abonnement Unibet Coolblue
pi_178720207
Een aantal dagen geleden had ik een topic over dat me vriend waar ik 4 jaar een innige relatie mee had, me een maand lang aan het lijntje heeft gehouden en toen die een ander kon krijgen ik kon oprotten van hem.

Nu dat allemaal is en ik hem soms nog zie in verband met school, doet het me allemaal vrij weinig. Ik kan er niet wakker van liggen dat die met een ander in bed ligt. Wel vind ik het moeilijk hoe hij de afgelopen tijd mij heeft behandeld en ik als een zak vuil aan de kant word gegooid.

Nu zag ik hem vandaag en durfde die me nog niet aan te kijken, maar durfde die wel zn nieuwe vriendin op me af te sturen?!!.

Mijn vraag is: Is het normaal dat je naar nog geen week uit elkaar te zijn ik geen ene moeite heb met zijn nieuwe relatie? En wat betekent het dat die me niet aan durft te kijken maar wel wijzen naar mij zodat dat meisje me ziet?
pi_178720248
wees blij
laat het gaan
Ik zeg niets meer, dat was het.
pi_178720769
Hij gaat op een onvolwassen manier om met zijn emoties, hij kan gewoon netjes tegen je doen maar daar kiest hij niet voor en doet nogal raar (vind ik dan).

Ik kan niet voor jou zeggen hoe je je voelt, dat weet jij toch het beste.

Beste negeer je zo'n type persoon al lijkt me wel heel kut voor je (met gevoelens en hoe hij doet). Maar je verdient beter dan dat. Hij heeft je gewoon een naaistreek geleverd zo simpel is het.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:15:49 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178721181
Confronteren een optie?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_178721859
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Confronteren een optie?
Hij heeft me overal op geblokkeerd, terwijl ik hem overal had op verwijderd heb. Zijn reden was dat hij en ik niet geconfronteerd werden met elkaar. Terwijl ik daar geen moeite mee heb maar dat weet hij dus niet.
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:37:11 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178722009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:33 schreef 123hulp het volgende:

[..]

Hij heeft me overal op geblokkeerd, terwijl ik hem overal had op verwijderd heb. Zijn reden was dat hij en ik niet geconfronteerd werden met elkaar. Terwijl ik daar geen moeite mee heb maar dat weet hij dus niet.
Kinderlijk van hem. Als je hem ziet, loop naar hem toe en zeg dat hij een zwakke lafaard is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:43:02 #7
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178722186
Het doet me zo weinig dat ik er meerdere topics over open op FOK!

Wie probeer je voor de gek te houden?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178722227
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:43 schreef Klaploper het volgende:
Het doet me zo weinig dat ik er meerdere topics over open op FOK!

Wie probeer je voor de gek te houden?
Ik vraag gewoon of het normaal is dat het je niet boeit dat die meteen een ander heeft>?
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:45:36 #9
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178722255
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:44 schreef 123hulp het volgende:

[..]

Ik vraag gewoon of het normaal is dat het je niet boeit dat die meteen een ander heeft>?
Als het je niet boeit stel je die vraag niet.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178722277
Ik zou wraak nemen..
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:50:51 #11
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178722382
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik zou wraak nemen..
Hoe? Doden? Zuur over het gezicht gooien? Je bekeren tot het christendom?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178722406
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:50 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Hoe? Doden? Zuur over het gezicht gooien? Je bekeren tot het christendom?
Dat zou ik dan bedenken, maar zeker wraak nemen.
pi_178722707
Je hebt er wel genoeg moeite mee om een topic over te openen.
pi_178722873
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat zou ik dan bedenken, maar zeker wraak nemen.
Ik had niets anders verwacht van jou eigenlijk. :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178722976
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:08 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik had niets anders verwacht van jou eigenlijk. :')
Verdient hij, een meisje 4 jaar lang aan lijntje houden. Zou hij andersom niet tof vinden, en ook niet leuk vinden als het zijn zusjes zou overkomen. :)
pi_178723228
voor iedereen die zegt dat ik er wel moeite mee hebt omdat ik topic de over maak.

Ik heb moeite met hoe die de afgelopen maand tegen me heeft gedaan en niet dat die nu een nieuwe relatie heeft.

Omdat hij mijn eerste echte liefde was, is daarom de vraag of het niet raar is dat ik de geen moeite mee heb dat die al met een ander in bed ligt.
  dinsdag 24 april 2018 @ 22:20:57 #17
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178723286
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:11 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Verdient hij, een meisje 4 jaar lang aan lijntje houden. Zou hij andersom niet tof vinden, en ook niet leuk vinden als het zijn zusjes zou overkomen. :)
Maar wat zou je doen? Een moord plegen zoals dat gewoonlijk is in sommige plekken op deze wereld als een liefdesverhouding niet uitpakt zoals je wilt? Of elke dag een foto van je kut op Instagram plaatsen om hem te laten merken wat hij mist? Of gewoon zoals normale mensen doen verdergaan met je leven en daarmee laten zien dat hij niets waard is?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178723295
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:18 schreef 123hulp het volgende:
voor iedereen die zegt dat ik er wel moeite mee hebt omdat ik topic de over maak.

Ik heb moeite met hoe die de afgelopen maand tegen me heeft gedaan en niet dat die nu een nieuwe relatie heeft.

Omdat hij mijn eerste echte liefde was, is daarom de vraag of het niet raar is dat ik de geen moeite mee heb dat die al met een ander in bed ligt.
Iedereen is anders, misschien komt het bij jou later pas, of helemaal niet.
Zelf zou ik hier toch wel een tijdje pesthumeur aan overhouden.
pi_178723348
Verder terugdenken of hij dingen heeft gezegd/gedaan die erop wezen dat hij hiermee bezig was. En die signalen goed onthouden voor je volgende object van affectie.
  dinsdag 24 april 2018 @ 22:22:55 #20
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178723356
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:18 schreef 123hulp het volgende:
voor iedereen die zegt dat ik er wel moeite mee hebt omdat ik topic de over maak.

Ik heb moeite met hoe die de afgelopen maand tegen me heeft gedaan en niet dat die nu een nieuwe relatie heeft.

Omdat hij mijn eerste echte liefde was, is daarom de vraag of het niet raar is dat ik de geen moeite mee heb dat die al met een ander in bed ligt.
Als je daar werkelijk geen moeite mee hebt, denk ik dat jijzelf ook weinig waarde hecht aan wat jullie samen hadden. "Normaal gesproken" doet zoiets heel veel pijn.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  dinsdag 24 april 2018 @ 23:16:55 #21
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_178724658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:31 schreef 123hulp het volgende:
maar durfde die wel zn nieuwe vriendin op me af te sturen?
Ik pak even mijn glazen bol.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 24 april 2018 @ 23:17:39 #22
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_178724676
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik zou wraak nemen..
Vrouwen :')
UI Made bij VanilleKwark.
pi_178728267
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:20 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Maar wat zou je doen? Een moord plegen zoals dat gewoonlijk is in sommige plekken op deze wereld als een liefdesverhouding niet uitpakt zoals je wilt? Of elke dag een foto van je kut op Instagram plaatsen om hem te laten merken wat hij mist? Of gewoon zoals normale mensen doen verdergaan met je leven en daarmee laten zien dat hij niets waard is?
Moord? Nee, hij moet voelen en dat doet hij niet wanneer ik hem zou omleggen... maar hij zou z'n leven haten. :)
pi_178728349
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
hij moet voelen en dat doet hij niet wanneer ik hem zou omleggen
Maggie pls.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178728476
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:18 schreef 123hulp het volgende:
voor iedereen die zegt dat ik er wel moeite mee hebt omdat ik topic de over maak.

Ik heb moeite met hoe die de afgelopen maand tegen me heeft gedaan en niet dat die nu een nieuwe relatie heeft.

Omdat hij mijn eerste echte liefde was, is daarom de vraag of het niet raar is dat ik de geen moeite mee heb dat die al met een ander in bed ligt.
Allereerst: 'die' vervangen door 'hij' leest al minder hinderlijk.

Verder:
Je kunt jezelf dan wel willen wijsmaken dat het je niets doet dat hij nu al met iemand anders in bed ligt, diep in je hart doet het je wel pijn. Anders zou je hier geen topic over maken idd.
Probeer eerlijk tegen jezelf te zijn, dan kun je met de verwerking beginnen.

De manier hoe hij je behandelt is erg eikelig, maar de beste manier om 'terug te slaan' is verder geen gedachte aan hem verspillen, verder gaan en misschien een nieuwe liefde vinden.

Niets is zo teleurstellend dan om je ex door te zien gaan met haar leven, alsof de relatie niets voor haar had betekend. Dat zal hem steken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2018 09:14:06 ]
pi_178728551
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kinderlijk van hem. Als je hem ziet, loop naar hem toe en zeg dat hij een zwakke lafaard is.
Ja, dit dus. Verders lekker doorgaan met je leven, en haar wegzwaaien als ze aankomt.
Juist.
pi_178729995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:31 schreef 123hulp het volgende:
Een aantal dagen geleden had ik een topic over dat me vriend waar ik 4 jaar een innige relatie mee had, me een maand lang aan het lijntje heeft gehouden en toen die een ander kon krijgen ik kon oprotten van hem.

Nu dat allemaal is en ik hem soms nog zie in verband met school, doet het me allemaal vrij weinig. Ik kan er niet wakker van liggen dat die met een ander in bed ligt. Wel vind ik het moeilijk hoe hij de afgelopen tijd mij heeft behandeld en ik als een zak vuil aan de kant word gegooid.

Nu zag ik hem vandaag en durfde die me nog niet aan te kijken, maar durfde die wel zn nieuwe vriendin op me af te sturen?!!.

Mijn vraag is: Is het normaal dat je naar nog geen week uit elkaar te zijn ik geen ene moeite heb met zijn nieuwe relatie? En wat betekent het dat die me niet aan durft te kijken maar wel wijzen naar mij zodat dat meisje me ziet?
Als hij je zo kut behandeld heeft, dan is het niet raar dat je geen issues hebt dat je van hem af bent. Good riddance ditdat.

Het lijkt me ook niet totaal debiel dat hij zijn nieuwe liefje aanwijst dat jij zijn vorige was. Wel dat dit je zo bezig houdt.

Begrijpelijk dat je het lullig vindt dat jij je aan het lijntje gehouden voelde, maar wat schiet je ermee op om je daarmee bezig te blijven houden? Ik snap die reacties van "wraak" nemen dan ook niet. Alsof die prutslul nu ineens wel rekening gaat houden met al je feelz als je hem "confronteert" met een en publique uitroep als klootzak!!!!? Alsof andere mensen zo een uitroep hem als klootzak gaan laten zien? Vermoedelijk brengt het ook niet bepaald de boodschap over dat jij een strong independent woman bent, die lekker verder is gegaan met haar leventje. Dus ja, misschien kun je gewoon beter je aandacht richten op mensen die het wel waard zijn ofzo..
  zaterdag 28 april 2018 @ 02:11:37 #28
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_178785533
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:17 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Vrouwen :')
Je snapt er niks van he? _O-
En terecht!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 28 april 2018 @ 05:46:42 #29
545 dop
:copyright: dop
pi_178785934
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:18 schreef 123hulp het volgende:
voor iedereen die zegt dat ik er wel moeite mee hebt omdat ik topic de over maak.

Ik heb moeite met hoe die de afgelopen maand tegen me heeft gedaan en niet dat die nu een nieuwe relatie heeft.

Omdat hij mijn eerste echte liefde was, is daarom de vraag of het niet raar is dat ik de geen moeite mee heb dat die al met een ander in bed ligt.
nee niet raar.
Het ego is vaak de oorzaak dat men daar moeite mee heeft.
Uiteindelijk komt bijna iedereen er wel achter dat de ander niets van doen heeft met wie je bent.
Misschien kun je vrij goed naar jezelf kijken.
Of was er in jullie relatie al langer spraken van onthechting.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 28 april 2018 @ 05:49:07 #30
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_178785938
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:18 schreef 123hulp het volgende:
voor iedereen die zegt dat ik er wel moeite mee hebt omdat ik topic de over maak.

Ik heb moeite met hoe die de afgelopen maand tegen me heeft gedaan en niet dat die nu een nieuwe relatie heeft.

Omdat hij mijn eerste echte liefde was, is daarom de vraag of het niet raar is dat ik de geen moeite mee heb dat die al met een ander in bed ligt.
Ja eerste/tweede/derde liefde het is allemaal kut.
zoek afleiding, ga leuke dingen doen en straal

Voor je het weet is het alweer klaar
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_178786233
Misschien voel je je in eerste instantie vooral opgelucht omdat je nu eindelijk weer waar je aan toe bent? Het lijkt me wel vreemd dat het je verder niets doet. Ik kan me voorstellen dat er nog best een tijd komt wanneer je hem/wat jullie hadden gaat missen.
pi_178786285
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:17 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Vrouwen :')
Nee niet vrouwen, maghrebijnse :’) ze is gewoon een rare user dat weet iedereen hier inmiddels wsl

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2018 09:08:35 ]
pi_178786303
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:11 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Verdient hij, een meisje 4 jaar lang aan lijntje houden. Zou hij andersom niet tof vinden, en ook niet leuk vinden als het zijn zusjes zou overkomen. :)
Je moet leren lezen, ze hebben 4 jaar een relatie gehad waar hij haar 1 maand aan het lijntje gehouden heeft. Niet netjes maar om nou wraak te nemen jezus wat kansloos
.
TS deze vent is je tijd en energie niet waard. Goed dat het je weinig doet, lekker door gaan met je leven en dat hij je niet eens durft aan te kijken zegt al genoeg dat hij ook niet trots is op hoe alles gegaan is en te laf is om er normaal mee om te gaan. Ga lekker verder met je leven en je komt er wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')