Geen verzendbewijs. Het stond onduidelijk op de website en ze hebben het nu beter aangegeven. Maar wel met een formulier in het pakket zelf met de reden van ruilen etc.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:50 schreef henkkeumus het volgende:
Heb je een bewijs van verzending? Dit had je met track&trace (pakket) dus wel gehad. Jij kan nu op geen enkele manier aantonen dat jij iets naar ze toe hebt gestuurd..
Ja maar dat is jouw woord tegen die van hen. Nu heb jij een product geretourneerd naar ze maar je hebt geen bewijs dat dit ook daadwerkelijk op de post is gedaan (of is aangekomen). In principe zijn ze je nergens tot verplicht nu.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:51 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Geen verzendbewijs. Het stond onduidelijk op de website en ze hebben het nu beter aangegeven. Maar wel met een formulier in het pakket zelf met de reden van ruilen etc.
Maar het is toch raar dat ze een adres in Rotterdam hebben en daar in twee maanden tijd niet komen?
Ik heb het officiele retourticket erbij gedaan, het adres staat op de website, dat is het adres om te retourneren als je in Nederland woont. Dan is het toch raar dat ze zeggen daar niet te komen?quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:55 schreef henkkeumus het volgende:
Heb je een retourticket van de website o.i.d. ? En ja het is raar dat er een adres opstaat waar ze eens in de 2 maanden post halen, maar had je dit niet wat eerder kunnen bedenken
Die hele facebookpagina staat vol met mensen die hun geld maar niet terug krijgen, en waarbij er amper contact is met de klantenservice.quote:
Laat me raden, je hebt ook vooraf geen contact met ze opgenomen dat je jouw bestelling wilde retournerenmaar gewoon teruggestuurd?quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:47 schreef Loekie1 het volgende:
Heeft iemand verstand van webwinkels en wat je recht is? Ik had kleding gekocht bij een webwinkel en het geretourneerd naar een adres dat als retouradres aangegeven stond op de website. Echter gewoon in de brievenbus gedaan, het paste net.
Nu zegt de webwinkel dat ik het bij het postkantoor had moeten aanbieden. Bovendien heb ik gestuurd naar een adres waar ze nauwelijks post ophalen, namelijk in Rotterdam en ze zitten zelf in Duitsland, terwijl het een Nederlandse website is. Ze houden me aan het lijntje en hopen dat het snel is opgelost, maar het is nu al bijna twee maanden geleden.
Staan zij in hun recht om niet te betalen omdat ik het in de brievenbus heb gedaan?
Ik zie wel die facebook website. Ben niet zo ervaren met Facebook, waar zie je die klachten?quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:08 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Die hele facebookpagina staat vol met mensen die hun geld maar niet terug krijgen, en waarbij er amper contact is met de klantenservice.
Misschien staan daar nog via via tips op die je kunt volgen.
Ze zeggen niet dat het niet is aangekomen, ze zeggen dat ze er niet komen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt ook vooraf geen contact met ze opgenomen dat je jouw bestelling wilde retournerenmaar gewoon teruggestuurd?
Maar je had ook niet contact met ze opgenomen dat je wilde retourneren voordat je het terugstuurde, niet?quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:11 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze zeggen niet dat het niet is aangekomen, ze zeggen dat ze er niet komen.
Nee, dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar je had ook niet contact met ze opgenomen dat je wilde retourneren voordat je het terugstuurde, niet?
Dat hoorde ik op de radio, vandaar ook mijn bericht.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:15 schreef heywoodu het volgende:
Goede timing
Webwinkels slordig met retourzendingen
Bij brievenbuspost krijg je die niet.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
In de toekomst altijd een verzendbewijs vragen.
Ik dacht dat je alleen bij grote pakketjes een verzendbewijs moest vragen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ongeacht de betrouwbaarheid van de webwinkel heb je nu geen poot om op te staan.
Jouw woord tegen het hunne dat jij het hebt opgestuurd. In de toekomst altijd een verzendbewijs vragen.
Denk dat je nu weinig kans hebt je geld terug te krijgen.
Waarom?quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:32 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen bij grote pakketjes een verzendbewijs moest vragen.
Dan is dit weer iets dat je geleerd hebt.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:32 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen bij grote pakketjes een verzendbewijs moest vragen.
Nee. En daarom moet je naar een postagentschap. Zij kunnen voor een extra bedragje je brievenbus envelop van een T&T voorzien. Je verzendbewijs.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bij brievenbuspost krijg je die niet.
Dat was ook gratis, ik heb het gewoon over het hoofd gezien dat dat moest.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee. En daarom moet je naar een postagentschap. Zij kunnen voor een extra bedragje je brievenbus envelop van een T&T voorzien. Je verzendbewijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |