abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7526856
Weet iemand of Pisang Ambon Creme/Cream nog bestaat? En waar het nog verkrijgbaar is? In een disco of slijterij?

'Vroeger' (ong. 5 jaar geleden) in m'n eerste stapjaren dronk ik het heel veel en dat was me toch lekker. Op een gegeven moment was het niet meer verkrijgbaar, volgens mij zeiden ze dat het niet meer verkocht mocht worden ofzo!

(Ik weet eigenlijk niet eens of het een mixje was of een puur drankje.)

pi_7527416
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 21:59 schreef Hanneman het volgende:
Weet iemand of Pisang Ambon Creme/Cream nog bestaat? En waar het nog verkrijgbaar is? In een disco of slijterij?

'Vroeger' (ong. 5 jaar geleden) in m'n eerste stapjaren dronk ik het heel veel en dat was me toch lekker. Op een gegeven moment was het niet meer verkrijgbaar, volgens mij zeiden ze dat het niet meer verkocht mocht worden ofzo!

(Ik weet eigenlijk niet eens of het een mixje was of een puur drankje.)

Het had/heeft een kauwgomsmaak, volgens mij smaakte het naar een fruitkauwgom van benbits!
pi_7527452
Ik vond dit super, veel lekkerder dan de gewone versie.
Maar nee, het liep niet zo goed als pisang ambon gewoon.

Maar... met wat ongeslagen slagroom door de pisang ambon en jus krijg je hetzelfde effect!

pi_7527623
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:39 schreef Kleintje het volgende:
Ik vond dit super, veel lekkerder dan de gewone versie.
Maar nee, het liep niet zo goed als pisang ambon gewoon.

Maar... met wat ongeslagen slagroom door de pisang ambon en jus krijg je hetzelfde effect!

Een paar vraagjes:

Is het ook lekker zonder ongeslagen slagroom? Lijkt me niet dat ze dit in een uitgaansgelegenheid hebben, toch?

Heeft iemand de laatste tijd nog weleens Pisang Ambon Creme besteld in een kroeg/disco?

Is het trouwens creme of cream?

pi_7528020
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:49 schreef Hanneman het volgende:

[..]

Een paar vraagjes:

Is het ook lekker zonder ongeslagen slagroom? Lijkt me niet dat ze dit in een uitgaansgelegenheid hebben, toch?

Heeft iemand de laatste tijd nog weleens Pisang Ambon Creme besteld in een kroeg/disco?

Is het trouwens creme of cream?

Pisang Ambon cream.

Het bestaat niet meer.
Dus je krijgt nu pure pisang. Ze zullen waarschijnlijk wel room hebben in de disco gezien het in veel cocktails gaat.
Maar ik gok dat ze het daar niet als een cocktail/drankje zien

pi_7535745
Ik heb nog een (lege ) fles staan, jammer dat het niet meer te krijgen is, lekker spul. Boswandeling lijkt er wel op maar Pisang was toch wel beter..
pi_17156234
quote:
Op woensdag 25 december 2002 15:34 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Ik heb nog een (lege ) fles staan, jammer dat het niet meer te krijgen is, lekker spul. Boswandeling lijkt er wel op maar Pisang was toch wel beter..
Ik heb het alleen in uitgaansgelegenheden gedronken. Was Pisang Ambon cream ook gemixed en al in een fles te krijgen bij een slijter o.i.d. ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')