SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik vast weer mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. eet hier momenteel echt goed (nog niet conform de schema's van het CB), gister hele boterham, hele banaan en nog aardappel met broccoli. Vanochtend na de BV ook nog bijna 3/4 boterham. De kleine trollbaby'sGa je je eerst helemaal zorgen maken over dat ie zo weinig eet en dan van de ene dag op de andere zit ie overal vreselijk van te smikkelen
![]()
Hier het schattigste moment van de dag al vroeg in de ochtend gehad. S. kwam om 5 uur voor een voeding, daarna teruggelegd in bed. Werd ie weer even wakker, zegt ie "mama" en daarna tukt ie weer lekker verder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kon me opdweilen van weekheid![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2018 09:29 schreef Flav het volgende:
voor alle mama’s met een slechte nacht.
Hij heeft gisteren 1 uur aan een stuk liggen krijsen
Leuk joh dat vuurwerk.
Na 2 flesjes van 100ml is hij wel weer in slaap gevallen maar ik begon mijn geduld te verliezen.
Normaal is 100 ml genoeg om hem in slaap te krijgen, behalve gisteravond haha.
Hij heeft wel de optrek update gedraaid vannacht.
Zo even door het huis kruipen om de gevaarlijke optrekplekjes te ontdekken
Succes he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tolstoi, heel bijzonder is dat ge-mama ja![]()
Bedoel je met een strak ritme vaste tijden voor slaapjes en voedingen?quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:30 schreef kazy het volgende:
Tolstoi: wij zijn weer een strak ritme gaan invoeren en na een week ging het een stuk beter! De dutjes overdag werden langer en ineens ging hij ‘s avonds ook langer slapen. We merken het wel als hij een drukke dag heeft gehad (zoals gisteren), dan jammerr hij veel en wordt hij vaak wakker. Maarrr het lijkt de goede kant op te gaan. Fijn dat het bij jullie nu ook beter gaat trouwens!
Het moet ook niet te makkelijk worden hèquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:58 schreef Lemijn het volgende:
Ja precies. Net als honger. Het signaal is dat hij niet meer te genieten is. Of dat hij naar me toe krult en voor me gaat liggen. Ja, hallo. Dat kan niet altijd dus ik snap het vaak niet. Zeg het gewoon! Gebaar het! Maar bij gebrek aan dat kijk ik dus veel vaker op de klok dan de eerste maanden.
Ja hier ook. Ik ben nog niet op hetzelfde gewicht, maar ik heb ineens een soort van rugvet rol.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben weer op hetzelfde gewicht, maar mn vorm is soort van andersMn heupen zijn breder geloof ik
sommmige dingen van voor mijn zwangerschap zitten echt niet meer mooi
Wauw wat goedquote:Op zaterdag 28 april 2018 20:17 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben sinds deze week eindelijk al m'n zwangerschapskilo's weer kwijt (alle 29![]()
) maar ga nog door voor 10 bonuskilo's. Ik heb door de jaren alle maten gehad dus kan altijd vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |