Anna was er ook.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Alleen Danny Diëgo aan de poort om Baldr te verwelkomen?
Ja maar schijnbaar is er wel iets voorgevallen?quote:
In de reacties vallen vaak de naam Beau en Johanquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2018 18:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
In de reacties vallen vaak de naam Beau en Johan
GB is eens trots op haarquote:Op dinsdag 24 april 2018 17:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuke vraag voor mootie en Copycat dit
Senna kon niet komen, die was te druk voor het draaien met Koningsdag, die gaf zelf die reactiequote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig gewordenquote:Op dinsdag 24 april 2018 18:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Senna kon niet komen, die was te druk voor het draaien met Koningsdag, die gaf zelf die reactie
ik ook, maar vind het wel sneu voor Baldr. Hij zei voor zijn vertrek nog dat hij dacht dat Johan, Beau en Senna er zouden staanquote:
Tja denk eerlijk gezegd dat Beau en vermoed dan ook Johan niet blij zijn met haar zakgelduitgave. Sowieso was er toch al iets waarop Johan had gezegd niet meer achter Baldr te staan? Weet ff niet meer waar het om ging, iets met de stemming?quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:02 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik ook, maar vind het wel sneu voor Baldr. Hij zei voor zijn vertrek nog dat hij dacht dat Johan, Beau en Senna er zouden staan
ja dat baldr rene eruit heeft gestemd (voor linda om te blijven ipv voor rene). Misschien waren het wel johan en rene.quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tja denk eerlijk gezegd dat Beau en vermoed dan ook Johan niet blij zijn met haar zakgelduitgave. Sowieso was er toch al iets waarop Johan had gezegd niet meer achter Baldr te staan? Weet ff niet meer waar het om ging, iets met de stemming?
Owjaa dat was hetquote:Op dinsdag 24 april 2018 19:10 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ja dat baldr rene eruit heeft gestemd (voor linda om te blijven ipv voor rene). Misschien waren het wel johan en rene.
omdat 2 oud-utopianen waren, mensen die hij goed kende of zoiets zei Dannyquote:Op dinsdag 24 april 2018 18:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
In de reacties vallen vaak de naam Beau en Johan
quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
omdat 2 oud-utopianen waren, mensen die hij goed kende of zoiets zei Danny
Zeg maar gewoon leeg, buiten zijn vriend Danny was er gewoon niemand, ja Anna om hem op te halen.|quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:28 schreef Charmian het volgende:
Maar een geweldige fanbase had baldr ook, bijna zielig hoe leeg het terrein was.
Tienekonquote:Op dinsdag 24 april 2018 19:35 schreef pullup het volgende:
Wat een aardige gast lijkt die Danny me. Wel heel jammer dat hij het niet haalde![]()
Wie is er in de plaats voor gekomen?
Zeker leuke gast, vond het jammer dat hij zo snel weer moest gaan. Alle leuke moeten meteen weer moevequote:Op dinsdag 24 april 2018 19:35 schreef pullup het volgende:
Wat een aardige gast lijkt die Danny me. Wel heel jammer dat hij het niet haalde![]()
Koquote:Op dinsdag 24 april 2018 19:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zeker leuke gast, vond het jammer dat hij zo snel weer moest gaan. Alle leuke moeten meteen weer moevedenk ook aan een Ko
![]()
Jaaaaaaa ook zo'n leukerdquote:
nu staat er weer ergens op FB dat het in ieder geval Johan was en dat het inderdaad om dat geld van Bo ging. Schijnt Johan op insta iets over gezegd te hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon leeg, buiten zijn vriend Danny was er gewoon niemand, ja Anna om hem op te halen.|
Maar klopt hij zegt er waren net 2 oud Utopianen, 2 hele goede bekenden van Baldr.... daar gaat het dus om
[ afbeelding ]
Ja ook al zo belachelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zeker leuke gast, vond het jammer dat hij zo snel weer moest gaan. Alle leuke moeten meteen weer moevedenk ook aan een Ko
![]()
Ik vind het maar een vreemde...en een irritante knager. Als je live gaat dan vreet je je bek eerst leeg...ow wacht bij nader inzien had hij daar toch goed gepastquote:Op dinsdag 24 april 2018 19:35 schreef pullup het volgende:
Ko was wel leuk...supervaag maar wel leuk, kreeg je die rene weerquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemde...en een irritante knager. Als je live gaat dan vreet je je bek eerst leeg...ow wacht bij nader inzien had hij daar toch goed gepast
quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemde...en een irritante knager. Als je live gaat dan vreet je je bek eerst leeg...ow wacht bij nader inzien had hij daar toch goed gepast
Ja ik ben ook bang dat het daarom gaat, vind het ook erg opvallend rustig op hun profielen over Baldr.quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
nu staat er weer ergens op FB dat het in ieder geval Johan was en dat het inderdaad om dat geld van Bo ging. Schijnt Johan op insta iets over gezegd te hebben.
Ja was ook een leuke gast.quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ook al zo belachelijk.
En in het begin die Ruut die moest plaatsmaken voor dat mini wandelend stripverhaal
Gelukkig voor Ballie, anders krijgt hij die horde ontevreden schuimpjes nog achter zich aanquote:Op dinsdag 24 april 2018 19:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik ben ook bang dat het daarom gaat, vind het ook erg opvallend rustig op hun profielen over Baldr.
Hebben vandaag niets gepost, aan foto's, tenminste wat ik zo kan zien, heb ze niet als vrienden, geen idee of er dan iets gepost is. Dus als iemand anders het kan zien/lezen posten dan aub :-D
Ja die krijgen straks de schuld dat ze zijn single niet kopen en het daarom geen succes is gewordenquote:Op dinsdag 24 april 2018 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig voor Ballie, anders krijgt hij die horde ontevreden schuimpjes nog achter zich aan
Wat een aso ben je dan eigenlijk om dat gelijk te gaan deponeren bij baldr. Echt een niveau van 0quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
nu staat er weer ergens op FB dat het in ieder geval Johan was en dat het inderdaad om dat geld van Bo ging. Schijnt Johan op insta iets over gezegd te hebben.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:47 schreef pullup het volgende:
Ik denk ook dat er toen eindelijk die piloot zich had opgegeven hij is opgeofferd voor ons aller Tamlynnetje
Ik snap je even niet Koos.quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat een aso ben je dan eigenlijk om dat gelijk te gaan deponeren bij baldr. Echt een niveau van 0
Effe dreigenquote:Op dinsdag 24 april 2018 19:58 schreef DKUp het volgende:
Beau en Johan, de liefste Utopianen kwamen vast verhaal halen over het geld van Beau
Speciaal voor alle lieve leuke fantastische fansquote:
Aanname.quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:58 schreef DKUp het volgende:
Beau en Johan, de liefste Utopianen kwamen vast verhaal halen over het geld van Beau
nee tochquote:Op dinsdag 24 april 2018 19:58 schreef DKUp het volgende:
Het is stil op social media, behalve dan het filmpje van Danny Diëgo.quote:
ik las het, hij is op versitequote:Op dinsdag 24 april 2018 20:26 schreef lorrie03 het volgende:
johan pos
[..]
Johan post net op insta dat hij met beau bij zijn neefjes is. Niks over baldr
quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik las het, hij is op versitemaar dan is bo dus wel in de buurt.
Met die social media stilte is popcorn eigenlijk een beetje over the topquote:
Ze zijn allebei ontzettend rancuneus,quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:36 schreef Quivin het volgende:
Als Beau bij Johan is zijn ze vrij en Johan woont dicht bij zouden hun er zijn geweest?
dit is de vraag. Krijgen we vast wel een keer iets over te horen. Of we zien in dit topic opeens een foto van Baldr met Beau en Johan breed lachendquote:Op dinsdag 24 april 2018 20:36 schreef Quivin het volgende:
Als Beau bij Johan is zijn ze vrij en Johan woont dicht bij zouden hun er zijn geweest?
Ik eet gelukkig heel langzaam. Beau en Johan zouden dit nooit doenquote:Op dinsdag 24 april 2018 20:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Met die social media stilte is popcorn eigenlijk een beetje over the top
die kans heb je ook nog, met een cheque van 800 euro voor een goed doelquote:Op dinsdag 24 april 2018 20:39 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dit is de vraag. Krijgen we vast wel een keer iets over te horen. Of we zien in dit topic opeens een foto van Baldr met Beau en Johan breed lachend
jekenzeniequote:Op dinsdag 24 april 2018 20:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik eet gelukkig heel langzaam. Beau en Johan zouden dit nooit doen
dat is op FB zo leuk, je kunt daar hele leuke bommetjes plaatsen en dan wait for it...quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:46 schreef DaniqueV het volgende:
Dan maar even anders brengen.....
Is het niet opvallend dat er door beide ineens niets over Baldr gepost is?
*gooit olie op het vuur*
Ja het is een soap op zichquote:Op dinsdag 24 april 2018 20:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat is op FB zo leuk, je kunt daar hele leuke bommetjes plaatsen en dan wait for it...
Nu zijn de de bo/johan schuimpjes weer beaus dat er wordt gezegd dat ze boos op baldr zijn.Want zo zijn ze niet
Of we moeten infiltreren in die fan-sites. Kijken of daar ook zo gespeculeerd wordtquote:Op dinsdag 24 april 2018 20:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja het is een soap op zichals je die reacties weer leest bij die laatste foto die Johan plaatste, ze zijn net een gelukkig gezinnetje zo op die foto, tijd voor een volgende stap (kids krijgen). etc. etc. Mijn hemel wat een schuimpjes
maar wel leuk wegleesvoer. Maar wil nu weten wie die 2 HELE GOEDE bekenden zijn van Baldr, op een manier waar hij het op zei dat je denkt jaja
![]()
*koopt flessen vol olie*
Je mag van mijquote:Op dinsdag 24 april 2018 21:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Of we moeten infiltreren in die fan-sites. Kijken of daar ook zo gespeculeerd wordt
Versite.quote:
Ik heb er ook een paar minuten over gedaan om versite te vertalenquote:Op dinsdag 24 april 2018 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
haha, snap het nu pas. Ik dacht dat het een of andere tent was waar ze waren
Op versite....
quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar minuten over gedaan om versite te vertalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door DaniqueV op 24-04-2018 22:07:19 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op dinsdag 24 april 2018 22:21 schreef DaniqueV het volgende:
Grappig, ik kwam deze net tegen, maar dan moet je wel een FBaccount denk ik hebben? Diegene heeft mappen vol met foto's, van alle Utopianen, ook van mensen die er maar heel kort inzaten en niet gekozen zijn. Veel kijkplezier
Ook zonder account te bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Never forget![]()
TEAM BAKSTEEN
Grappig, ik kwam deze net tegen, maar dan moet je wel een FBaccount denk ik hebben? Diegene heeft mappen vol met foto's, van alle Utopianen, ook van mensen die er maar heel kort inzaten en niet gekozen zijn. Veel kijkplezier
iedereen die er uit is, knap hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:
Beter danquote:Op dinsdag 24 april 2018 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook zonder account te bekijken![]()
Never forget![]()
[ afbeelding ]
Deze is volgens mij inmiddels gedelete. Bo of een beheerder van haar FB heeft een post van mij daar geliked. Kan er jammer genoeg niet uit afleiden of ze het goedkeurd dat baldr dat geld heeft gebruikt voor de cd.quote:
Nou zeg, deze is inderdaad leuk om eens terug te kijken......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd,ik zie mensen voorbij komen,die ik al helemaal vergeten was.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou zeg, deze is inderdaad leuk om eens terug te kijken......
dit is wel heel erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahhh Chris![]()
![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Dat ja. Ik moest meteen denken aan een boos kind dat niet meer met papa en mama mee wil en demonstratief op de weg gaat zitten mokkenquote:Op woensdag 25 april 2018 21:50 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Dat eigenwijze kleuterhoofd midden op de weg
Ze mocht vast geen sjoowkuhlaaa meerquote:Op woensdag 25 april 2018 22:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat ja. Ik moest meteen denken aan een boos kind dat niet meer met papa en mama mee wil en demonstratief op de weg gaat zitten mokken
Hahahaah ja zo'n sfeertje idd.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze mocht vast geen sjoowkuhlaaa meer
Het lijkt wel gescript 😎quote:Op woensdag 25 april 2018 22:39 schreef mijntjexx het volgende:
Stel nou dat de febo al in de planning had dat baldr op zijn laatste dag nog een single op ging nemen, en dat het al vast stond dat die vent de single op kwam nemen ( het blijft tv), dan kan een beau die het geld naar het goede doel wilde dat zoveel vragen als ze wil..maar die single gaat dan toch echt gemaakt worden ( en baldr kon dan ook echt geen nee zeggn)
Ik denk ook niet, dat het in 1 dag te regelen valt, zo een single.. En Beau kan niks terugvragen. Misschien wel proberen, maar dat doet alleen een gekkiequote:Op woensdag 25 april 2018 22:39 schreef mijntjexx het volgende:
Stel nou dat de febo al in de planning had dat baldr op zijn laatste dag nog een single op ging nemen, en dat het al vast stond dat die vent de single op kwam nemen ( het blijft tv), dan kan een beau die het geld naar het goede doel wilde dat zoveel vragen als ze wil..maar die single gaat dan toch echt gemaakt worden ( en baldr kon dan ook echt geen nee zeggn)
Dit beunhazenniveau is nog in een halfuurtje te regelen. Ging helemaal nergens over, opnames in Studio Cordwood.quote:Op donderdag 26 april 2018 10:06 schreef magnaal het volgende:
Ik denk ook niet, dat het in 1 dag te regelen valt, zo een single..
Als hij Tjoek niet kiest heeft ie afgedaanquote:Op donderdag 26 april 2018 11:09 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik volg het niet eens, maar please, geen vieze Bennie.
Jaquote:
Gadverdammequote:Op donderdag 26 april 2018 13:55 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtlboulevard.(...)a-keren-terug-utopia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door FreshFruit op 26-04-2018 19:06:01 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 26 april 2018 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Heeft iemand de Party die het stukje zou kunnen plaatsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry zag te laat dat al gepost was.
quote:Op donderdag 26 april 2018 19:27 schreef parel100 het volgende:
[..]
Heeft iemand de Party die het stukje zou kunnen plaatsen?
Sorry zag te laat dat al gepost was.
quote:Op donderdag 26 april 2018 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]een vlinderdasje en dan niet eens het bovenste knoopje dichtdoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Dat klinkt zeker lulligquote:Op donderdag 26 april 2018 20:13 schreef Copycat het volgende:
Onbedoeld pijnlijk.
Na de liefdevolle hereniging met Johan is Beau thuis meteen in bad gegaan.
quote:Op donderdag 26 april 2018 20:13 schreef Copycat het volgende:
Onbedoeld pijnlijk.
Onbedoeld pijnlijk.
Onbedoeld pijnlijk.
Hij wil graag een aanbod om terug te keren in 2.0 .quote:Op donderdag 26 april 2018 23:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owww owww.....nog een mafklapper die aan de poort van 2.0 staat te schreeuwen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 april 2018 23:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij wil graag een aanbod om terug te keren in 2.0 .![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2018 23:40 schreef Copycat het volgende:
Gewoon heel vaak de tafel van ja opzeggen.
Hij heeft er lang over nagedacht.quote:Op donderdag 26 april 2018 23:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij wil graag een aanbod om terug te keren in 2.0 .![]()
![]()
Heb jij ook een abonnement?quote:
Gvd ik scrollde net te langzaamquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:25 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
ff pullup z'n dag verzieken
quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Gvd ik scrollde net te langzaam
Da toch nie normaal ?
ik will chip en senna niet zienquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:23 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dan, de meeste mensen willen Naomi niet zien maar die wordt ook gewoon gepost.quote:
ik bedoel mandaag will ik ze niet zien, en komt naomi? of zit zij in Jeroenquote:Op vrijdag 27 april 2018 19:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jammer dan, de meeste mensen willen Naomi niet zien maar die wordt ook gewoon gepost.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel mandaag will ik ze niet zien, en komt naomi? of zit zij in Jeroen
Helaas voor je komt Naomi niet geloof ikquote:Op vrijdag 27 april 2018 19:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel mandaag will ik ze niet zien, en komt naomi? of zit zij in Jeroen
ja om dat zij in Jeroen zitquote:Op vrijdag 27 april 2018 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas voor je komt Naomi niet geloof ik
Wellicht later nog een keer
De bewoners mochten allemaal iemand kiezen voor advies en Naomi zat er niet bijquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:16 schreef pullup het volgende:
[..]
De bewoners mochten allemaal iemand kiezen voor advies en Naomi zat er niet bij
maar vor wat komen ze precies mandaag?quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:16 schreef pullup het volgende:
[..]
De bewoners mochten allemaal iemand kiezen voor advies en Naomi zat er niet bij
dmquote:Op vrijdag 27 april 2018 19:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar vor wat komen ze precies mandaag?
Tering, die zijn een beetje uitgeschoten met de oranje schmink.quote:
ahhh Ceesionequote:
quote:
snapchat is soms best grappigquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:20 schreef Injetta het volgende:
Wat doet die Gina constant met die mislukte danser?
En dat kinderachtige gedoe met die tekeningetjes op die foto’s.
Ze heeft niemand gemeld dat ze naar Arnhem ging.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:47 schreef DaniqueV het volgende:
Oww, owww Yaksa, ze was binnen handbereik voor jou![]()
[ afbeelding ]
Nou weet niet of je dat dan moet ontlopen, op zo'n dag als Koningsdag met zoveel mensen die het vieren, sta je in een flinke mensenmassa en de Utopiavolgers zullen haar dan wel herkent hebben als ze in haar buurt stondenquote:Op zaterdag 28 april 2018 20:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze heeft niemand gemeld dat ze naar Arnhem ging.
Lijkt me ook wel verstandig, anders moet je de hele dag het schuim ontlopen.
toch knap dat ze dat lycra hemdje er zo in houdtquote:
Ja toen moest ik ook ff goed kijken haha, deed mij beetje denken aan die clip van David Bowiequote:Op zaterdag 28 april 2018 21:58 schreef pullup het volgende:
In het begin was ie enger
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja toen moest ik ook ff goed kijken haha, deed mij beetje denken aan die clip van David Bowie
Vind wel grappig hoe die af en toe bezig is, echt vaag gezicht, zie je een vrouw en hoor je ineens Johan zijn stemquote:Op zaterdag 28 april 2018 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik ben er verder vlot door die video gesjeesd
eigen bult dikke schuldquote:Op zaterdag 28 april 2018 23:43 schreef DaniqueV het volgende:
OP de Instagram van Jessie reageert iemand bij zijn laatste foto op een ander die een tattoo wilt laten zetten.
[ afbeelding ]
tjee kijk daar heb je Daan die was er ook nogquote:
quote:
hebben ze zelf geen levenquote:Op zondag 29 april 2018 13:46 schreef DaniqueV het volgende:
De schuimpjes gaan weer los, de een zeikt over waar Johan is, de ander gaat weer zeiken om de vraag waar Johan is, zie berichten bij de link hieronder, wat een mafkezen![]()
Ja dan gaan ze janken of schreeuwenquote:Op zondag 29 april 2018 19:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
hebben ze zelf geen leven![]()
Stel dat ze bekend maken dat ze uit elkaar zijn....10 dagen rouw of zo bij de schuimpjes
Spannender gaat het worden of ze de kant van Johan of van Beau gaan kiezenquote:
jaquote:
massagevecht...ME ertussen..omg dramaquote:Op zondag 29 april 2018 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Spannender gaat het worden of ze de kant van Johan of van Beau gaan kiezen
quote:Op zondag 29 april 2018 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Spannender gaat het worden of ze de kant van Johan of van Beau gaan kiezen
Als het (ex)-Utopianen zijn (of ander Utopia bekende) wel jaquote:Op zondag 29 april 2018 19:35 schreef loginwithyournoggin het volgende:
Wat moet je in dit topic doen ik snap dit niet.
Zoiets?
https://www.instagram.com/p/BZmaGX_gKD8/
quote:Op zondag 29 april 2018 19:51 schreef DaniqueV het volgende:
Nou de reacties bij de laaste foto van hem gaan ook al aardig een eigen leven leiden, geloof dat Jessie er niet zo mooi opstaat?
https://www.instagram.com(...)ievandegraafofficial
............ neem 17000 euro mee de schuldeiisers staan maandag op je te wachten in utopiua
..........wat is er met de ink club gebeurd?
........@.......... die is naar de klootuh dankzij een zeer goed management! Afspraken niet nakomen...gewoon liegen waar wij zelf bij staan...enz enz of niet @jessievandegraafofficial ???
Volgens mij ook niet, geloof dat er een paar niet blij met hem zijnquote:Op zondag 29 april 2018 19:54 schreef pullup het volgende:
[..]Die kan zijn kop daar beter niet laten zien
Dat zijn de mensen waardoor bats nog 4 procent aan stemmen heeftquote:Op zondag 29 april 2018 19:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, geloof dat er een paar niet blij met hem zijn
Ja die hopen daardoor dat Jessie naar Utopia komt hahahaquote:Op zondag 29 april 2018 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen waardoor bats nog 4 procent aan stemmen heeft
Je ziet hem ook nergens reageren of hij gaat.quote:Op zondag 29 april 2018 20:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja die hopen daardoor dat Jessie naar Utopia komt hahaha
KLopt, zit nu allerlei dingen en reacties te bekijken, mensen reageren ook al boos onder meerdere dingen die hij plaatst, dat ze het niet leuk vinden dat hij nergens op reageert en zoquote:Op zondag 29 april 2018 20:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je ziet hem ook nergens reageren of hij gaat.
quote:Op zondag 29 april 2018 20:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
KLopt, zit nu allerlei dingen en reacties te bekijken mensen reageren ook al boos onder meerdere dingen die hij plaatst, dat ze het niet leuk vinden dat hij nergens op reageert en zo
Ik betwijfel nu wel dat die oplichter er ook echt gaat zijn jaquote:Op zondag 29 april 2018 20:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je ziet hem ook nergens reageren of hij gaat.
Ik denk wel dat hij gaat. Waarschijnlijk heeft hij geen keus. Hij zal wel een contract hebben getekendquote:Op zondag 29 april 2018 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik betwijfel nu wel dat die oplichter er ook echt gaat zijn ja
We gaan het zien morgenquote:Op zondag 29 april 2018 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij gaat. Waarschijnlijk heeft hij geen keus. Hij zal wel een contract hebben getekend
COS materialquote:Op zondag 29 april 2018 20:40 schreef zodeju het volgende:
Ivan geeft aan dat het niet leuk is dat de groep hun als koppeltje ziet en of de bewoners er rekening mee wil houden om daar geen extra aandacht aan te geven het uit respect naar zijn vriendin en naar Linda toe.
Ook wil hij geen shit over wat er niet is.
Is toch zn broertje.. dus helaas geen bevestiging of wel ...quote:Op maandag 30 april 2018 03:13 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Goed om te zien dat Mark eindelijk uit de kast is
Ja FOK doet soms raar als je caps plaats, gifjes gaat altijd wel goed maar caps niet altijdquote:
Flair? En dat zit in de mode ...quote:
Ik zou ook niet reageren... Je weet toch niet wat er allemaal voorgevallen is.quote:Op zondag 29 april 2018 20:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
KLopt, zit nu allerlei dingen en reacties te bekijken, mensen reageren ook al boos onder meerdere dingen die hij plaatst, dat ze het niet leuk vinden dat hij nergens op reageert en zo
Nu wel thxquote:Op maandag 30 april 2018 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja FOK doet soms raar als je caps plaats, gifjes gaat altijd wel goed maar caps niet altijd
[ afbeelding ]
Wtf?quote:
Schuimpjes kunnen rare dingen zeggen, maar zo extreem heb ik het nog nooit gezien, holy shit.quote:
nee er is niks noemenswaardigs gebeurd gisterenquote:Op maandag 30 april 2018 16:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Schuimpjes kunnen rare dingen zeggen, maar zo extreem heb ik het nog nooit gezien, holy shit.
Heeft Ivan iets gedaan of gezegd dan? Niet dat het dan z’n eigen schuld zou zijn, maar qua context?
Man man manquote:
Dit kan toch nietquote:
quote:Op maandag 30 april 2018 17:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee er is niks noemenswaardigs gebeurd gisteren
dit heeft zn zusje net gereageerd
[ afbeelding ]
schuim wordt gekker en gekker
ja maar echtquote:Op maandag 30 april 2018 17:05 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
maarreh vind dit wel een beetje eng hoor
is gewoon gelul om indruk proberen te makenquote:Op maandag 30 april 2018 17:06 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja maar echt
zeker er zo'n organisatie bij halen
lijkt me niet het normale gerda/ineke geraniumschuim
Die houden we er in 'gerda/Ineke geraniumschuim"quote:Op maandag 30 april 2018 17:06 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja maar echt
zeker er zo'n organisatie bij halen
lijkt me niet het normale gerda/ineke geraniumschuim
Waar zitten ze nu dan te razen als ze haar FB account heeft opgeschort?quote:Op maandag 30 april 2018 17:14 schreef DaniqueV het volgende:
Reacties van Ramona haar ista....het gaat nog steeds door
.......Sorry dat ik het zeg maar wat ben jij een in en in slecht mens.
..........Topwijf dat je bent !!! 😘
.........Wat ben jij een vieze leugenaar zeg. Jij bent echt laag gezonken. Misselijk wijf😡
...........Vieze leugenaar. Gadverdamme schijn bedriegd. Slang!!!!!🐍
..........Ik kots ook van haar 🤮🤮
......Wat ben jij een vies onderkruipsel en dat noemt zich oud utopiaan🤮🤮🤮 zo kan je dit account ook weg halen vieze bitch
..........Zo slecht liegen over fay!!! Romy datnis de roddelaars en billig wilde vanmiddag in eerste instantie op camal stemmen!!!! 🤔
.......Bah ben jij inenin slecht...je moet je ogen uit je kop schamen..bah
.....@r........ het is een tv programma niet het echt leven get a life laat der met rust zoek een leven
https://www.instagram.com(...)-by=ramonasbeautybarquote:Op maandag 30 april 2018 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar zitten ze nu dan te razen als ze haar FB account heeft opgeschort?
Ah een insta accountquote:Op maandag 30 april 2018 17:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)-by=ramonasbeautybar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja echt ziekelijkquote:Op maandag 30 april 2018 17:18 schreef rowan634 het volgende:
en dan dat gaan schrijven onder haar trouwfoto
hoe laag kun je zijn als schuim
quote:Op maandag 30 april 2018 17:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
SsstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ja daarom al onder spoiler gezet.quote:
Haha je bent te goedquote:Op maandag 30 april 2018 17:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja daarom al onder spoiler gezet.![]()
haal de naam daar wel ff weg, misschien beter.
ER is iemand die reageert bij Ramona, dat mensen zich rustig moeten houden en zo. daar gaan ze nu ook al op los.
......@st...... volgens mij moet jij een leven gaan zoeken mafkut aangezien je niks beters te doen hebt dan op elke reactie reageren lijp
Ja de verharding van de maatschappijquote:Op maandag 30 april 2018 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha je bent te goed
Die agressieve reacties vind je helaas overal online tegenwoordig
Moet volgens mij wel kunnen. In ieder geval kun je je insta op prive zettenquote:Op maandag 30 april 2018 17:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja de verharding van de maatschappijik trek dat best slecht ja haha
Maar ik vraag mij af, kan je je profielen niet afsluiten dat mensen er nog reacties kunnen plaatsen?
Ja dat kan ze dan misschien beter ff doenquote:Op maandag 30 april 2018 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet volgens mij wel kunnen. In ieder geval kun je je insta op prive zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |