Pics van je zus.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn zus heeft ooit in een Brabants hol genaamd Oudenbosch genoemd. Als heel Brabant zo is als daar is het inderdaad niet veel soeps.
Snap geen hol van deze tekst. Zeker een kk Drent.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn zus heeft ooit in een Brabants hol genaamd Oudenbosch genoemd. Als heel Brabant zo is als daar is het inderdaad niet veel soeps.
Wat snap je er niet aan?quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snap geen hol van deze tekst. Zeker een kk Drent.
quote:
Snap je het zelf wel?quote:Mijn zus heeft ooit in een Brabants hol genaamd Oudenbosch genoemd.
Dan hou je bek met je 'wat snap je er niet aan' ....... doe je toch echt zelf met je slecht geschreven kutzinnen.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
brabanders en stilte coupe gaat niet samen he.
Dan zou ik de volgende keer toch echt even wat verder rijden dan Arnhem.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:45 schreef Basp1 het volgende:
En dat gezegd door iemand die zich achterhoker noemt. Tussen de regio Brabant en de achterhoek zit niet zoveel verschil in luidheid van de mensen.
Hier, dames en heren, is iemand volkomen over zijn zeik..quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan hou je bek met je 'wat snap je er niet aan' ....... doe je toch echt zelf met je slecht geschreven kutzinnen.
Hedde hem, jankertquote:Op dinsdag 24 april 2018 11:20 schreef Achterhoker het volgende:
Wat maken die lui die toch altijd een hoop herrie.
Of je nu op een terras zit, op vakantie bent of naar een willekeurig evenement gaat die lui zijn altijd luidruchtig aanwezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |