Daar is geen ene f*ck aan en sowieso, waarom tig weken wachten. Terwijl ik er gewoon eentje direct bij Xiaomi zelf kan kopenquote:Op dinsdag 24 april 2018 10:28 schreef LurkJeRot het volgende:
Je hoeft toch niet nu te beslissen? Kan je ook via banggood ofzo kopen als je weer thuis bent.
Ja, maar dan kun je de toestellen niet eens uitproberen: een Xiaomi Redmi 5 Plus, is eigenlijk niet echt een upgrade als je van een Redmi Note 4 komt.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:37 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Omdat je moeite hebt met kiezen dus.
Dan doe je het niet, het boeit mij verder ook niet.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:42 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je de toestellen niet eens uitproberen: een Xiaomi Redmi 5 Plus, is eigenlijk niet echt een upgrade als je van een Redmi Note 4 komt.
Maar wel is het een toestel, met een groter scherm en hogere resolutie. Dus dus Redmi 5 plus gaat het niet worden.
De Mi Mix 2 misschien wel, maar moet ik goed over nadenken. Laatste keer dan ik zoveel voor een smartphone betaalde, was bij de OnePlus One.
Aan de andere kant: batterij van mijn Redmi Note 4 gaat helemaal niet meer zolang mee. Dus eigenlijk wil ik vooral daarom een nieuw toestel....
Een Samsung, een Samsung en een iPhone dus.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:25 schreef Diqiu-Long het volgende:
Een budget toestelletje, een midrange toestel. En een highend toestel.
Je heet niet voor niks Lurkjerotquote:Op dinsdag 24 april 2018 10:46 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dan doe je het niet, het boeit mij verder ook niet.
Okee. Nou, succes ermee verder dan he.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:48 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Je heet niet voor niks Lurkjerot
[ afbeelding ]
Zal wel dat mijn batterij zo snel leeg gaat... volgens deze app, heeft hij al 29% van zijn capaciteit verloren.
met JOUW centen!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:15 schreef C.L.Werner het volgende:
Wat een idioot die Dick-long. Verkapte kijk mij in het buitenland posts.
Doet me denken aan zo'n andere user, Yi-Long ofzoiets. Wat is daarmee gebeurt?quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:15 schreef C.L.Werner het volgende:
Wat een idioot die Dick-long. Verkapte kijk mij in het buitenland posts.
Die zit in een Noord Koreaans strafkamp.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:04 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n andere user, Yi-Long ofzoiets. Wat is daarmee gebeurt?
Ah okay, jammer voor 'm.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:06 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Die zit in een Noord Koreaans strafkamp.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:09 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Nee, prima voor hem. Jammer voor de andere gedetineerden, die zitten nu met hem opgescheept![]()
De Hong Kong fapnek ja.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:04 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n andere user, Yi-Long ofzoiets. Wat is daarmee gebeurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |