abonnement Unibet Coolblue
pi_178729161
Hallo allemaal,

Voor ons onderzoek voor school zouden wij u willen vragen deze enquête in te vullen. Wij zijn bezig met een campagne voor Rijkswaterstaat en afval scheiden. Wij zouden dan ook willen vragen hoe dit bij u gebeurt en wat u hier van vindt.

Link: https://docs.google.com/f(...)XxwTb435PzA/viewform

Alvast bedankt!
  woensdag 25 april 2018 @ 10:07:45 #2
37248 BertV
Handgemaakt
pi_178729238
Mensen die dit gaan invullen zijn bij voorbaat niet de gemiddelde afvalscheider.
Ingevuld.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_178729266
Ik ben gestopt bij losstaand huis..
  woensdag 25 april 2018 @ 10:17:25 #4
37248 BertV
Handgemaakt
pi_178729386
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:10 schreef Bastoenie het volgende:
Ik ben gestopt bij losstaand huis..
woonwagen.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  woensdag 25 april 2018 @ 10:23:02 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178729473
Ingevuld, lekker kort.

En iets beter opletten bij Nederlands.
And so is the past
  woensdag 25 april 2018 @ 10:25:59 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178729527
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:02 schreef Starcloud het volgende:
Hallo allemaal,

Voor ons onderzoek voor school zouden wij u willen vragen deze enquête in te vullen. Wij zijn bezig met een campagne voor Rijkswaterstaat en afval scheiden. Wij zouden dan ook willen vragen hoe dit bij u gebeurt en wat u hier van vindt.

Link: https://docs.google.com/f(...)XxwTb435PzA/viewform

Alvast bedankt!
Wat voor school, want "losstaand huis" is ten eerste al geen Nederlands, en "rijtjeshuis" is gewoon één woord, daarbij barst het in Nederland van de twee-onder-een-kap woningen, beetje bizar als die allemaal bij "anders" hun veelvuldig voorkomende woningsoort moeten invullen.
Het zou me niet eens verbazen als er in NL meer twee-onder-een-kap woningen zijn dan vrijstaande woningen.

Verder verbaast het me dat RWS een campagne doet op dit niveau.

Overigens ben ik behoorlijk fanatiek met afval scheiden (dat zijn weer 2 woorden) maar zo'n prutsenquête ga ik niet invullen.

Oh, en wat is het verschil tussen een flat en een studio? Ja, ik weet dat niet iedere flat een studio is, maar een studio is nagenoeg altijd een flat.

Platteland staat er niet bij, wanneer is een wijk een buitenwijk en wanneer is het net buiten het centrum?

Enne:
quote:
Bent u gemotiveerd om afval te scheiden? *
Ja
Nee
Wat zou u motiveren om afval te scheiden? *
Als ik nou toch al "Ja" invoer bij de bovenste vraag, waarom zou ik de onderste vraag dan nog verplicht moeten beantwoorden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178732479
Ingevuld maar met een bepaalde ergernis.
Absoluut niet de beste enquete ooit.
pi_178733852
Ingevuld ;)
pi_178742794
Ter aanvulling op Leandra: worden deze enquetes nooit beoordeeld door een docent of de opdrachtgever voordat ze naar het publiek gaan?

Ingevuld overigens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')