abonnement Unibet Coolblue
pi_178696294
stel:

ik heb een voertuig bj 2005

ik voer m uit / vraag exportpapieren bij rdw aan en lever platen in.

helaas / uitvoer gaat niet door

meld m weer aan bij rdw

kan dat?
Ik zeg niets meer, dat was het.
  maandag 23 april 2018 @ 17:55:14 #2
54408 Parzival
Where it happens
pi_178696373
lijkt me dat je dan een nieuw kenteken aan moet vragen.. en dus ook een nieuwe keuring .. maar aangezien die het land niet heeft verlaten gok ik dat je geen importheffing hoeft af te dragen
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_178696728
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:55 schreef Parzival het volgende:
lijkt me dat je dan een nieuw kenteken aan moet vragen.. en dus ook een nieuwe keuring .. maar aangezien die het land niet heeft verlaten gok ik dat je geen importheffing hoeft af te dragen
waarschijnlijk ja
Ik zeg niets meer, dat was het.
pi_178696749
waarom zou dat niet kunnen? Reken wel op kosten. Wat betreft het fiscale vraagstuk: op auto's uit 2005 kun je geen BPM terugkrijgen bij export, dus dat zou niet relevnt moeten zijn bij import.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178696792
kun je die wagen, trouwens niet gewoon schorsen (Als je toch al niet van plan was om te exporteren, maar tijdelijk geen wegenelasting wilt betalen)?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178697035
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:14 schreef oranjevogel1 het volgende:
kun je die wagen, trouwens niet gewoon schorsen (Als je toch al niet van plan was om te exporteren, maar tijdelijk geen wegenelasting wilt betalen)?
wagen? _O_
Ik zeg niets meer, dat was het.
pi_178697094
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:13 schreef oranjevogel1 het volgende:
waarom zou dat niet kunnen? Reken wel op kosten. Wat betreft het fiscale vraagstuk: op auto's uit 2005 kun je geen BPM terugkrijgen bij export, dus dat zou niet relevnt moeten zijn bij import.
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:14 schreef oranjevogel1 het volgende:
kun je die wagen, trouwens niet gewoon schorsen (Als je toch al niet van plan was om te exporteren, maar tijdelijk geen wegenelasting wilt betalen)?
Ik verkoop een motor aan een Pool / uitvoer een feit, Pool zit klem, dokter zegt been moet eraf, Pool zegt nee!!!!, dokter jawel, Pool zegt ik heb motor kurwaaa! ik rij in Poland, dokter zegt tsja ik pak de zaag alvast, Pool wordt wakker en belt mij; wil jij jouw motor weer terug? Ik zeg; ok voor de helft.
Ik zeg niets meer, dat was het.
pi_178697347
Ik dacht dat je zelfs je oude kenteken weer terug krijgt.
.
pi_178701798
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:31 schreef Ik2 het volgende:
Ik verkoop een motor aan een Pool / uitvoer een feit, Pool zit klem, dokter zegt been moet eraf, Pool zegt nee!!!!, dokter jawel, Pool zegt ik heb motor kurwaaa! ik rij in Poland, dokter zegt tsja ik pak de zaag alvast, Pool wordt wakker en belt mij; wil jij jouw motor weer terug? Ik zeg; ok voor de helft.
verzonnen topic? Lijkt me dat die Pool de motor lokaal wel weer verkoopt. Waarom zou hij de moeite nemen dat ding terug naar Nederland te sturen om de helft van wat hij betaald heeft te vangen? Waarom zou jij die motor uberhaupt terug willen?

Voormalig Nederlandse voertuigen worden weleens terug ingevoerd, maar over het algemeen alleen als ze voor een poos in het buitenland zijn ingeschreven. Je meldt je voertuig immers pas aan voor export, nadat je het geld hebt ontvangen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:55:49 #10
476709 Ik2
Gradueel
pi_178714702
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 21:22 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

verzonnen topic? Lijkt me dat die Pool de motor lokaal wel weer verkoopt. Waarom zou hij de moeite nemen dat ding terug naar Nederland te sturen om de helft van wat hij betaald heeft te vangen? Waarom zou jij die motor uberhaupt terug willen?

Voormalig Nederlandse voertuigen worden weleens terug ingevoerd, maar over het algemeen alleen als ze voor een poos in het buitenland zijn ingeschreven. Je meldt je voertuig immers pas aan voor export, nadat je het geld hebt ontvangen.
juist

en de motor staat nog in nl..
Ik zeg niets meer, dat was het.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')