Ik vind persoonlijk dat TS wel een punt heeft, omdat je bij EasyJet extra betaalt voor een koffer.quote:Op dinsdag 24 april 2018 23:00 schreef Leonos het volgende:
Zit niet zo te zeiken, wees blij dat ze je shirts betalen. Kan gebeuren dat bagage verlies.
Voor t zelfde gold zaten er dure spullen in (duur merkkleding etc)quote:Op dinsdag 24 april 2018 23:00 schreef Leonos het volgende:
Zit niet zo te zeiken, wees blij dat ze je shirts betalen. Kan gebeuren dat bagage verlies.
hij is niet kwijt maar vertraagd..quote:Op dinsdag 24 april 2018 23:31 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Voor t zelfde gold zaten er dure spullen in (duur merkkleding etc)
Ze horen de spullen gewoon goed te vervoeren, hoe kan je in godsnaam een koffer kwijt raken?
En dat is dan blauw..Wat zou je zelf doen als je een koffer meeneemt waar alles in zit die je pas 2 dagen van tevoren krijgt? Juist.TS is nog bescheiden ik had een hele toilettas e.d. ook nog gekocht. Als je betaald moeten ze het ook nakomen. Juridisch geen idee heb je geen rechtsbijstand?quote:Op dinsdag 24 april 2018 23:00 schreef Leonos het volgende:
Zit niet zo te zeiken, wees blij dat ze je shirts betalen. Kan gebeuren dat bagage verlies.
Hoe kan zo iets?quote:
Behalve als t achterblijft op t vliegtuig eh.quote:Op dinsdag 24 april 2018 23:44 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Hoe kan zo iets?
Bagage gaat met t zelfde vliegtuig mee... of hebben ze tegenwoordig jets voor bagage gescheiden???
Zo, ruzie met de vrouw?quote:
Maar ze hebben wel een wanprestatie geleverd. Betalen voor vervoer van een koffer en deze dan veel te laat aan laten komen is een wanprestatie.quote:
Op het vliegtuig nog wel?quote:Op woensdag 25 april 2018 00:51 schreef Chinless het volgende:
[..]
Behalve als t achterblijft op t vliegtuig eh.
ja (dacht ik)quote:
Voor 60 euro aan schade een advocaat inhuren.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een wanprestatie geleverd. Betalen voor vervoer van een koffer en deze dan veel te laat aan laten komen is een wanprestatie.
Uiteraard gaat easyJet hier proberen vanaf te komen met zo min mogelijk kosten. En waarschijnlijk is het slim om ofwel meteen een advocaat een brief te laten sturen of akkoord te gaan. Want het is best tuig, die luchtbusmaatschappijen
Er raken miljoenen bagagestukken kwijt. Denk daar dus aan als je de volgende keer weer dure spullen in je koffer aan het duwen bent.quote:Op dinsdag 24 april 2018 23:31 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Voor t zelfde gold zaten er dure spullen in (duur merkkleding etc)
Ze horen de spullen gewoon goed te vervoeren, hoe kan je in godsnaam een koffer kwijt raken?
Ze kunnen van een karretje afvallen en het vliegtuig missen, verkeerde sortering door een fout? Je kan er zelf nog wel een paar bedenken.quote:Op dinsdag 24 april 2018 23:44 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Hoe kan zo iets?
Bagage gaat met t zelfde vliegtuig mee... of hebben ze tegenwoordig jets voor bagage gescheiden???
Wellicht is het waard om even je creditcard maatschappij te bellen, en te vragen hoe ze hier mee omgaan.quote:
zeker, daarom nemen bedrijven zulke risico's mee in de prijs.quote:
Ze hebben inderdaad de koffer vervoerd, maar niet op de afgesproken plaats en tijd weer aan de eigenaar overhandigd. Daarmee zijn ze de overeengekomen dienst niet nagekomen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 22:50 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Tsja, technisch gezien hebben ze je koffer wel vervoerd denk ik...
Wat moet je met dit antwoord als ze het toch niet doen? Wil je dan naar de rechter gaan?quote:Op dinsdag 24 april 2018 22:46 schreef Onnoman het volgende:
Heb ik het recht om deze kosten te claimen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |