abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178704111
Kluun is vandaag begonnen met solliciteren. Kluun MOET namelijk terug naar Dubai en heeft geld nodig. Kluun zat te twijfelen:

- 2 of 3 sollicitaties per dag = mooie nette sterke motivatiebrieven
- 10 sollicitaties per dag = korte en veelal rommelige en natuurlijk dezelfde soort brieven (met hier en daar aanpassingen)

Kluun koos voor het laatste, want je zal maar 3 uur lang aan 1 schitterende motivatiebrief werken die mogelijk niet eens gelezen wordt...

Tijd zal het leren welke methode het beste was...

Over die 10 brieven (eigenlijk 12) heb ik immers ook de hele dag gedaan...maar het zijn lelijke korte brieven.

Kluun wil gewoon een lekker baantje van 20 - 32 uur bijv als kassamedewerker of administratief medewerker of telefoontjes opnemen. Kluun wil geld!
Niet doen
pi_178704151
Anti klacht trouwens...Kluun gaat nu lekker series kijken. Morgen weer hele dag solliciteren.

Wanneer is het lelijkemourinho weekend?
Niet doen
pi_178704185
Kluun kan beter zijn account door de shredder gooien en daarna zichzelf.

Of andersom.
pi_178704197
Blijf vooral geloven in je eigen act.
pi_178704378
20 uur achter de kassa, dan hou je nog niet eens geld over een beetje bij te komen na het werk.
.
  maandag 23 april 2018 @ 23:42:50 #6
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_178704808
Je kan ook gewoon je anus verhuren aan zo'n lokale prins voor een weekend, kom je met een paar k terug naar huis ipv dat het geld kost.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_178704841
Nou tijd heeft geleerd wat de beste methode was. Niet die jij koos, dus vanaf nu doorgaan met nummer 1. Als hobby vermeld ik altijd mijn penislengte
pi_178704863
Bij 20 uur kassa/callcenter mag je wel een bijbaantje zoeken, anders kan je qua geld net zo goed een uitkering aanvragen..
pi_178705495
ze zullen daar toch wel stations hebben om je kontje achter te verkopen?
Challamang en pudding, dat is de echte leef.
pi_178705599
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 23:45 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Nou tijd heeft geleerd wat de beste methode was. Niet die jij koos, dus vanaf nu doorgaan met nummer 1. Als hobby vermeld ik altijd mijn penislengte
Tuurlijk 2 sol brieven per dag opsturen. Vervolgens wachten, wachten en wachten. Bovendien solliciteer ik op simpele baantjes. Zoals MC Donalds medewerker. Ik mag toch hopen dat die geen briljante essays over mijn unieke hamburger kookkunsten en buitengewoon behendige kassabediening verwachten...

Sowieso zijn motivatiebrieven voor 'kleine baantjes' onzin. Je solliciteert bij een callcenter:

'Ik ben communicatief heel sterk' (duh anders solliciteert Iwanius niet bij een callcenter)

Eeeh en wat nog meer? Wat onzin over dat je stressbestendig, flexibel en meer prut bent. Ik kan alleen maar hopen dat ze vooral naar mijn CV en met name opleiding staren...
Niet doen
pi_178705608
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 01:51 schreef Kluun1985 het volgende:
(duh anders solliciteert Iwanius niet bij een callcenter)
Jij bent Iwanius? :?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178705627
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 01:51 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Tuurlijk 2 sol brieven per dag opsturen. Vervolgens wachten, wachten en wachten. Bovendien solliciteer ik op simpele baantjes. Zoals MC Donalds medewerker. Ik mag toch hopen dat die geen briljante essays over mijn unieke hamburger kookkunsten en buitengewoon behendige kassabediening verwachten...

Sowieso zijn motivatiebrieven voor 'kleine baantjes' onzin. Je solliciteert bij een callcenter:

'Ik ben communicatief heel sterk' (duh anders solliciteert Iwanius niet bij een callcenter)

Eeeh en wat nog meer? Wat onzin over dat je stressbestendig, flexibel en meer prut bent. Ik kan alleen maar hopen dat ze vooral naar mijn CV en met name opleiding staren...
Succes. Mijn ervaring leert dat als je rondom de 30 bent juist die simpele baantjes amper nog lukken, want te oud. Action, McDonalds, Burger King, Zeeman, Wibra noem ze maar op. Been there done that. Nemen liever hoerige meisjes van 16-18.
pi_178705900
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 02:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Succes. Mijn ervaring leert dat als je rondom de 30 bent juist die simpele baantjes amper nog lukken, want te oud. Action, McDonalds, Burger King, Zeeman, Wibra noem ze maar op. Been there done that. Nemen liever hoerige meisjes van 16-18.
Klopt, dat heet discriminatie, gozertje. Genoeg 30+ vrouwen en oma's achter de kassa's in supermarkten. Maar oudere mannen zie je inderdaad nooit zitten.
Niet doen
pi_178705902
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 01:55 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Jij bent Iwanius? :?
'Kluun' bedoelde ik.
Niet doen
pi_178707017
Het is een proces waar je even doorheen moet. Maar als je eenmaal werk hebt :9
Zonder wrijving geen glans
pi_178715934
Per bedrijf een aparte brief tikken is nonsense en tijdrovend, zeker als je er achter komt dat ze alleen checken naar je naam, leeftijd, en op je taalfouten corrigeren.

Heb gewoon een template motivatiebrief geschreven en ik pas per bedrijf de titel, functie en een alinea motivatie specifiek aan de functie anders lijkt het heel erg template. Werkt altijd.

[ Bericht 4% gewijzigd door TRON2.0 op 24-04-2018 17:34:08 ]
pi_178716095
Hoe wil je met dit soort baantjes naar Dubai?
pi_178716340
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:08 schreef TRON2.0 het volgende:
non-sense
_O-
pi_178716365
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

_O-
Laat je brief daarom vooral door een ander checken :D!
pi_178717753
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:19 schreef DierenFokker het volgende:
Hoe wil je met dit soort baantjes naar Dubai?
Kluun heeft beet

vandaag al 2 keer gebeld, maar ze als koning afgewezen _O_ Derde keer gebeld en morgen kennis maken op arbeiderssbureau :') :7

En dat al na 2 dagen. Nu dus effe genieten, en niet meer solliciteren.

Hopelijk maakt bureau geen loze beloftes :{w
Niet doen
pi_178717784
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:25 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Kluun heeft beet

[ afbeelding ]

vandaag al 2 keer gebeld, maar ze als koning afgewezen _O_ Derde keer gebeld en morgen kennis maken op arbeiderssbureau :') :7

Dat doen we altijd
pi_178717922
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:25 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Kluun heeft beet

[ afbeelding ]

In dat geval hoop ik dat het geen catfish is en je een Mia Khalifa aan zult treffen en geen dikke oliesjeik opzoek naar een jongens hoertje.
pi_178718155
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 23:06 schreef Kluun1985 het volgende:
Kluun is vandaag begonnen met solliciteren. Kluun MOET namelijk terug naar Dubai en heeft geld nodig. Kluun zat te twijfelen:

- 10 sollicitaties per dag = korte en veelal rommelige en natuurlijk dezelfde soort brieven (met hier en daar aanpassingen)

Kluun koos voor het laatste, want je zal maar 3 uur lang aan 1 schitterende motivatiebrief werken die mogelijk niet eens gelezen wordt...

Over die 10 brieven (eigenlijk 12) heb ik immers ook de hele dag gedaan...maar het zijn lelijke korte brieven.

Kluun wil gewoon een lekker baantje van 20 - 32 uur bijv als kassamedewerker of administratief medewerker of telefoontjes opnemen. Kluun wil geld!
Over jezelf praten in de 3de persoon wat ben je dan voor autist :')
pi_178718180
quote:

wat een gare openingspost als dit een representatief beeld is van jouw manier van communiceren dan weet ik al dat ik geen geld zet op jouw brieven die je naar de bedrijven verstuurt :)
pi_178718800
Eens, solliciteren betaalt niks, werken wel
pi_178718884
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:14 schreef MultiBanaan het volgende:
Eens, solliciteren betaalt niks, werken wel
DIT!!! Solliciteren doe je ook al gauw de hele dag, maar je krijgt geen fokking cent. Je zal maar 3 maanden 5 dagen per week druk solliciteren...
Niet doen
pi_178718913
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:26 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat doen we altijd
Dan heb ik nog wel opties om in het buitenland te werken. Daar ben ik ook voor aangenomen, maar ik ben bang voor kakkerlakken, dus durf niet naar Griekenland.
Niet doen
pi_178735369
Mourinhozooi, kom net van uitzendbureau, ze waren wild van me en ze gaan mij voorstellen aan bedrijf, er zijn echter nog wel 3 anderen in de running en die zijn al op gesprek geweest. Volgende wwek krijg ik bericht of het bedrijf mij wil leren kennen.

Kluun net naar bladwijzers om vacature nog eens te bekijken!!!! Vacature is weg!!!! Zoals ik al zei Mourinhomensen zijn het bij arbeidersbureaus.

Kluun solliciteert morgen dus weer druk verder...dan 3 dagen vrij, dan volgende week weer.

Ik ga echt niet op arbeidersbureau luitjes zitten wachten met hun vuile leugens.
Niet doen
pi_178735438
Kluun heeft deadline!!! Geen baan op 16 mei, dan gaat Kluun naar Aiciu die in Griekenland zit.
Niet doen
pi_178735540
Tip: Kijk naar de steekwoorden / functie eisen.

Schrijf deze op en koppel die ervaringen aan momenten in je vorige functies. Kan je een mooie format maken en toepasbaar maken op de functies waarop je gaat solliciteren.
Ook in moeilijke tijden.
pi_178736336
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tip: Kijk naar de steekwoorden / functie eisen.

Schrijf deze op en koppel die ervaringen aan momenten in je vorige functies. Kan je een mooie format maken en toepasbaar maken op de functies waarop je gaat solliciteren.
Eeeeh nee? Kluun wil geen directeur worden. Kluun wil baan. Al is het maar als schoonmaker, barmedewerker, junior office assistant etc Gewoon baan. Het liefst 20 - 24 uur per week van maandag tot woensdag zodat Kluun de overige 4 dagen binnen EU op vakantie kan.
Niet doen
pi_178736426
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')