quote:Op woensdag 25 april 2018 19:53 schreef oranjevogel1 het volgende:
hoe kun je dan bieden, als het uitgeschakeld staat?
Gewoon mailen...quote:Op woensdag 25 april 2018 19:53 schreef oranjevogel1 het volgende:
hoe kun je dan bieden, als het uitgeschakeld staat?
hoe weet je dan dat ze beledigd zijn?quote:Op woensdag 25 april 2018 19:55 schreef Jordy-B het volgende:
Als je al een bod van ¤300 hebt staan, toch mailen met "hee, voor 150 haal ik hem op". En dan ook nog beledigd zijn als je zo'n mail onbeantwoord laat.
Ik doe dat ook, en guess what, in de meeste gevallen accepteren ze het gewoon.quote:Op woensdag 25 april 2018 19:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gewoon mailen...
Er lopen wat kansloze knakkers rond op marktplaats.
Als je al een bod van ¤300 hebt staan, toch mailen met "hee, voor 150 haal ik hem op". En dan ook nog beledigd zijn als je zo'n mail onbeantwoord laat.
je adres achterlaten op marktplaatsquote:Op woensdag 25 april 2018 20:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Och dat soort asootjes. Ook last van gehad. Mensen die biedingen gaan mailen die ver onder de vraagprijs liggen wil je toch niet aan je deur hebben.Heb je zo'n doorgeroeste mercedes uit '91 voor je huis staan stinken.
Er zijn ook vaak zat “vriendjes” van de adverteerder die een bod plaatsen om de prijs op te drijven. En mensen die op meerdere advertenties met hetzelfde artikel bieden en dus uiteindelijk van hun bod afzien en voor een ander gaan.quote:Op woensdag 25 april 2018 19:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gewoon mailen...
Er lopen wat kansloze knakkers rond op marktplaats.
Die post ik niet op MPquote:Op woensdag 25 april 2018 20:13 schreef Handleiding het volgende:
[..]
je adres achterlaten op marktplaats
Altijd zo'n type semi-zwerver ja.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Och dat soort asootjes. Ook last van gehad. Mensen die biedingen gaan mailen die ver onder de vraagprijs liggen wil je toch niet aan je deur hebben.Heb je zo'n doorgeroeste mercedes uit '91 voor je huis staan stinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |