En dan kan je het niet irritant noemen?quote:Op maandag 23 april 2018 18:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat is hier zo achterlijk aan ? Er is nooit voor de meneer open gedaan om te kijken waarvoor hij aanbelt.
Ah, een Tokkie dus.quote:Op maandag 23 april 2018 19:54 schreef valentijn101 het volgende:
Klinkt bekend. Had je hier niet in wgr een topic over. Was dit niet iemand waarvan de uitkering gekort was of zo en die je buiten je werk opwachtte?
Ik zou het probleem weer bij je werkgever neer leggen.
230v het is tegenwoordig 230V!quote:Op maandag 23 april 2018 19:57 schreef wawowiewa het volgende:
Bordje neerzetten: Verboden toegang artikel blablabla.
En een bordje: elektrocutie gevaar.
Dan 220v op de deurbel zetten.
Ja, hij is terug langsgeweest.quote:Op maandag 23 april 2018 19:54 schreef valentijn101 het volgende:
Klinkt bekend. Had je hier niet in wgr een topic over. Was dit niet iemand waarvan de uitkering gekort was of zo en die je buiten je werk opwachtte?
Ik zou het probleem weer bij je werkgever neer leggen.
Geef Schriftelijk bij je werkgever aan dat die gast je nu ook thuis lastig valt. Zorg dat het hun probleem is en niet dat van jou.quote:
Nee dit is een TS die denkt en dacht dat t allemaal wel meeviel en zelfs beetje arrogant erover nadenkt net als nu met zn emmer water.quote:Op maandag 23 april 2018 23:08 schreef Klaploper het volgende:
Klinkt als totale bullshit. Als jouw verhaalbwaar is komt de politie echt wel langs.
En je denkt dat hij dan wegblijft?quote:Op dinsdag 24 april 2018 08:34 schreef ShevaJB het volgende:
Doe de deur open en zeg dat ie op moet rotten. Moeilijk he.,
Misschien weet hij niet eens dat jij er woont en komt hij voor iemand andersquote:Op maandag 23 april 2018 18:46 schreef einzeinz het volgende:
Die kerel op zich is vrij agressief. Stond hier eens op het raam te bonken, dacht dat ze zouden sneuvelen. Maar heb niet open gedaan!
Politie vraagt dan gewoon 'Heb je schade?' Wel nee, mijn raam zit er nog in. Ok, einde verhaal.
Een andere keer staat hij hier te roepen van aap en mongool terwijl de buren dan ook zo vreemd opkijken. Maar op zich is dat ook niet strafbaar. Het is gewoon schijtirritant.
Nee, ik woon niet in een tokkiebuurt. Gemiddelde prijs van een woning ligt hier op 400.000 euro en meer dan de helft is hier hoogopgeleid. Kerel woont hier zelfs niet in de buurt hij heeft gewoon via via mijn adres kunnen bemachtigen.
Als je duidelijk genoeg bent wel.quote:Op dinsdag 24 april 2018 08:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je denkt dat hij dan wegblijft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |