abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 april 2018 @ 16:06:47 #1
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_178694306
Ik ga een aantal maanden studeren in Amerika, Minneapolis. Nu verwacht ik daar half december mee klaar te zijn, volgens mij visum moet ik 15 januari dan weer het land uit zijn. Zelf zou ik graag oud en nieuw vieren in New York en ik zou graag de staat Oregon zien. Als ik de temperaturen in Oregon zie dan is dat wel te doen. Wat raden jullie aan in Amerika in december/januari?

Een ander idee is naar Mexico te gaan, lekker warm en staat ook hoog op mijn lijstje.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_178694507
Van alle 50 staten, waarom Oregon?

En het vriest alleen maar in Minneapolis (dat haast tegen grens met Canada zit) in winter. Dus waarom had je geen stad in het zuiden gekozen voor december/januari?
  maandag 23 april 2018 @ 16:22:29 #3
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_178694638
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 16:16 schreef TourOfData het volgende:
Van alle 50 staten, waarom Oregon?

En het vriest alleen maar in Minneapolis (dat haast tegen grens met Canada zit) in winter. Dus waarom had je geen stad in het zuiden gekozen voor december/januari?
Omdat ik hier mijn studie kan doen en niet ergens anders. Minnesota is ook niet mijn eerste keuze voor in Amerika studeren, helaas kon dat niet anders.

Oregon vanwege "wie is de mol" twee jaar geleden. Een geweldig landschap en omgeving. Miami ben ik al geweest en afgelopen jaar van Chicago naar Los Angeles gereden met een camper. Veel tussenliggende staten en National Parks dus al aangedaan.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_178694658
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 16:16 schreef TourOfData het volgende:
Van alle 50 staten, waarom Oregon?

En het vriest alleen maar in Minneapolis (dat haast tegen grens met Canada zit) in winter. Dus waarom had je geen stad in het zuiden gekozen voor december/januari?
Het vriest alleen in Minneapolis :-D Whut?



Alle blauwe tot mint groene staten zijn gemiddeld onder 0 in de winter.
Zelfs in Texas kan het vriezen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator maandag 23 april 2018 @ 16:28:04 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_178694739
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:06 schreef KimJong-un het volgende:
Ik ga een aantal maanden studeren in Amerika, Minneapolis. Nu verwacht ik daar half december mee klaar te zijn, volgens mij visum moet ik 15 januari dan weer het land uit zijn. Zelf zou ik graag oud en nieuw vieren in New York en ik zou graag de staat Oregon zien. Als ik de temperaturen in Oregon zie dan is dat wel te doen. Wat raden jullie aan in Amerika in december/januari?

Een ander idee is naar Mexico te gaan, lekker warm en staat ook hoog op mijn lijstje.
Dus je plan is O&N in New York en dan door of daarvoor naar Oregon. En dan nog iets anders voor of na O&N (afhankelijk van wanneer je naar Oregon gaat)?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 23 april 2018 @ 16:29:27 #6
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_178694766
quote:
5s.gif Op maandag 23 april 2018 16:28 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Dus je plan is O&N in New York en dan door naar Oregon. Waarom dan nog iets in de VS zoeken?
Dat is mijn plan maar het idee van een plan is dat het gewijzigd kan worden. Wellicht raden jullie dat enorm af in deze tijd van het jaar of zeg je juist dat Yellowstone dan prachtig is.

Ik hoor graag input om die tijd zo waardevol mogelijk te vullen.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_178695352
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:06 schreef KimJong-un het volgende:
Oregon zie dan is dat wel te doen. Wat raden jullie aan in Amerika in december/januari?
Ik raad aan om vrienden te maken en dan na je studie wat meer tijd met hun te spenderen.
quote:
Een ander idee is naar Mexico te gaan,
Kan je ook daarna nog doen. Je hebt tot 15 januari in de VS.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')