https://www.hollywoodrepo(...)ician-was-28-1104501quote:Swedish DJ Avicii, real name Tim Berglund, died at age 28 on Friday, April 20, his publicist confirmed.
"It is with profound sorrow that we announce the loss of Tim Bergling, also known as Avicii," his publicist Diana Baron said in a statement. "He was found dead in Muscat, Oman this Friday afternoon local time, April 20th. The family is devastated and we ask everyone to please respect their need for privacy in this difficult time. No further statements will be given."
Telemann word normaal gegeven als productiefste ooit met minimaal 3000 bekende werken.quote:Mozart zijn volledige oeuvre past op ongeveer 170 cd's. En dat is wat bekend is, naast stukken muziek waarvan het niet zeker is of het van hem is en het geen verloren is gegaan door de eeuwen. Geen enkele muzikant komt daarbij ook maar enigszins in de buurt. Al begrijp ik wel dat je naar zijn enigszins tragische leven doelt.
Er gaat vanzelf wel iemand iets lekken naar de media denk ik.quote:Op maandag 23 april 2018 18:51 schreef larry_flynt het volgende:
Sneu ben benieuwd of we de oorzaak ooit nog horen.
lijkt me zelfmoordquote:Op maandag 23 april 2018 18:51 schreef larry_flynt het volgende:
Kan ook een ongeluk zijn, zoals een drank en/of medicatie combinatie.quote:
Er zijn foto's van Avicii van een week voor zijn dood. Daar ziet hij er niet mager uit en eigenlijk ziet hij er eindelijk gezond uit in tegenstelling tot de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 24 april 2018 09:32 schreef Elzies het volgende:
[..]
Blijkbaar was deze jongen broodmager, vergelijkbaar dat Amy Winehouse dat natuurlijk ook was. Die ging ook ten onder aan een terugval van drank. Op een gegeven moment trekt zo'n lichaam dat niet meer.
.
Sinds wanneer was hij een BN-er?quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:32 schreef Elzies het volgende:
Wel zorgelijk wederom zoveel bekende BN-doden. Het lijkt de laatste jaren weer een trend aan te worden.
Was met Amy Winehouse ook het geval. Afgekickt van de drugs, in gewicht weer aangekomen, nieuwe vriend die een stuk serieuzer was dan de voorganger.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er zijn foto's van Avicii van een week voor zijn dood. Daar ziet hij er niet mager uit en eigenlijk ziet hij er eindelijk gezond uit in tegenstelling tot de afgelopen jaren
In dat geval zouden ze niet zo snel naar buiten brengen dat ze weten wat de doodsoorzaak is en eerst het toxicologisch onderzoek afwachten. Dat is niet gebeurd dus dan zou je denken dat een overdosis niet aan de orde is.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:32 schreef Elzies het volgende:
[..]
Kan ook een ongeluk zijn, zoals een drank en/of medicatie combinatie.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In dat geval zouden ze niet zo snel naar buiten brengen dat ze weten wat de doodsoorzaak is en eerst het toxicologisch onderzoek afwachten. Dat is niet gebeurd dus dan zou je denken dat een overdosis niet aan de orde is.
Ja. Maar mocht het een hartaanval oid zijn, dan zouden ze dat ook eerst moeten onderzoeken toch? Daar gaat ook wat tijd overheen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In dat geval zouden ze niet zo snel naar buiten brengen dat ze weten wat de doodsoorzaak is en eerst het toxicologisch onderzoek afwachten. Dat is niet gebeurd dus dan zou je denken dat een overdosis niet aan de orde is.
Wel een goed punt.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou men er zo geheimzinnig over doen? Juist ja! Omdat het zelfmoord is....quote:Op maandag 23 april 2018 18:51 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb hem ook gemist, hij zou destijds mainstage op Ultra staan maar Deadmau5 kwam voor hem in de plaats toen.... Vond ik zelf niet zo erg, zijn kracht heeft nooit in de liveshows / gigs gezeten. Ook zijn laatste tour in NL was erg matig qua beleving begreep ik.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:39 schreef nils7 het volgende:
Heb 'm helaas nooit live gezien, eigenlijk hij ontbak nog in het rijtje die ik live wilde zien. Overigens wel op DanceValley de mogelijkheid gehad maar de "meute" wilde niet in de plens gaan staan er voor.
Als je er geen zin in hebt zie je dit natuurlijk terug in het eind product.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook zijn laatste tour in NL was erg matig qua beleving begreep ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |