abonnement Unibet Coolblue
pi_178709774
Ik ben van plan om naar A Coruña te rijden met de auto voor een sportwedstrijd, eigen augustus, maar dit lijkt mij de ideale mogelijkheid om er twee weken of 17 dagen vakantie van te maken.

Ik was eigenlijk opzoek naar dingen om te doen onderweg, zeg maar grof weg tussen Breda, Lille, Paris, Tours, Poitiers, Bordeaux, noordelijk Spanje.

Zelf hou ik wel van museum met schilderkunst; oud/modern.
Daarnaast alles wat te maken heeft met de eerste en twee wereldoorlog vind ik boeiend.
Pittoreske stadjes en mooie natuur vind ik ook altijd wel de moeite.

Zelf dacht ik aan een bezoek aan Ieper, Amiens/St Quentin/Chateau de Chantilly, Biarritz, San Sebastian, Guggenheim Bilbao.

Maar wat zit nog meer (ongeveer) op de route en is zeker een bezoek waard? Ik wil best was zigzaggen als het de moeite is.
pi_178710162
De hoogste vastelandskliffen van Europa heb je daar. In Ourense heb je warmwaterbronnen. In de Picos kun je naar de meren van covadonga. Oviedo is een leuke stad. Zo snel mogelijk naar die regio doorcrossen dus en Frankrijk overslaan.
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:28:55 #3
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_178713229
Plankgas tot San Sebastián, daar flink pinchos eten en dan rustig alle plaatsen langs de Spaanse noordkust bekijken. Het is bijna overal leuk en mooi. Bilbao, Ribadesello, Luarca. Llanes, Ribadeo etc.
Guggenheim zeker niet overslaan!
It's not a lie, if you believe
pi_178753352
Dank jullie wel, ik ga het allemaal even googlen. :)
pi_178754673
Dune du Pilat misschien?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')