Jawel: ik zorg voor wat extra activiteitquote:Op woensdag 25 april 2018 04:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het is nou niet alsof jij bijdraagt...
Kwaliteit>kwantiteitquote:Op woensdag 25 april 2018 04:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Jawel: ik zorg voor wat extra activiteit
In de afgelopen jaren heb ik op internet geleerd, dat voor forums kwantiteit veel belangrijker is dan kwaliteit.quote:
True maar ja, dat heeft meer met het tijdstip te maken, een topic vol onzin trekt nu ook geen volle zalen.quote:Op woensdag 25 april 2018 04:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
In de afgelopen jaren heb ik op internet geleerd, dat voor forums kwantiteit veel belangrijker is dan kwaliteit.
Als ik nu een heel topic, met nuttige informatie open: dan leest toch geen kip het.
Ah shitquote:Op woensdag 25 april 2018 04:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
True maar ja, dat heeft meer met het tijdstip te maken, een topic vol onzin trekt nu ook geen volle zalen.
Ben je op vakantie? Lekker man (dacht eerst wellicht aan het werk daar o.i.d.). Das toch wel het betere leven dan, in vergelijking met* hierquote:Op woensdag 25 april 2018 04:37 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ah shitIk ga dadelijk trouwens weer de toerist uithangen
Nee op vakantie, voor een paar daagjes. Maar ben met de ouders van mijn vriendin daar, en natuurlijk mijn vriendin zelf.quote:Op woensdag 25 april 2018 04:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ben je op vakantie? Lekker man (dacht eerst wellicht aan het werk daar o.i.d.). Das toch wel het betere leven dan i.v.m. hier
chill. Hoelang ben je nog daar?quote:Op woensdag 25 april 2018 04:41 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee op vakantie, voor een paar daagjes. Maar ben met de ouders van mijn vriendin daar, en natuurlijk mijn vriendin zelf.
Morgen weer terug naar Hongkong: dan kan ik naar de Xiaomi winkelWil mijn huidige telefoon vervangen, omdat de batterij al flink versleten is
Chill man, maar zou zelf niet zo snel in het buitenland een telefoon halen, stel dat er binnen een paar maanden iets mis mee gaat kan je weer een hoop moeite gaan doen.quote:Op woensdag 25 april 2018 04:41 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee op vakantie, voor een paar daagjes. Maar ben met de ouders van mijn vriendin daar, en natuurlijk mijn vriendin zelf.
Morgen weer terug naar Hongkong: dan kan ik naar de Xiaomi winkelWil mijn huidige telefoon vervangen, omdat de batterij al flink versleten is
Nog tot 6 mei ofzo: maar morgen alweer terug naar Hongkong. Singapore was puur omdat wij anders twee weken in Hongkong zaten.quote:Op woensdag 25 april 2018 04:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
chill. Hoelang ben je nog daar?
Chinese A-merken zijn wel goed hoor: maar ik prefereer Xiaomi, want die maken echt goede telefoons.quote:Op woensdag 25 april 2018 04:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Chill man, maar zou zelf niet zo snel in het buitenland een telefoon halen, stel dat er binnen een paar maanden iets mis mee gaat kan je weer een hoop moeite gaan doen.
aight chillquote:Op woensdag 25 april 2018 04:48 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nog tot 6 mei ofzo: maar morgen alweer terug naar Hongkong. Singapore was puur omdat wij anders twee weken in Hongkong zaten.
Mijn vriendin komt uit Hongkong, dus ze bezoekt dan eigenlijk haar ouders en vrienden. En ik heb besloten dit keer toch mee te gaan.
Vorig jaar heb ik overgeslagen, i.v.m. werkeloosheid. Maar aangezien ik nog steeds geen werk had: ben ik deze keer wel mee gegaan.
Ja echt chill: alleen mijn vriendin, mag mooi concurreren met Xiaomi. Ze bracht mij 22 april naar de Xiaomi winkel in Hongkong en plotseling was ik weer wakker ha.quote:
Je vriendin ineens buitenspel gezet door een Xiaomi realdoll op de bank...quote:Op woensdag 25 april 2018 04:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja echt chill: alleen mijn vriendin, mag mooi concurreren met Xiaomi. Ze bracht mij 22 april naar de Xiaomi winkel in Hongkong en plotseling was ik weer wakker ha.
Net een kind ben ik dan, die naar de snoepwinkel gaat
Hahahahaha: maar het ergste is, dat ik dan gewoon in eens enorme nerd ben. Terwijl smartphones uit Nederland mij niet kunnen bekoren....quote:Op woensdag 25 april 2018 04:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je vriendin ineens buitenspel gezet door een Xiaomi realdoll op de bank...
quote:Op woensdag 25 april 2018 04:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja echt chill: alleen mijn vriendin, mag mooi concurreren met Xiaomi. Ze bracht mij 22 april naar de Xiaomi winkel in Hongkong en plotseling was ik weer wakker ha.
Net een kind ben ik dan, die naar de snoepwinkel gaat
Kippen kunnen niet lezen!quote:Op woensdag 25 april 2018 04:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
In de afgelopen jaren heb ik op internet geleerd, dat voor forums kwantiteit veel belangrijker is dan kwaliteit.
Als ik nu een heel topic, met nuttige informatie open: dan leest toch geen kip het.
Fixedquote:Op woensdag 25 april 2018 04:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Jawel: ik zorg voor wat extra werk voor de mods
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |