Ik denk dat ze ook eens graag aandacht van een exotische Antilliaan had gewild maar dat die juist geen interesse hebben in haar platte zitvlak.quote:
Ja, dat denk ik ook. De opmerking 'ik ben ook niet echt jaloers ofzo' moest jouw (en mijn) gedachtengang weg nemen omdat TS zelf al in zag dat die opmerking ging komen, maar juist doordat ze die opmerking maakt denk ik nóg meer dat TS stiekem maar wat graag aandacht had gehad van een Antiliaanquote:Op dinsdag 24 april 2018 08:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook eens graag aandacht van een exotische Antilliaan had gewild maar dat die juist geen interesse hebben in haar platte zitvlak.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Fitgirls, leuk. Maar 9/10 arrogant en aandachtsgeil. Als er ook maar 1 like minder op hun IG gedropt wordt zitten ze nog net niet in een depressie. Althans dat is mijn ervaring van wat ik zie gebeuren.
Volgens mij doen fitgirls zo tegen jou. Fitgirls proberen mij juist te hosselen in de gym en zijn zelden arrogant. Maar ja, dan moet je zelf ook fit & ready zijn, wat jij duidelijk niet bent.quote:
Zelden zo hard moeten lachen, dankjewel.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:17 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Volgens mij doen fitgirls zo tegen jou. Fitgirls proberen mij juist te hosselen in de gym en zijn zelden arrogant. Maar ja, dan moet je zelf ook fit & ready zijn, wat jij duidelijk niet bent.
Graag gedaan fattiequote:Op dinsdag 24 april 2018 09:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zelden zo hard moeten lachen, dankjewel.
Goed bedacht.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:17 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Volgens mij doen fitgirls zo tegen jou. Fitgirls proberen mij juist te hosselen in de gym en zijn zelden arrogant. Maar ja, dan moet je zelf ook fit & ready zijn, wat jij duidelijk niet bent.
Moet ik mij bewijzen tegenover jullie dat ik fit & ready ben in de gym? Kom gerust een keer langs.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Och, meneer valt door de mand hoor.
statsquote:Op dinsdag 24 april 2018 09:33 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Moet ik mij bewijzen tegenover jullie dat ik fit & ready ben in de gym? Kom gerust een keer langs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |