Klachtquote:
Naast Ilse Warringa (De Luizenmoeder) en Anne-Marie Jung behoren Tina de Bruin (Wakker Worden), Jelka van Houten (Jeuk) en Anniek Pheifer (Bitterzoet) ook tot het 'Foute Vriendinnen-team'.
In het dagelijks leven zijn het echte boezemvrienden, maar nu zetten zij elkaar flink voor schut in het nieuwe programma 'Foute Vriendinnen'. Vanaf donderdag 17 mei wekelijks te zien bij RTL 5.
TV Visie 2018.
Limburger gespotquote:Op donderdag 26 april 2018 10:48 schreef LurkJeRot het volgende:
Echte boezemvriendinnen zolang je je beurs trekt waarschijnlijk ja.
toen was het nog een lekkerwijfquote:
Nu veel te mager.quote:Op donderdag 26 april 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
toen was het nog een lekkerwijf
Er is nog een fragment waar ze een moslima speelt die zich uitkleed tegen een boom.quote:
En een lapdance bij een andere Lamaquote:Op donderdag 26 april 2018 12:09 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Er is nog een fragment waar ze een moslima speelt die zich uitkleed tegen een boom.
Heel wat fapjes op gezet als 15-jarige.![]()
Nee dat is niet van de Lama's wat ik bedoel.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En een lapdance bij een andere Lama
Nee ik weet dat dat fragment niet van de lama's is.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:11 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Nee dat is niet van de Lama's wat ik bedoel.
Ik ben op het werk, dus ik ga niet zoeken op "Yolanthe Naakt" ofzo.
quote:Op donderdag 26 april 2018 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik weet dat dat fragment niet van de lama's is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |