Ach, maakt toch niet uit. Ze nodigen een paar moslims uit om stoer te doen voor de buitenwereld. Uiteindelijk kom je toch nergens aan de bak.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik heb op 5 juni een business diner, maar dan vast ik. Hoe verzinnen ze het om het dan in te plannen.
![]()
![]()
![]()
Scheetje, het is een business diner van het bedrijf waar ik reeds werk. Vind het alleen klote dat ik dus niks kan doen behalve naar etende collega's kijken.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach, maakt toch niet uit. Ze nodigen een paar moslims uit om stoer te doen voor de buitenwereld. Uiteindelijk kom je toch nergens aan de bak.
Ja godverdomme zeg dat dan. Nou sta ik voor lul omdat je je klacht op een waardeloze manier formuleer.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Scheetje, het is een business diner van het bedrijf waar ik reeds werk. Vind het alleen klote dat ik dus niks kan doen behalve naar etende collega's kijken.
Je moet niet zoveel vooroordelen hebben!quote:Op woensdag 25 april 2018 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg dat dan. Nou sta ik voor lul omdat je je klacht op een waardeloze manier formuleer.
Hé, werk je terug?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Scheetje, het is een business diner van het bedrijf waar ik reeds werk. Vind het alleen klote dat ik dus niks kan doen behalve naar etende collega's kijken.
Nou ja, vind wel dat er rekening gehouden had kunnen worden met mij, ja. Net zoals ze rekening houden met vegetariërs. Ik moet er heen... ook een vreselijk tijdstip, de laatste uren voor zonsondergang en dus ook de uren waarin je je vreselijk moe voelt.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:39 schreef Lenny77 het volgende:
Moet heel de wereld rekening houden met de vasten?
Dan ook maar met de vegetariërs, dus geen vlees. En de macrobioten en de mensen die geen smaakvermogen meer hebben. Of de blinden die niet kunnen zien wat ze eten.
Het is een businessdiner.
Ga niet?
Hoe lang niet hier geweest dan?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Ben je wel nog getrouwd?
Nou ja zeg, misschien kom ik niet... ben altijd vreselijk moe in de ramadan en zie het niet zitten.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dan eet je toch niks? Je kiest er toch zelf voorHoe moeilijk kan het zijn, damn.
Maar er zullen vast nog mensen zijn waar geen rekening mee gehouden is? Iemand met een maagverkleining die enkel papjes mag. Of iemand met een vreselijke allergie,...quote:Op woensdag 25 april 2018 22:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou ja, vind wel dat er rekening gehouden had kunnen worden met mij, ja. Net zoals ze rekening houden met vegetariërs. Ik moet er heen... ook een vreselijk tijdstip, de laatste uren voor zonsondergang en dus ook de uren waarin je je vreselijk moe voelt.
Ja, daar wordt dan toch ook rekening mee gehouden? Je kiest je eigen gerecht immers.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar er zullen vast nog mensen zijn waar geen rekening mee gehouden is? Iemand met een maagverkleining die enkel papjes mag. Of iemand met een vreselijke allergie,...
Ben er dagelijks. Heb duidelijk wel dit alles gemist. Topic linkje misschien aub?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoe lang niet hier geweest dan?
Ik heb wel begrip voor bedrijven die dat gewoon geen reden vinden. Moet iedereen dan maar rekening houden met je achterlijke sprookje? Dan kom je toch lekker niet, maar dan niet gaan huilen om racisme als je contract niet verlengd wordt.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou ja zeg, misschien kom ik niet... ben altijd vreselijk moe in de ramadan en zie het niet zitten.
Geen idee... maar heb een tijdje in het solliciteer topic gereageerd. Ga je het controleren?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ben er dagelijks. Heb duidelijk wel dit alles gemist. Topic linkje misschien aub?
En later gaan en nog mee snoepen van het dessert geen optie?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, daar wordt dan toch ook rekening mee gehouden? Je kiest je eigen gerecht immers.
Ik ga me afmelden denk ik.
Zonsondergang is pas rond 22:00 en dus geen optie. Ik kijk wel t.z.t. aan hoe ik me voel.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En later gaan en nog mee snoepen van het dessert geen optie?
Nee niet over je werk. Ik vroeg ook of je nog getrouwd was. En uit jouw antwoord verstond ik een nee?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Geen idee... maar heb een tijdje in het solliciteer topic gereageerd. Ga je het controleren?
Volgens mij heb ik jouw vraag niet beantwoord.... dus raar dat je denkt een nee te hebben gelezen?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee niet over je werk. Ik vroeg ook of je nog getrouwd was. En uit jouw antwoord verstond ik een nee?
Een buitenlander die niet komt opdagen, niemand zal verbaasd zijn.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou ja zeg, misschien kom ik niet... ben altijd vreselijk moe in de ramadan en zie het niet zitten.
Lief hoor!quote:Op woensdag 25 april 2018 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een buitenlander die niet komt opdagen, niemand zal verbaasd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |