quote:Geen oogproblemen? waarom heb je lenzen dan?
Op dinsdag 24 december 2002 22:13 schreef Infinity123 het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat mijn lens vuil was, maar toen ik deze uitnam, bleek het mijn oog te zijn. Dit heb ik nog nooit eerder gehad en heb verder geen oogproblemen, wat kan dit nou zijn?
quote:Buiten een kleine afwijking van -0,75 dan
Op dinsdag 24 december 2002 22:17 schreef Nazzgul het volgende:[..]
Geen oogproblemen? waarom heb je lenzen dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Nazzgul op 24-12-2002 22:21]
quote:Ja, haha. Hier trouwens niet hoor. Maar ik zit nu binnen en aangezien ik buiten geen lichtjes en kaarsjes heb branden, heb je mijn openingspost niet goed gelezen
Op dinsdag 24 december 2002 22:18 schreef dagizmo het volgende:
pssst....het is buiten behoorlijk mistig vandaag dus dat je dat ff weet...
quote:Okidoki, thx
Op dinsdag 24 december 2002 22:21 schreef Lois het volgende:
Ik heb even de topictitel aangepast zodat flauwe grappen over het weer achterwege blijven.
quote:Ja, wel eens, maar niet echt lang. Iedereen heeft de zonsverduistering wel meegekregen denk ik. Ik hoop iig niet dat dat de oorzaak is, want dan zal het wel permanent zijn.
Op dinsdag 24 december 2002 22:28 schreef Chiwakka het volgende:
Ooit naar een zonne-eclips gekeken met het blote oog? (de gevolgen kunnen namelijk enkele jaren op zich laten wachten)
quote:Naar mijn weten doe ik nooit gekke dingen met mijn ogen. Kan hier iets tegen gebeuren??
Op dinsdag 24 december 2002 22:28 schreef Wez het volgende:
Dat heb ik ook. Je ogen zijn gewoon beschadigd. Gelukkig is het bij mij een heel klein plekje.
quote:Denk dat er een te velle licht in het oog is gekomen, waardoor er stukjes in je oog kapot is gegaan.
Op dinsdag 24 december 2002 22:32 schreef Infinity123 het volgende:[..]
Naar mijn weten doe ik nooit gekke dingen met mijn ogen. Kan hier iets tegen gebeuren??
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:51 schreef Wez het volgende:[..]
Denk dat er een te velle licht in het oog is gekomen, waardoor er stukjes in je oog kapot is gegaan.
quote:Het herstelt niet, kapot is kapot. Je kunt wel hopen dat je ogen zwakker zijn geworden, zodat je sterkere lenzen kunt nemen. Want dan is het niet echt een ramp.
Op dinsdag 24 december 2002 22:52 schreef Infinity123 het volgende:[..]
Dat is wel balen dan. Ik hoop dat het zich wat herstelt, dit is niks.
quote:Misschien is het verstandig dat je even langs de huisarts gaat na de kerstdagen? Je ogen is niet iets waar je lichtzinnig mee om moet springen.
Op dinsdag 24 december 2002 22:52 schreef Infinity123 het volgende:[..]
Dat is wel balen dan. Ik hoop dat het zich wat herstelt, dit is niks.
quote:Ja, dat ga ik zeker even doen, voorkomen is beter dan genezen
Op woensdag 25 december 2002 11:10 schreef Lois het volgende:[..]
Misschien is het verstandig dat je even langs de huisarts gaat na de kerstdagen? Je ogen is niet iets waar je lichtzinnig mee om moet springen.
quote:Potvolbloemetjes, dat zou best kunnen, ik heb op het moment een kleine oorontsteking en je oren staan toch in verbinding met je ogen. Geen gek idee!
Op woensdag 25 december 2002 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
waarschijnlijker is het een lichte ontsteking, waardoor zich een klein laagje op je oog vormt...
uitspoelen met water wil wel eens helpen
Da's belangrijkste. Vind het toch wel raar klinken, ik zou wel ff langs de dokter gaan. FF kijken of er geen beschadiging is die misschien aan het ontsteken is. Of iets anders.
En na de kerst kan je altijd nog door dokter naar laten kijken.
Zelf heb ik 2 jaar geleden een dikke waas voor mijn oog gehad (werd ik wakker mee), na 1 week was ik totaal blind aan het oog, maar uiteindelijk is het helemaal weer goed gekomen! (bleek een onstoken oogzenuw te hebben)
Als je er nog steeds last van hebt, heb ik maar 1 advies, ga naar de huisarts en die zal je (indien nodig) verwijzen naar de oogarts. (waar je vaak dezelfde dag! nog terecht kan)
Voor iedereen met een plotseling oogprobleem: Ga niet lopen knoeien of denk het komt wel goed, maar ga naar de huisarts, want het zijn wel je ogen!
quote:Ik had in Oktober 2001 ook zoiets en werd er ook opeens mee wakker. Het bleek diabetes te zijn dus laat je voor de zekerheid even testen daarop, gewoon smorgens nuchter naar de huisarts gaan en vragen of ze je suiker willen meten.
Op dinsdag 24 december 2002 22:13 schreef Infinity123 het volgende:
Sinds vanmorgen zie ik heel wazig met één oog, alsof er een mist voor hangt. (...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |