden voor fietsers, nog nooit een fietser zien stoppen voor een zebrapad of haaientanden als er iets aankomt...
Meer dan terechte klacht want het is inderdaad van de gekke dat dit parlement wel allerlei onzinige wetten inzake roken of donoren snel door de Kamer weet te loodsen, maar zaken zoals fietsers en andere aso's die schijt hebben aan de verkeersregels, daar laat men alles maar op zijn beloop. }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2018 01:18:43 ]
pi_178768379
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

enige weg waar ik overheen moet richting station is een zogenoemde fietsstraat waar ik me ook echt als een koning voel, iemand die me daar aanrijdt zit altijd in de fout

1x maar en ben gelijk arbeidsongeschikt, rip de premie van de autobestuurder
Door de beschermde status van fietsers zit je als automobilist altijd fout.

Het probleem is alleen dat fietsers niet lijken te beseffen dat je dat geen fuck oplevert als je dood bent.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_178768771
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:11 schreef opgebaarde het volgende:
Twee a drie weken geleden twee meisjes van clickbaitleeftijd net kunnen ontwijken toen zij besloten links een weg in te slaan zonder één keer om te kijken.
Gelukkig keken de twee meisjes die er achter fietsten wel een keer om, dus ik had een vermoeden wat er kon gaan gebeuren
Stoppen, uitstappen en aanranden, zal ze leren!
pi_178768873
Sowieso elke andere verkeersdeelnemer dan ik zelf :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')