Heb het idee dat ik wat vakken misquote:Op maandag 23 april 2018 23:45 schreef Moira. het volgende:
Even Studielink erbij gepakt:
2011 havo C&M (niet mijn keus, heb 4 jaar vwo gedaan en wilde N&G doen, rip)
- Aardrijkskunde
- Duits
- Engels
- Geschiedenis
- Nederlands
- Tekenen
Vakken zonder CE (dus alleen SE)
- Spaans
- Maatschappijleer
- CKV
Wat zijn de standaard vakken?quote:Op maandag 23 april 2018 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat weet ik niet eens meer en mijn examens waren vorig jaar
Standaardvakken + geschiedenis, economie, m&o en maatschappijwetenschappen denk ik, kan dat?
Geen idee tbh, die vakken die je hoe dan ook verplicht moet houden. Gym, Nederlands, wiskunde, Engels, etc.quote:Op maandag 23 april 2018 23:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
Wat zijn de standaard vakken?
owja economie heb ik ook gedaan.
Dit kan tegenwoordig niet eens meer vgm.quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:00 schreef Reintji het volgende:
Wiskunde A, Natuurkunde, Biologie, Scheikunde
Dat is natuur en gezondheid en dan mag het volgens mij wel. Met n&t niet. Ik ga uit van vwo.quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit kan tegenwoordig niet eens meer vgm.
Tuurlijk. Wel graag met welk jaar je ze hoopt te doen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:05 schreef _--_ het volgende:
Mag je ook de vakken noemen waarvan je een examen wilt doen.
vwo neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:08 schreef _--_ het volgende:
2020
Wiskunde B; eventueel wiskune D
Scheikunde
Natuurkunde
Geschiedenis
Latijn
Extra vak: Aardrijkskunde
En de basisvakken natuurlijk.
C A B D -> van makkelijk naar moeilijk.quote:Op dinsdag 24 april 2018 01:08 schreef Klaploper het volgende:
Nederlands
Engels
Latijn
Wiskunde B 1,2
Natuurkunde 1,2
Scheikunde 1,2
Biologie 1,2
N&G en N&T dus. Maar volgens mij heb je nu geen Wi, Na, Sk en Bi 1 en 2 meer. En wiskunde is nu ABCD i.p.v. A1, A2, B1 en B2 of zo?
2009.
quote:
> Even klikken: https://app.studielink.nl/front-office/quote:Op maandag 23 april 2018 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat weet ik niet eens meer en mijn examens waren vorig jaar
Ja, de 'nieuwe tweede fase' ging in 2007 in. Dus iedereen die in dat jaar naar de 4e ging zat daarin. Jij was dan denk ik net het laatste jaar van de oude lichting? Dat je in 2006 de 2e fase in ging?quote:Op dinsdag 24 april 2018 01:08 schreef Klaploper het volgende:
N&G en N&T dus. Maar volgens mij heb je nu geen Wi, Na, Sk en Bi 1 en 2 meer. En wiskunde is nu ABCD i.p.v. A1, A2, B1 en B2 of zo?
2009.
welke vakken waren dat?quote:Op dinsdag 24 april 2018 23:24 schreef Klummie het volgende:
HAVO 1989 Alpha
VWO 1991 Alpha met bio.
Een veel beter systeem dan de wirwar van tegenwoordig.
NL+ENG. Beide vakken waren verplicht. Dat verschilde echter per school.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |