De chicks denken dat je gay bent.quote:Op maandag 23 april 2018 12:18 schreef jigggy het volgende:
ik pak om de 12 dagen kapper,besteed meer geld aan mijn kleding als ik ooit gedaan heb en fitness 4x in de week
Ja omdat je zo wanhopig en onzeker overkomtquote:Op maandag 23 april 2018 12:18 schreef jigggy het volgende:
ik pak om de 12 dagen kapper,besteed meer geld aan mijn kleding als ik ooit gedaan heb en fitness 4x in de week,het lijkt wel hoe meer moeite je doet hoe minder intresse ze in je hebben
quote:Op maandag 23 april 2018 12:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
Vraag die chicks anders wat de beste manier is om je ex terug te krijgen
denk niet dat onzekerheid bij mij het probleem isquote:Op maandag 23 april 2018 12:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja omdat je zo wanhopig en onzeker overkomt
Wat is dan wel het probleem bij jou denk je?quote:Op maandag 23 april 2018 12:53 schreef jigggy het volgende:
[..]
denk niet dat onzekerheid bij mij het probleem is
quote:Op maandag 23 april 2018 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jigggy-topic = bla bla ex-vriendin bla bla
Hou ermee op, ga door met je leven.
Heb je dan na een paar maanden nog wel haar over vraag ik me afquote:Op maandag 23 april 2018 12:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Om de 12 dagen kapperlatente homofiel
Gewoon zo:quote:Op maandag 23 april 2018 13:50 schreef Salvad0R het volgende:
1 x per 12 dagen naar de kapper? de nieuwste kleding?
Dus je ziet eruit als een 13 in een dozijn-gozer. Zo'n halve robot met een perfect kapsel. Daarvan zijn er dus 13 in een dozijn.
Als je aandacht wil van vrouwen zul je het toch via je karakter moeten doen.
goeie vraagquote:Op maandag 23 april 2018 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is dan wel het probleem bij jou denk je?
Dat komt omdat alleen hommo’s elke 12 dagen naar de kapper gaan en dure kleren kopen. Je praat ook hier als een sluitspier.quote:Op maandag 23 april 2018 12:18 schreef jigggy het volgende:
Vanaf de middelbare school had ik nooit echt moeite hoeven doen voor chicks, ik kreeg altijd wel redelijk aandacht van de vrouwen, dat is eigenlijk altijd zo gebleven tot ik op 18 jarige leeftijd een vriendin kreeg.
Vanaf dat moment leek het wel alsof andere vrouwen je nog liever wouden puur omdat je al “bezet” was, ik ben hier nooit op ingegaan want ik ben loyaal
Maar sinds het moment dat het uit is met Mn ex vriendin lijkt het wel alsof alleen nog maar 5 of 6jes intresse in mij hebben, terwijl ik meer moeite doe als ooit tevoren, ik pak om de 12 dagen kapper,besteed meer geld aan mijn kleding als ik ooit gedaan heb en fitness 4x in de week,het lijkt wel hoe meer moeite je doet hoe minder intresse ze in je hebben
dure kleren kopen is voor homo’s omdat?quote:Op maandag 23 april 2018 15:40 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat komt omdat alleen hommo’s elke 12 dagen naar de kapper gaan en dure kleren kopen. Je praat ook hier als een sluitspier.
heb al verschillende plakplaatjesquote:Op maandag 23 april 2018 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
Haren millimeteren en tattoo nemen.
Nou dan gewoon aanspreken in de auto.quote:
Jij hebt wel makkelijk praten nu je net de jackpot hebt gevangenquote:Op maandag 23 april 2018 16:44 schreef -river- het volgende:
"zoekende" mensen zijn zo onaantrekkelijk als de pest. Mensen die hun leven zowel emotioneel als financieel op de rails hebben zijn daarentegen wel aantrekkelijk. Pas op het moment dat je goed stabiel in het leven staat straal je dat uit.
Dus een Lamborghinietje maar huren voor een dag?quote:Op maandag 23 april 2018 16:44 schreef -river- het volgende:
"zoekende" mensen zijn zo onaantrekkelijk als de pest. Mensen die hun leven zowel emotioneel als financieel op de rails hebben zijn daarentegen wel aantrekkelijk. Pas op het moment dat je goed stabiel in het leven staat straal je dat uit.
Ja, hij is zeker de jackpot maar ben ik zelf ook. Ik heb een leuk huis, een mooie slimme dochter en een goed leven zowel emotioneel als financieel. Ik zocht absoluut niet maar kwam hem wel tegen.quote:Op maandag 23 april 2018 16:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jij hebt wel makkelijk praten nu je net de jackpot hebt gevangen
Zo werkt dat niet.quote:Op maandag 23 april 2018 16:49 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dus een Lamborghinietje maar huren voor een dag?
Zoals je op elke mooie zomerdag al die kneuzen met auto's met groene platen door het centrum ziet toerenquote:
Idd, daar trappen enkel golddiggers in en die zijn direct weg als ze erachter komen dat er niets te halen valt.quote:Op maandag 23 april 2018 16:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zoals je op elke mooie zomerdag al die kneuzen met auto's met groene platen door het centrum ziet toeren
Dat vraag ik jou.quote:Op maandag 23 april 2018 16:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
dure kleren kopen is voor homo’s omdat?
Mee eens, maar kan jij op Tinder aan een foto zien of iemand zo ervoor staat?quote:Op maandag 23 april 2018 16:44 schreef -river- het volgende:
Ik begon met dat zoekende mensen onaantrekkelijk zijn, en als je op Tinder zit ben je naar mijn menig toch behoorlijk zoekende.quote:Op maandag 23 april 2018 17:34 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Mee eens, maar kan jij op Tinder aan een foto zien of iemand zo ervoor staat?
quote:Op maandag 23 april 2018 18:03 schreef Sigaartje het volgende:
Uit de kast komen is geen schande.
Beter een knaller in je sluitspier dan een leugen in een gleufdier.
ik moest lachenquote:Op maandag 23 april 2018 18:03 schreef Sigaartje het volgende:
Nicequote:Op maandag 23 april 2018 18:03 schreef Sigaartje het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2018 18:03 schreef Sigaartje het volgende:
Enige juiste reactie.quote:Op maandag 23 april 2018 13:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wanhoop geeft de verkeerde feromonen af. Kansloos dus.
Allereerst heb je op de middelbare school geen vrouwen maar meisjes en "wouden"...quote:Op maandag 23 april 2018 12:18 schreef jigggy het volgende:
Vanaf de middelbare school had ik nooit echt moeite hoeven doen voor chicks, ik kreeg altijd wel redelijk aandacht van de vrouwen, dat is eigenlijk altijd zo gebleven tot ik op 18 jarige leeftijd een vriendin kreeg.
Vanaf dat moment leek het wel alsof andere vrouwen je nog liever wouden puur omdat je al “bezet” was, ik ben hier nooit op ingegaan want ik ben loyaal
Maar sinds het moment dat het uit is met Mn ex vriendin lijkt het wel alsof alleen nog maar 5 of 6jes intresse in mij hebben, terwijl ik meer moeite doe als ooit tevoren, ik pak om de 12 dagen kapper,besteed meer geld aan mijn kleding als ik ooit gedaan heb en fitness 4x in de week,het lijkt wel hoe meer moeite je doet hoe minder intresse ze in je hebben
Deze gaat in mijn standaard repetoirequote:Op maandag 23 april 2018 18:03 schreef Sigaartje het volgende:
Liever iemand die het al kan dan iemand die je nog de weg in dr eigen kruis moet wijzenquote:Op woensdag 25 april 2018 07:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Allereerst heb je op de middelbare school geen vrouwen maar meisjes en "wouden"...komop..die zag je toch wel aankomen?
V.w.b. je klacht denk ik dat je ongelijk hebt want je mist een belangrijk feit en wel dat jij een "has been" bent alias iemand die uit een relatie komt en dus al "gebruikt" is geweest.. We willen als het kan tenslotte allemaal maagden.
quote:Op woensdag 25 april 2018 07:03 schreef Iwanius het volgende:
"wouden"...komop..die zag je toch wel aankomen?
quote:Op woensdag 25 april 2018 13:33 schreef Lenny77 het volgende:
Als zij weten dat zelfs zo iemand als je ex je heeft laten staan, dan moet er wel iets mis met je zijn.
Ik zou het in die richting zoeken.
Trouwens, om de 12 dagen kapper? Niets zo lelijk dan een vers kapsel...
Maar ik gun het je wel. Komt wel in orde! Niet meer zo zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |