abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 mei 2018 @ 10:44:45 #251
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_178908822
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Halfbroer Meghan Markle waarschuwt prins Harry in handgeschreven brief: “Je kunt nog terug”
In een handgeschreven brief heeft de broer van Meghan Markle alarm geslagen over zijn halfzus en haar huwelijksplannen. Showbizz-website In Touch heeft de brief aan prins Harry afgedrukt. Daarin waarschuwt Thomas Markle hem dat het ‘nog niet te laat is’ om de bruiloft af te blazen.Volgens de halfbroer staat de Britse prins op het punt ‘de grootste vergissing in de geschiedenis van koninklijke huwelijken’ te maken. Thomas Markle heeft geen goede relatie met zijn beroemde halfzus. “Meghan Markle is een vervelende, oppervlakkige, verwaande vrouw die jou en de koninklijke familie tot schande is”, schrijft Markle.

Meghan heeft haar excentrieke halfbroer niet uitgenodigd voor het huwelijksfeest en dat steekt, zo blijkt uit de brief. “In plaats van haar eigen familie nodigt ze wildvreemden uit voor haar bruiloft. Wie doet dat nou?”

Zelfde vader
Thomas Markle deelt dezelfde vader als Meghan: ook genaamd Thomas Markle, een Amerikaan met Nederlands-Ierse voorouders. Toen Meghan 6 jaar oud was, scheidden haar ouders.

Op 12 januari van dit jaar werd halfbroer Thomas Markle in de Amerikaanse staat Oregon gearresteerd nadat hij tijdens een dronken bui een wapen tegen het hoofd van een vrouw aanhield. Hij had geen wapenvergunning en werd opgepakt. Later betuigde hij spijt en liet hij weten hulp te zoeken.

https://m.hln.be/showbizz(...)-nog-terug~a4b599f7/
Naar aanleiding van dit berijt stelde ik de vraag idd, omdat ik vaker zulke geruchten en acties tegenkom.

Ik vind het zelf moeilijk te peilen. Op foto’s denk ik vaker: die lach is niet oprecht, terwijl ik dan wel erg blij ben om te zien hoe ze zich in heeft gezet in Afrika. Dat zou je niet doen als je er niet oprecht in bent.

Ik heb bij Meghan een beetje het gevoel van een stil en bedachtzaam meisje, die elke stap wel zorgvuldig plant. Een soort Sylvie, maar minder overdreven. Dat is wat ik iig zie op foto’s

Het zou me dus niet verbazen als het idd onoprecht is.
With love :*
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 10:46:52 #252
43556 miss_dynastie
pi_178908848
Goh, geen idee waarom hij niet welkom is op het huwelijk :+
  donderdag 3 mei 2018 @ 10:51:16 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178908928
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:44 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Naar aanleiding van dit berijt stelde ik de vraag idd, omdat ik vaker zulke geruchten en acties tegenkom.

Ik vind het zelf moeilijk te peilen. Op foto’s denk ik vaker: die lach is niet oprecht, terwijl ik dan wel erg blij ben om te zien hoe ze zich in heeft gezet in Afrika. Dat zou je niet doen als je er niet oprecht in bent.

Ik heb bij Meghan een beetje het gevoel van een stil en bedachtzaam meisje, die elke stap wel zorgvuldig plant. Een soort Sylvie, maar minder overdreven. Dat is wat ik iig zie op foto’s

Het zou me dus niet verbazen als het idd onoprecht is.
Nou, ik zou me vooral weinig aantrekken van wat een jaloerse boze halfbroer over haar vindt.
En helemaal als het gaat om het soort tuig dat een wapen tegen iemands hoofd drukt.

Mijn idee over die halfbroer en -zus aan haar vaders kant die haar het licht in de ogen niet gunnen: die zijn gewoon jaloers op haar, en op het feit dat hun vader wel tijd voor hen had en zij duidelijk een stuk beter opgedroogd is dan de andere kinderen van dezelfde vader. Kan een andere moeder toch van invloed zijn.

Het is volgens mij ook niet zo dat ze afstand van ze genomen heeft sinds ze met Harry is, volgens mij loopt die kant van de familie al jaren over haar te sneren, terwijl ze haar amper kennen.
Maar goed, zijn verontwaardiging over het feit dat hij niet uitgenodigd is maar "allerlei vreemde mensen" wel, geeft wel aan dat hij niet alleen een vreselijke hork is maar ook enorm dom.
Ik snap wel dat ze dat soort tuig niet uitnodigt op het pure feit dat ze een ouder delen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 mei 2018 @ 10:52:35 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178908953
Ik zie aan haar foto's dat ze onoprecht is!

Raap me op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 3 mei 2018 @ 10:53:01 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178908963
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Goh, geen idee waarom hij niet welkom is op het huwelijk :+
Waarschijnlijk zou hij de veiligheidseisen niet eens halen.
Jammer dat het VK niet zulke strenge toelatingseisen heeft, want andersom zou hij in de VS waarschijnlijk gewoon geweigerd worden vanwege die geweldpleging 4 maanden geleden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 mei 2018 @ 10:53:43 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178908973
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:52 schreef Copycat het volgende:
Ik zie aan haar foto's dat ze onoprecht is!

Raap me op.
Wat vind je van mijn foto's?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 mei 2018 @ 10:54:26 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178908986
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:53 schreef Leandra het volgende:

Wat vind je van mijn foto's?
Jou vertrouw ik al helemaal niet. Met je semi-oprechte hoofd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 3 mei 2018 @ 10:55:10 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178909005
quote:
18s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jou vertrouw ik al helemaal niet. Met je semi-oprechte hoofd.
Shit, toch andere make-up gebruiken dus :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 mei 2018 @ 10:57:25 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178909047
Ik denk dat de lach op een foto regelmatig niet oprecht is, maar we hebben nou eenmaal geleerd dat we op een foto moeten lachen, als je een oprechte lach op een foto wilt zien dan moet je een foto maken terwijl iemand lacht, en niet een foto maken terwijl iemand voor je poseert.

Maar goed, ze is dus een prima actrice maar wat minder geschikt als fotomodel, want oprecht lachen op commando weet ze niet authentiek genoeg over te brengen op stilstaand beeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:04:30 #260
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_178910721
Ah well, we’ll see. Ik ben in ieder eval benieuwd naar de jurk :)

Het is natuurlijk wel zo dat een verloofde van een prins nooit goed genoeg kan zijn, en met een paar smetjes in het verleden of gekke familieleden is ze al snel mikpunt van kritiek. Ik hoop iig dat ze hun goede werk voort blijven zetten :)
With love :*
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:06:36 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178910764
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ah well, we’ll see. Ik ben in ieder eval benieuwd naar de jurk :)

Het is natuurlijk wel zo dat een verloofde van een prins nooit goed genoeg kan zijn, en met een paar smetjes in het verleden of gekke familieleden is ze al snel mikpunt van kritiek. Ik hoop iig dat ze hun goede werk voort blijven zetten :)
In deze geven vooral de geflipte familieleden kritiek, niet echt iets om serieus te nemen.

Daarbij hebben William en Kate nu al 3 kinderen, dus waar Harry mee trouwt is niet van wezenlijk belang.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 12:09:49 #262
43556 miss_dynastie
pi_178910825
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ah well, we’ll see. Ik ben in ieder eval benieuwd naar de jurk :)

Het is natuurlijk wel zo dat een verloofde van een prins nooit goed genoeg kan zijn, en met een paar smetjes in het verleden of gekke familieleden is ze al snel mikpunt van kritiek. Ik hoop iig dat ze hun goede werk voort blijven zetten :)
Maar het is zo typisch en sneu dat alle gezeik van haar eigen familie komt en de queen, die toch niet echt als heel lief ende makkelijk bekend staat, haar zo makkelijk accepteert en dingen laat doen waar anderen getrouwd voor moeten zijn. Zelfs al is Harry haar lieveling, dan nog... het is haar van harte gegund om zo gewaardeerd te worden.
pi_178926856
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:09 schreef miss_dynastie het volgende: [..]

Maar het is zo typisch en sneu dat alle gezeik van haar eigen familie komt en de queen, die toch niet echt als heel lief ende makkelijk bekend staat, haar zo makkelijk accepteert en dingen laat doen waar anderen getrouwd voor moeten zijn. Zelfs al is Harry haar lieveling, dan nog... het is haar van harte gegund om zo gewaardeerd te worden.
Daar heeft hij wel wat moeite voor moeten doen.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:15 schreef ato het volgende:
Wat een sukkel zeg, ik kan mij voorstellen dat Meghan afstand heeft genomen.
Prachtige vrouw ook trouwens.
Ze heeft natuurlijk wel instructies gekregen over wat er wel en niet moet. Máxima heeft ook e.e.a. moeten doen toen trouwen op het programma kwam. Is haar familie, ook de stieffamilie, langsgegaan om de situatie door te spreken. Dat was geen afstand nemen, maar duidelijkheid scheppen. Ik denk dat dit bij Meghan een beetje vergeten is, waardoor haar familie tevergeefs zat te wachten op de glorieuze uitnodiging.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:37 schreef Andromache het volgende: [..]

Onzin. Ze is Noord-Amerikaans, die kunnen wat overdreven en onecht overkomen in Britse ogen terwijl ze slechts op hun manier vriendelijk zijn. Harry lijkt me geen type dat met open ogen in een val trapt.
Het ging erg snel, dus in de val trappen is heel goed mogelijk, maar waarom zouden we daarvan uitgaan?

Heb onlangs bij een serie Youtube-filmpjes de reacties gelezen. Dat überschwengliche is nogal moeilijk verteerbaar als het om het geloof gaat. Een paar mensen die daarin niet meegingen werden helemaal ingemaakt, zowel met harde woorden als met lieve. Dat hardnekkige lieve, dat kennen we hier niet zo en voor het VK zal het daar ook op neerkomen.
pi_178928839
Ik zie trouwens dat zij van nature een (mooie) afro/krullen heeft. Hoe heeft ze haar haar nu? Gestijld steeds of een goede pruik ofzo?
pi_178928909
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 09:07 schreef Outlaw1 het volgende:
Ik zie trouwens dat zij van nature een (mooie) afro/krullen heeft. Hoe heeft ze haar haar nu? Gestijld steeds of een goede pruik ofzo?
Gestyled
http://people.com/royals/(...)traightening-secret/
pi_178964690
Foto's van prins Louis O+



Met grote zus Charlotte

Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_178965450
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 03:47 schreef maryen65 het volgende:
Foto's van prins Louis O+

[ afbeelding ]

Met grote zus Charlotte

[ afbeelding ]
Och, aandoenlijke foto, met zus samen.
  zondag 6 mei 2018 @ 21:02:27 #268
131278 moemoe
#teampanda
pi_178977243


Is deze foto van een schijnbaar 14-jarige Máxima hier al voorbij gekomen?
pi_178977273
quote:
11s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:02 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]

Is deze foto van een schijnbaar 14-jarige Máxima hier al voorbij gekomen?
Hele bekende foto van Maxima. Die stond al in de roddelbladen toen ze net verkering hadden. :)
  zondag 6 mei 2018 @ 21:05:42 #270
131278 moemoe
#teampanda
pi_178977336
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hele bekende foto van Maxima. Die stond al in de roddelbladen toen ze net verkering hadden. :)
Oh really? :D

Ik kwam de foto tegen op een site, waarbij de vergelijking werd getrokken met onderstaande foto van Alexia.


pi_178977357
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:05 schreef moemoe het volgende:

[..]

Oh really? :D
:Y
  dinsdag 8 mei 2018 @ 21:53:31 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_179026424
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 03:47 schreef maryen65 het volgende:
Foto's van prins Louis O+

[ afbeelding ]

Met grote zus Charlotte

[ afbeelding ]
omg O+
disclaimer
pi_179126849
Die vader van Meghan Markle is wel een droeftoeter zeg. De foto's die onlangs opdoken waarop hij in een internetcafe de verlovingsfoto's bekijkt en in een feestwinkel zijn maten laat opmeten zijn gestaged en voor grof geld verkocht. Hij nam zelf het meetlint mee voor die arme jongen van de feestwinkel.
En hij geeft straks zijn dochter weg in de kerk in front of The Queen. :') Ik zou mezelf kapot schamen als dat mijn vader was en je in zo'n familie trouwt.







pi_179137691
Ze hadden beter het verbroken contact kunnen voortzetten. Dat had nu voor wat ophef gezorgd (bruid zonder vader) maar dat zal minder ellende veroorzaken dan die man in de buurt laten van de koninklijke familie. Zie hem straks wel allerlei verhalen verkopen die de Britse RVD dan weer moet ontkrachten etc.
  Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 22:28:24 #275
109131 crew  sportfreak
pi_179164328
Vader Meghan niet bij huwelijk! :o

quote:
Drama voor Meghan

Vader mist bruiloft na hartaanval

Drama voor Meghan
Megan Markle zal op 19 mei niet aan de arm van haar vader de St George Chapel van Windsor Castle binnenschrijden. Volgens de Britse media heeft hij besloten niet naar het Verenigd Koninkrijk te reizen, omdat hij dinsdag een hartaanval had.

Thomas Markle lag de afgelopen dagen flink onder vuur omdat hij een geheime deal met een fotograaf zou hebben gemaakt. Die fotograaf maakte foto’s van Megan’s vader toen hij zijn maten liet opnemen bij een kleermaker. Later maakte hij nog foto’s van Thomas Markle die een boek las over een historische gebouwen in en rond Londen. Hij leek zich daarmee voor te bereiden op het huwelijk van zijn dochter met prins Harry. De foto’s werden overal ter wereld gepubliceerd en waren voor prins Harry de reden een verklaring te doen uitgaan met de eis aan de media om Meghan’s famiie met rust te laten. Daarop sloegen de media keihard terug. Zij toonden aan dat Thomas Markle stiekem had meegewerkt aan de foto’s en dat hij een deel van de opbrengst zou hebben gekregen. Dat ging om grote bedragen- alleen de foto’s bij de kleermaker hadden internationaal al meer dan 115.000 euro opgebracht. Thomas Markle zou zich zeer hebben geschaamd door de onthullingen en was van plan om bij zijn aankomst in het Verenigd Koninkrijk publiekelijk excuses te maken. Kensington Palace had al laten weten dat de onthullingen niets veranderden aan de rol van Thomas Markle bij het huwelijk van zijn dochter. Maar nu mist hij die dag alsnog.
http://www.royalty-online.nl/monarchie/vk/8676/drama-voor-meghan

quote:
Vader Meghan Markle uit schaamte niet bij huwelijk dochter

Meghan Markle zal zaterdag niet door haar vader weggegeven worden bij haar huwelijk met prins Harry. Thomas Markle heeft besloten niet te komen, nadat hij een deal maakte met een roddelfotograaf over hoe hij zich klaarmaakte voor het huwelijk. Hij schaamt zich daarvoor en blijft daarom weg, meldt entertainmentwebsite TMZ.

Op de bewuste foto's, die in de Britse boulevardpers verschenen, is te zien hoe de 73-jarige Thomas Markle zich klaarmaakte voor het huwelijk van zijn dochter. Hij laat zich een pak aanmeten en bladert opzichtig door een boek over Groot-Brittannië. Mail on Sunday meldde echter dat de kiekjes in scène werden gezet en beeldmateriaal uit een internetcafé bevestigde dat.

Thomas Markle zegt tegenover TMZ dat hij andere redenen dan geld had om met de roddelfotograaf in zee te gaan. Hij is diverse malen slecht op de gevoelige plaat vastgelegd. Bier kopend, ongekamd en onflatteus. Hij is vooral gefrustreerd over het feit dat hij als overmatig drankgebruiker werd weggezet. De vader van de toekomstige prinses zegt niet eens te drinken en stelt dat hij enkel bier voor anderen kocht..

Hartinfarct

Toch geeft Thomas Markle nu aan zich te schamen voor de foto's. ,,Ze ogen dom en theatraal. Ik ging enkel mee in het verhaal van de fotograaf, iets waar ik nu tot het diepste van mijn ziel spijt van heb", aldus de vader van de voormalige actrice.

Zijn beslissing om niet naar de bruiloft te gaan ging zeker niet over een dag ijs. Markle vertelt dat hij zes dagen geleden een hartinfarct heeft gehad, maar zichzelf vroegtijdig uit het ziekenhuis liet ontslaan om bij het huwelijk te zijn. Echter uit schaamte en om zijn dochter en de koninklijke familie niet in diskrediet te brengen, heeft hij besloten nu alsnog thuis te blijven.
https://www.ad.nl/buitenl(...)jk-dochter~aa17e12f/

Of het nu schaamte is vanwege de gezondheid, hij is er dus niet bij.

[ Bericht 20% gewijzigd door sportfreak op 14-05-2018 22:34:28 ]
  maandag 14 mei 2018 @ 22:40:18 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179164594
Eerst maar eens zien of hij er zaterdag idd niet bij is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 mei 2018 @ 23:01:03 #277
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_179165164
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_179171019
Toch triest hoe familie en roddelpers een van je mooiste dagen verpesten.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:35:08 #279
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_179238049
quote:
Prins Charles begeleidt Meghan Markle naar altaar
Foto: Getty Images
Gepubliceerd: 18 mei 2018 11:04
Laatste update: 18 mei 2018 11:18
Prins Charles loopt zaterdag met Meghan Markle naar het altaar. De vader van Markle is door ziekte niet aanwezig bij de bruiloft van zijn dochter. Markle trouwt zaterdag met prins Harry.
De kroonprins van Groot-Brittanië zegt in een verklaring blij te zijn Markle op deze manier welkom te kunnen heten in de koninklijke familie.

De 36-jarige Markle bracht donderdag een officiële verklaring via Kensington Palace uit over de toestand van haar vader. "Ik geef om mijn vader en hoop dat hij de ruimte krijgt om zijn gezondheid weer op orde te krijgen. Ik wil iedereen bedanken die ons heeft gesteund de afgelopen dagen."

[[twitter:tweet_url: https://twitter.com/KensingtonRoyal/status/997401434504290304]]

Foto's
Thomas Markle werd afgelopen week in het ziekenhuis opgenomen wegens hartproblemen. Hij werd woensdagochtend daarvoor geopereerd. Vader Markle werd vorige week getroffen door een hartaanval.

De vader van de Amerikaanse bruid twijfelde of hij naar het Verenigd Koninkrijk zou reizen om het huwelijk van zijn dochter bij te wonen. Maandag werd duidelijk dat hij betaald kreeg voor foto's waarop te zien is dat hij in een internetcafé naar informatie over prins Harry zoekt.

De moeder van de actrice is wel in Londen. Ze gaat vrijdag thee drinken bij koningin Elizabeth.
Bron: https://www.nu.nl/achterk(...)n-markle-altaar.html

[ Bericht 68% gewijzigd door jajablahblah op 18-05-2018 11:53:55 ]
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_179261451
pi_179262995
pi_179263381
wat een shitfest... maar 1 spice girl
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2018 @ 14:57:50 #283
368283 ato
pi_179264410
Ik vond het best een mooie bruiloft, mooi koppel ook.
En die moeder van Meghan, lijkt mij zo lief.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 19 mei 2018 @ 15:24:43 #284
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179265239
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:57 schreef ato het volgende:
Ik vond het best een mooie bruiloft, mooi koppel ook.
En die moeder van Meghan, lijkt mij zo lief.
Ja, zij likt mij echt een sweetheart
With love :*
  zaterdag 19 mei 2018 @ 17:27:09 #285
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_179268551
LOL :D

quote:
Ook het besluit van Meghan om tijdens haar gelofte niet uit te spreken haar aanstaande "te gehoorzamen" wordt genoemd.
NOS
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 19 mei 2018 @ 17:28:03 #286
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_179268574
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 17:27 schreef deedeetee het volgende:
LOL :D

[..]

NOS
Kate had het er ook al uitgehaald hoor.
  maandag 21 mei 2018 @ 01:27:01 #287
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179294877
Ik vond Kate er oud uitzien, trouwens.

Ze is even oud als Meghan Markle zie ik, maar goed, heeft natuurlijk net een verse baby (en is moe).
Koel en donker bewaren
  maandag 21 mei 2018 @ 08:38:24 #288
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_179296392
Niks van de bruiloft heb ik kunnen zien, ik Had gehoopt dat jullie wel de liveverslag zouden geven, maar niks? Zelfs geen foto's :o

[ Bericht 1% gewijzigd door Vlinder op 21-05-2018 08:49:57 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 21 mei 2018 @ 08:39:42 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_179296405
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 08:38 schreef Vlindur het volgende:
Niks van de bruiloft heb ik kunnen zoenen ik Had gehoopt dat jullie wel de live verslag zouden geven, maar niks? Zelfs geen foto's :o
moet je even verder kijken in dit subforum, er is een hele serie geweest ;)
Topicreeks: [LIVE] Het huwelijk
disclaimer
  maandag 21 mei 2018 @ 08:40:32 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179296412
SHO / [LIVE] Harry & Meghan - Evening Reception
Laatste topic van die reeks.
OP is wat vreemd omdat het zeiken over de familie Markle-topic tot live-topic verbouwd werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 21 mei 2018 @ 08:50:42 #291
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_179296550
Oh! Dan ga ik gauw daar kijken. Thnx!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_179296757
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 08:38 schreef Vlindur het volgende:
Niks van de bruiloft heb ik kunnen zien, ik Had gehoopt dat jullie wel de liveverslag zouden geven, maar niks? Zelfs geen foto's :o
Ik heb gifjes gepost...
pi_179298727
Georgie draagt voor het eerst in zijn (publieke) leven een lange broek!
  maandag 21 mei 2018 @ 14:12:25 #294
58711 soapie
Zeeperd
pi_179301350
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:24 schreef bloempje-moi het volgende:
Georgie draagt voor het eerst in zijn (publieke) leven een lange broek!
[ afbeelding ]
Mooi mannetje! O+
  maandag 21 mei 2018 @ 15:32:50 #295
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_179302411
Ahh wat een kereltje is het al!
KuikenGuppy
pi_179303085




  maandag 21 mei 2018 @ 16:45:55 #297
58711 soapie
Zeeperd
pi_179303505
quote:
Mooie foto's!
pi_179303524
Mooi ^)
  maandag 21 mei 2018 @ 17:06:47 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_179303886
Wauw O+
disclaimer
pi_179304162
Mooi! Al ziet Philip er wel slecht uit zeg..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')