abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7527058
Sinds vanmorgen zie ik heel wazig met één oog, alsof er een mist voor hangt. Ik dacht in eerste instantie dat mijn lens vuil was, maar toen ik deze uitnam, bleek het mijn oog te zijn. Dit heb ik nog nooit eerder gehad en heb verder geen oogproblemen, wat kan dit nou zijn? Ik heb er behoorlijk last van, vooral nu met de kerst, overal lichtjes en kaarsen. Ik zie er dan een hele grote lichtvlek omheen en da's niet fijn.
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_7527112
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:13 schreef Infinity123 het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat mijn lens vuil was, maar toen ik deze uitnam, bleek het mijn oog te zijn. Dit heb ik nog nooit eerder gehad en heb verder geen oogproblemen, wat kan dit nou zijn?
Geen oogproblemen? waarom heb je lenzen dan?
"Yeah, when I think of Maureen, I think of two things... asphalt ... and trouble."
pi_7527131
pssst....het is buiten behoorlijk mistig vandaag dus dat je dat ff weet...
pi_7527155
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:17 schreef Nazzgul het volgende:

[..]

Geen oogproblemen? waarom heb je lenzen dan?

Buiten een kleine afwijking van -0,75 dan
pi_7527160
Ik heb overigens geen idee wat het kan zijn, ik zou maar is je oog spoelen met gewoon water, en anders een arts raadplegen, of een echt medisch forum..

[Dit bericht is gewijzigd door Nazzgul op 24-12-2002 22:21]

"Yeah, when I think of Maureen, I think of two things... asphalt ... and trouble."
pi_7527163
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:18 schreef dagizmo het volgende:
pssst....het is buiten behoorlijk mistig vandaag dus dat je dat ff weet...
Ja, haha. Hier trouwens niet hoor. Maar ik zit nu binnen en aangezien ik buiten geen lichtjes en kaarsjes heb branden, heb je mijn openingspost niet goed gelezen
  Jubileum moderator dinsdag 24 december 2002 @ 22:21:03 #7
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_7527174
Ik heb even de topictitel aangepast zodat flauwe grappen over het weer achterwege blijven.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_7527186
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:21 schreef Lois het volgende:
Ik heb even de topictitel aangepast zodat flauwe grappen over het weer achterwege blijven.
Okidoki, thx
  dinsdag 24 december 2002 @ 22:28:44 #9
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7527278
Dat heb ik ook. Je ogen zijn gewoon beschadigd. Gelukkig is het bij mij een heel klein plekje.
Deeply in Love!
pi_7527280
Ooit naar een zonne-eclips gekeken met het blote oog? (de gevolgen kunnen namelijk enkele jaren op zich laten wachten)
pi_7527312
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:28 schreef Chiwakka het volgende:
Ooit naar een zonne-eclips gekeken met het blote oog? (de gevolgen kunnen namelijk enkele jaren op zich laten wachten)
Ja, wel eens, maar niet echt lang. Iedereen heeft de zonsverduistering wel meegekregen denk ik. Ik hoop iig niet dat dat de oorzaak is, want dan zal het wel permanent zijn.
pi_7527325
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:28 schreef Wez het volgende:
Dat heb ik ook. Je ogen zijn gewoon beschadigd. Gelukkig is het bij mij een heel klein plekje.
Naar mijn weten doe ik nooit gekke dingen met mijn ogen. Kan hier iets tegen gebeuren??
  dinsdag 24 december 2002 @ 22:51:09 #13
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7527651
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:32 schreef Infinity123 het volgende:

[..]

Naar mijn weten doe ik nooit gekke dingen met mijn ogen. Kan hier iets tegen gebeuren??

Denk dat er een te velle licht in het oog is gekomen, waardoor er stukjes in je oog kapot is gegaan.
Deeply in Love!
pi_7527675
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:51 schreef Wez het volgende:

[..]

Denk dat er een te velle licht in het oog is gekomen, waardoor er stukjes in je oog kapot is gegaan.

Dat is wel balen dan. Ik hoop dat het zich wat herstelt, dit is niks.
  dinsdag 24 december 2002 @ 22:58:09 #15
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7527745
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:52 schreef Infinity123 het volgende:

[..]

Het herstelt niet, kapot is kapot. Je kunt wel hopen dat je ogen zwakker zijn geworden, zodat je sterkere lenzen kunt nemen. Want dan is het niet echt een ramp.
Deeply in Love!
  Jubileum moderator woensdag 25 december 2002 @ 11:10:50 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_7533247
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:52 schreef Infinity123 het volgende:

[..]

Misschien is het verstandig dat je even langs de huisarts gaat na de kerstdagen? Je ogen is niet iets waar je lichtzinnig mee om moet springen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 december 2002 @ 11:25:18 #17
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_7533347
waarschijnlijker is het een lichte ontsteking, waardoor zich een klein laagje op je oog vormt...
uitspoelen met water wil wel eens helpen
pi_7533524
quote:
Op woensdag 25 december 2002 11:10 schreef Lois het volgende:

[..]

Misschien is het verstandig dat je even langs de huisarts gaat na de kerstdagen? Je ogen is niet iets waar je lichtzinnig mee om moet springen.

Ja, dat ga ik zeker even doen, voorkomen is beter dan genezen
quote:
Op woensdag 25 december 2002 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
waarschijnlijker is het een lichte ontsteking, waardoor zich een klein laagje op je oog vormt...
uitspoelen met water wil wel eens helpen
Potvolbloemetjes, dat zou best kunnen, ik heb op het moment een kleine oorontsteking en je oren staan toch in verbinding met je ogen. Geen gek idee!
pi_7535854
Ik heb dit ook wel eens, maar bij mij duurt het meestal maar een half uurtje... soms iets langer. Echt super irritant, maar volgens mij heb ik het vooral als ik teveel op stap ben geweest en dus erg moe ben. Maargoed, je moet er iets voor over hebben he
pi_7537439
Lenzen ff uitlaten!

Da's belangrijkste. Vind het toch wel raar klinken, ik zou wel ff langs de dokter gaan. FF kijken of er geen beschadiging is die misschien aan het ontsteken is. Of iets anders.

En vast!
pi_7537854
Als je er erg veel last van hebt,effe met water deppen(gekookt afgekoelt water).

En na de kerst kan je altijd nog door dokter naar laten kijken.

pi_7649384
Ik vraag me af of je nog steeds last hebt van je oog...
Ik hoop dat je oog inmiddels weer oke is.

Zelf heb ik 2 jaar geleden een dikke waas voor mijn oog gehad (werd ik wakker mee), na 1 week was ik totaal blind aan het oog, maar uiteindelijk is het helemaal weer goed gekomen! (bleek een onstoken oogzenuw te hebben)
Als je er nog steeds last van hebt, heb ik maar 1 advies, ga naar de huisarts en die zal je (indien nodig) verwijzen naar de oogarts. (waar je vaak dezelfde dag! nog terecht kan)

Voor iedereen met een plotseling oogprobleem: Ga niet lopen knoeien of denk het komt wel goed, maar ga naar de huisarts, want het zijn wel je ogen!

woensdag 1 januari 2003 @ 14:11:36 #23
18772 pos
@@sweet@@
pi_7649994
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:13 schreef Infinity123 het volgende:
Sinds vanmorgen zie ik heel wazig met één oog, alsof er een mist voor hangt. (...)
Ik had in Oktober 2001 ook zoiets en werd er ook opeens mee wakker. Het bleek diabetes te zijn dus laat je voor de zekerheid even testen daarop, gewoon smorgens nuchter naar de huisarts gaan en vragen of ze je suiker willen meten.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')