abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178726364
Moeten jullie niet 24 uur per dag hier de boel in de gaten houden? Ik zie geen modje momenteel online :(
pi_178726372
Het is nou niet alsof jij bijdraagt...
pi_178726375
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het is nou niet alsof jij bijdraagt...
Jawel: ik zorg voor wat extra activiteit :D
pi_178726376
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:26 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Jawel: ik zorg voor wat extra activiteit :D
Kwaliteit>kwantiteit
pi_178726382
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:27 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Kwaliteit>kwantiteit
In de afgelopen jaren heb ik op internet geleerd, dat voor forums kwantiteit veel belangrijker is dan kwaliteit.

Als ik nu een heel topic, met nuttige informatie open: dan leest toch geen kip het.
pi_178726389
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:31 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

In de afgelopen jaren heb ik op internet geleerd, dat voor forums kwantiteit veel belangrijker is dan kwaliteit.

Als ik nu een heel topic, met nuttige informatie open: dan leest toch geen kip het.
True maar ja, dat heeft meer met het tijdstip te maken, een topic vol onzin trekt nu ook geen volle zalen.
pi_178726396
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:34 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

True maar ja, dat heeft meer met het tijdstip te maken, een topic vol onzin trekt nu ook geen volle zalen.
Ah shit :( Ik ga dadelijk trouwens weer de toerist uithangen :D
pi_178726401
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:37 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ah shit :( Ik ga dadelijk trouwens weer de toerist uithangen :D
Ben je op vakantie? Lekker man (dacht eerst wellicht aan het werk daar o.i.d.). Das toch wel het betere leven dan, in vergelijking met* hier _O-
pi_178726409
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:39 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ben je op vakantie? Lekker man (dacht eerst wellicht aan het werk daar o.i.d.). Das toch wel het betere leven dan i.v.m. hier _O-
Nee op vakantie, voor een paar daagjes. Maar ben met de ouders van mijn vriendin daar, en natuurlijk mijn vriendin zelf.

Morgen weer terug naar Hongkong: dan kan ik naar de Xiaomi winkel :D Wil mijn huidige telefoon vervangen, omdat de batterij al flink versleten is :(
pi_178726475
Ben er al
Zonder wrijving geen glans
pi_178726476
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:41 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee op vakantie, voor een paar daagjes. Maar ben met de ouders van mijn vriendin daar, en natuurlijk mijn vriendin zelf.

Morgen weer terug naar Hongkong: dan kan ik naar de Xiaomi winkel :D Wil mijn huidige telefoon vervangen, omdat de batterij al flink versleten is :(
chill. Hoelang ben je nog daar?
pi_178726486
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:41 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Chill man, maar zou zelf niet zo snel in het buitenland een telefoon halen, stel dat er binnen een paar maanden iets mis mee gaat kan je weer een hoop moeite gaan doen.
pi_178726547
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

chill. Hoelang ben je nog daar?
Nog tot 6 mei ofzo: maar morgen alweer terug naar Hongkong. Singapore was puur omdat wij anders twee weken in Hongkong zaten.

Mijn vriendin komt uit Hongkong, dus ze bezoekt dan eigenlijk haar ouders en vrienden. En ik heb besloten dit keer toch mee te gaan.

Vorig jaar heb ik overgeslagen, i.v.m. werkeloosheid. Maar aangezien ik nog steeds geen werk had: ben ik deze keer wel mee gegaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:45 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Chill man, maar zou zelf niet zo snel in het buitenland een telefoon halen, stel dat er binnen een paar maanden iets mis mee gaat kan je weer een hoop moeite gaan doen.
Chinese A-merken zijn wel goed hoor: maar ik prefereer Xiaomi, want die maken echt goede telefoons.

En ze zijn zo goedkoop, dat je iedere jaar gewoon het nieuwe model kunt kopen. Ik heb in 2016 zelfs mijn Xiaomi Redmi Note 4 laten graveren.

Want ik wil ze helemaal niet tweedehands verkopen: ik bewaar ze allemaal. OnePlus One heb ik ook nog steeds liggen :D
pi_178726592
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:48 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nog tot 6 mei ofzo: maar morgen alweer terug naar Hongkong. Singapore was puur omdat wij anders twee weken in Hongkong zaten.

Mijn vriendin komt uit Hongkong, dus ze bezoekt dan eigenlijk haar ouders en vrienden. En ik heb besloten dit keer toch mee te gaan.

Vorig jaar heb ik overgeslagen, i.v.m. werkeloosheid. Maar aangezien ik nog steeds geen werk had: ben ik deze keer wel mee gegaan.
aight chill
pi_178726616
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

aight chill
Ja echt chill: alleen mijn vriendin, mag mooi concurreren met Xiaomi. Ze bracht mij 22 april naar de Xiaomi winkel in Hongkong en plotseling was ik weer wakker ha.

Net een kind ben ik dan, die naar de snoepwinkel gaat :D
pi_178726641
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:52 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja echt chill: alleen mijn vriendin, mag mooi concurreren met Xiaomi. Ze bracht mij 22 april naar de Xiaomi winkel in Hongkong en plotseling was ik weer wakker ha.

Je vriendin ineens buitenspel gezet door een Xiaomi realdoll op de bank...
pi_178726703
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:53 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Je vriendin ineens buitenspel gezet door een Xiaomi realdoll op de bank...
Hahahahaha: maar het ergste is, dat ik dan gewoon in eens enorme nerd ben. Terwijl smartphones uit Nederland mij niet kunnen bekoren....
pi_178726913
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:52 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

:D
pi_178728166
Als de modjes slapen kun je 's nachts Playstation spelen!
Cindy De Vuyst
pi_178728178
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:31 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Kippen kunnen niet lezen!
Cindy De Vuyst
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 08:40:30 #21
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178728189
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 04:26 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Jawel: ik zorg voor wat extra werk voor de mods :D
Fixed
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')