abonnement Unibet Coolblue
pi_178696936
Ik ken een man, al een tijd. Vriendschappelijk leren kennen via via en we komen elkaar ook regelmatig bij het sporten. We hebben al eens wat gedronken en ik ben gewoon nieuwsgierig naar hem. Dus ik had hem gevraagd om weer wat te gaan drinken. Hij wilde wel maar ik ging eerst een weekje op vakantie. Ik stuurde hem daarna een bericht van wanneer zullen we gaan. Toen niks meer gehoord. Ik kwam hem nu dit weekend weer tegen bij het sporten en hij zei dat zijn telefoon kapot was gegaan en mijn nummer niet meer had. Oké kan gebeuren dus hij heeft mijn nummer weer.

Nu weet ik niet of ik voor de derde keer moet vragen om wat te gaan drinken. Ik denk dat als hij geïnteresseerd was geweest hij nu wel snel een afspraak wil inplannen. Maar heb nu ook geen voorstel meer gezien. Aan de ene kant denk ik joh zeur niet en stel het gewoon voor. Aan de andere kant wil ik mezelf ook niet in zijn schoot werpen voor nu de derde keer te vragen om te meeten.

Wat zouden jullie me adviseren?
pi_178696951
Gewoon doen, hoor je het vanzelf.
pi_178697017
Hij heeft geen interesse (of je bent heel slecht in hints geven)
pi_178697314
Zou het nog één keer vragen en het dan verder laten als er niets concreets uitkomt.
pi_178725434
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:23 schreef Leonos het volgende:
Gewoon doen, hoor je het vanzelf.
Nee, want =>
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hij heeft geen interesse (of je bent heel slecht in hints geven oppikken.)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_178727942
Je bent optimistisch, dat is goed. Maar als jij een man heel leuk vond zou je dan 2x nee hebben gezegd. Hij moet jou nu maar vragen. Het is toch graag of niet?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_178727985
Ik zou het ook nog 1x vragen, daarna gewoon laten gaan, derde keer is scheepsrecht
pi_178729377
Grote kans dat hij je niet ziet zitten. Als hij wel interesse had dan was hij wel met een tegenvoorstel gekomen of had hij initiatief genomen.
pi_178729525
Wat valt er te verliezen? Ik zou het gewoon nog één keer proberen, de slechtste uitkomst is gelijk aan niets doen.
pi_178729939
Na 2x zou ik er klaar mee zijn, als iemand meer interesse heeft laat die uit zichzelf wel wat horen....

Sowieso als het initiatief eenzijdig is... Kap er gewoon mee :)
Hij heeft je nummer... Als ik het nummer heb van een vrouw die ik leuk vind probeer ik wel een gesprekje te krijgen hoor... Kom nou, mannen spelen geen spelletjes dat doen alleen vrouwen. En bij vrouwen werkt het ook niet om 3x te vragen voor een date want dan ben je needy.

Next. Niet teveel bekommeren om een enkeling waar weinig interesse vanaf spat.

[ Bericht 16% gewijzigd door ludovico op 25-04-2018 10:59:32 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_178729983
Wie raakt er tegenwoordig nog nummer kwijt? Nieuwe sim erin en inloggen en alles staat terug van de cloud...klinkt als een excuus omdat die niet te direct wilde zijn.
I am a Koala who Stretches :P
pi_178734566
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:46 schreef StretchingKoala het volgende:
Wie raakt er tegenwoordig nog nummer kwijt? Nieuwe sim erin en inloggen en alles staat terug van de cloud...klinkt als een excuus omdat die niet te direct wilde zijn.
Dit.

Echt no way dat die vent anno 2018 al zijn nummers kwijt is omdat zijn telefoon is overleden.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_178735795
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 18:23 schreef Bodybutter het volgende:
.... en we komen elkaar ook regelmatig bij het sporten
je komt hem dus sowieso met enige regelmaat tegen en spreekt ook regelmatig met hem....

dan kun je toch gewoon ook als je hem spreekt zoiets vragen? ("en wanneer komt je voorstel om een keertje weer wat te gaan drinken?")
sowieso merk je dan ook snel of iemand verder contact wil en of er een 'click' is.
Het is ook niet erg in een persoonlijk gesprek iemand te laten merken dat je op hem valt of hem iig erg interssant vind.

Of gaat dat enkel als je iemands telefoonnummer hebt?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 25 april 2018 @ 17:45:14 #14
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_178736541
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:46 schreef StretchingKoala het volgende:
Wie raakt er tegenwoordig nog nummer kwijt? Nieuwe sim erin en inloggen en alles staat terug van de cloud...klinkt als een excuus omdat die niet te direct wilde zijn.
Nouhou eerlijk gezegd heeft mijn telefoon niet zo lang geleden kennis gemaakt met de wc-pot en achteraf bleek dat er een paar nummers op het intern geheugen stonden ipv op de sim of bij google.
Daar ben ik ook een paar nummers door kwijt geraakt. :@
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_178751009
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:45 schreef Elpis het volgende:
Nouhou eerlijk gezegd heeft mijn telefoon niet zo lang geleden kennis gemaakt met de wc-pot en achteraf bleek dat er een paar nummers op het intern geheugen stonden ipv op de sim of bij google.
Daar ben ik ook een paar nummers door kwijt geraakt. :@
Ja maar van deze man geloof ik het niet
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_178751063
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja maar van deze man geloof ik het niet
pi_178751107
Je moet hem gewoon eens goed nilfisken en daarna kijken of hij terugbelt.
pi_178751424
Is hij single?
Doei
pi_178751535
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 18:23 schreef Bodybutter het volgende:
Ik ken een man, al een tijd. Vriendschappelijk leren kennen via via en we komen elkaar ook regelmatig bij het sporten. We hebben al eens wat gedronken en ik ben gewoon nieuwsgierig naar hem. Dus ik had hem gevraagd om weer wat te gaan drinken. Hij wilde wel maar ik ging eerst een weekje op vakantie. Ik stuurde hem daarna een bericht van wanneer zullen we gaan. Toen niks meer gehoord. Ik kwam hem nu dit weekend weer tegen bij het sporten en hij zei dat zijn telefoon kapot was gegaan en mijn nummer niet meer had. Oké kan gebeuren dus hij heeft mijn nummer weer.

Nu weet ik niet of ik voor de derde keer moet vragen om wat te gaan drinken. Ik denk dat als hij geïnteresseerd was geweest hij nu wel snel een afspraak wil inplannen. Maar heb nu ook geen voorstel meer gezien. Aan de ene kant denk ik joh zeur niet en stel het gewoon voor. Aan de andere kant wil ik mezelf ook niet in zijn schoot werpen voor nu de derde keer te vragen om te meeten.

Wat zouden jullie me adviseren?
Als je het wil, vraag je het nog een keer en dan direct plannen. Vermijd ie het direct plannen, dan laten zitten.
pi_178751552
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 07:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Je bent optimistisch, dat is goed. Maar als jij een man heel leuk vond zou je dan 2x nee hebben gezegd. Hij moet jou nu maar vragen. Het is toch graag of niet?
Hij heeft geen twee keer nee gezegd. 1x zei hij ja, tweede keer zei hij niets, en is het de vraag of hij dat gelezen heeft.

Stelletje onzekere 'nerds' hier. Vooroordeel na vooroordeel.
pi_178754304
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:17 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Hij heeft geen twee keer nee gezegd. 1x zei hij ja, tweede keer zei hij niets, en is het de vraag of hij dat gelezen heeft.

Stelletje onzekere 'nerds' hier. Vooroordeel na vooroordeel.
Ja, en toch weet je dondersgoed (ja, ook jij) dat deze vent niet warm wordt van TS. Dan kun je wel op je knieën gaan als vrouw, maar veel krijg je er dan echt niet uit (huehue). Ja, je mag hem dan een keertje "nilfisken" (ik citeer machtpen), maar ik weet niet of TS daar blij van wordt.....
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 26 april 2018 @ 16:21:41 #22
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_178754674
Ik had gewild dat een keer een vrouw zoveel moeite voor mij deed zeg.
pi_178763249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:17 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Hij heeft geen twee keer nee gezegd. 1x zei hij ja, tweede keer zei hij niets, en is het de vraag of hij dat gelezen heeft.

Stelletje onzekere 'nerds' hier. Vooroordeel na vooroordeel.
Lol, vraag me af hoeveel ervaring jij hebt
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_178764089
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:17 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Hij heeft geen twee keer nee gezegd. 1x zei hij ja, tweede keer zei hij niets, en is het de vraag of hij dat gelezen heeft.

Stelletje onzekere 'nerds' hier. Vooroordeel na vooroordeel.
^^Eens

Gewoon nog een voorstel doen ts, niet geschoten is altijd mis.. :)
pi_178769081
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 23:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lol, vraag me af hoeveel ervaring jij hebt
Voldoende ervaring, maar dat zegt niets over deze situatie. Dat hij niet al te 'eager' overkomt is duidelijk, maar dat kan meerdere oorzaken hebben. Om daar een eenduidige conclusie uit trekken; daar is de tekst in de OP niet toereikend voor. Daarnaast gaat het om TS, niet om hem. Als TS niks doet, blijft het altijd een 'what if' voor haar. Zij moet initiatief nemen voor haarzelf, niet voor hem, niet voor het eindresultaat, zonder specifieke verwachtingen. Niet direct in de anticiperende (negatieve) wereld van vooroordelen gaan zitten, maar met een open houding handelen puur gericht op haar behoeften. En ook gewoon 'i'm moving on'-instelling hebben, als het niks wordt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')