abonnement Unibet Coolblue
pi_178725999
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 01:09 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Neh die hoop heb ik al lang verloren
"Wenn du denkst es geht nicht mehr, kommt von irgendwo ein Lichtlein her"
pi_178726011
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 01:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

"Wenn du denkst es geht nicht mehr, kommt von irgendwo ein Lichtlein her"
Een licht beam op het binnenhof zou mooi zijn :P
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_178726014
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 01:15 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Een licht beam op het binnenhof zou mooi zijn :P
Of er nu Jantje of Pietje zitten doet regeert de EU niet al jaren?
pi_178726015
Rutte heeft er gewoon geen zin meer in. Laat de boel klappen (met Wiebes als 'schuldige') en gaat lekker een commissariaatje doen bij een multinational.

Crash n burn, zo rollen VVD-ers (en politici in t algemeen natuurlijk)

Al die zeikende kutouderen en ander laaggeschoold tuigh met een grote muil, bah!

Ik zou er ook geen zin meer in hebben. Over een jaar word bekend dat NL gigantisch achter loopt qua economische groei, met als duidelijke oorzaak het snijden/kutten van Rutte, dus is er geen eer meer aan te behalen. Opblazen dus, dan kan Rutte weer elders verder.

[ Bericht 43% gewijzigd door Het_Bokje op 25-04-2018 01:21:30 ]
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_178726019
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 01:16 schreef Het_Bokje het volgende:
Rutte heeft er gewoon geen zin meer in. Laat de boel klappen (met Wiebes als 'schuldige') en gaat lekker een commissariaatje doen bij een multinational.

Crash n burn, zo rollen VVD-ers (en politici in t algemeen natuurlijk)
En dat gemaakte bedje bij Unilever aan iemand anders over laten?
pi_178726031
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 01:17 schreef john2406 het volgende:

[..]

En dat gemaakte bedje bij Unilever aan iemand anders over laten?
Unilever is geen multinational? :)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_178726086
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 01:22 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Unilever is geen multinational? :)
Ehh?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 25 april 2018 @ 06:17:26 #108
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_178727559
https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-topman-paul-polman

Dit is de man die Rutte in zijn zak heeft ;)
Wat een lul :r
  woensdag 25 april 2018 @ 06:32:01 #109
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_178727581
Het was natuurlijk weer te verwachten, er is glashard gelogen over die documenten. Maar maak je alsjeblieft geen illusies. Er komt vandaag een prachtig showdebat waar de coalitie vol blijft houden dat ze gelijk hebben. De oppositie zal even net doen alsof ze heel erg boos zijn en laat het er dan ‘in het landsbelang’ bij zitten.

Glas, plas, was.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_178727757
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:40 schreef john2406 het volgende:

[..]

En als het de PvdA of CDA was geweest, dan was je wel aan het schreeuwen?
Nee.
  woensdag 25 april 2018 @ 07:28:56 #111
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_178727841
'een verbreding in de feitelijkheid'

Rutte :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_178728357
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 06:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Het was natuurlijk weer te verwachten, er is glashard gelogen over die documenten. Maar maak je alsjeblieft geen illusies. Er komt vandaag een prachtig showdebat waar de coalitie vol blijft houden dat ze gelijk hebben. De oppositie zal even net doen alsof ze heel erg boos zijn en laat het er dan ‘in het landsbelang’ bij zitten.

Glas, plas, was.
pi_178728439
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 06:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Het was natuurlijk weer te verwachten, er is glashard gelogen over die documenten. Maar maak je alsjeblieft geen illusies. Er komt vandaag een prachtig showdebat waar de coalitie vol blijft houden dat ze gelijk hebben. De oppositie zal even net doen alsof ze heel erg boos zijn en laat het er dan ‘in het landsbelang’ bij zitten.

Glas, plas, was.
Vergeet de onontbeerlijke motie van wantrouwen niet, waarschijnlijk vanuit de PVV en dan gesteund door wat kleine randpartijen.
pi_178728593
Unilever en Shell moeten blijven dus hoeven ze geen belasting te betalen. De topmannen weten nu meteen hoe ze het moeten aanpakken bij dit kabinet.
pi_178728613
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 01:16 schreef Het_Bokje het volgende:
Rutte heeft er gewoon geen zin meer in. Laat de boel klappen (met Wiebes als 'schuldige') en gaat lekker een commissariaatje doen bij een multinational.

Ik snap dat hij voor Halbe Zijlstra koos, maar Wiebes die had toch een niet al te beste trackrecord, waarom moest die per se in het kabinet? Ik heb het nooit begrepen.
Rutte mist een wijze vrouw naast hem.
  woensdag 25 april 2018 @ 09:34:24 #116
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_178728697
quote:
Thanks. Straks even kijken.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  woensdag 25 april 2018 @ 09:34:53 #117
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_178728703
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:27 schreef Loekie1 het volgende:
....maar Wiebes die had toch een niet al te beste trackrecord, waarom moest die per se in het kabinet? Ik heb het nooit begrepen.
Iets met doofpot dichthouden :?

Blunder rond vertrekregeling Belastingdienst brengt Wiebes in het nauw
Staatssecretaris moet zich verantwoorden voor onderzoeksrapport

De VVD’er blijft pertinent weigeren om ambtelijke correspondentie over risico’s rond de vertrekregeling bij de dienst vrij te geven :D :D Die regeling en de rol van Wiebes daarin komt aan het licht na publicatie van het onderzoeksrapport door de Commissie onderzoek Belastingdienst.
https://www.hpdetijd.nl/2(...)engt-wiebes-in-nauw/

Die heb ik eerder gezien :(
  woensdag 25 april 2018 @ 09:36:07 #118
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_178728722
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:08 schreef MrSoreto het volgende:

[..]

Vergeet de onontbeerlijke motie van wantrouwen niet, waarschijnlijk vanuit de PVV en dan gesteund door wat kleine randpartijen.
Dat is inmiddels ook al een zekerheid geworden helaas.
De Nederlandse politiek is een farce geworden.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  woensdag 25 april 2018 @ 09:36:11 #119
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_178728724
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:27 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik snap dat hij voor Halbe Zijlstra koos, maar Wiebes die had toch een niet al te beste trackrecord, waarom moest die per se in het kabinet? Ik heb het nooit begrepen.
Rutte mist een wijze vrouw naast hem.
Hebben wijze vrouwen een extra ruggengraat dan?
wooblabalurg
pi_178728757
quote:
11s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:36 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hebben wijze vrouwen een extra ruggengraat dan?
Rutte kiest de mensen om zich heen waar ie zich prettig bij voelt. Als ie een wijze vrouw naast zich heeft, heeft ie dat prettige gevoel al en kan hij zich beter richten op de gehele persoon ipv vind ik hem leuk en aardig, oftewel dan is hij zekerder van zichzelf en kan hij ook een persoon die niet zo prettig voelt maar die een goeie trackrecord heeft naast zich velen. Nu laat hij zich in de luren leggen door charlatans.
Oftewel ik geef hem het voordeel van de twijfel maar hij trekt de verkeerde personen aan.

https://www.geenstijl.nl/(...)g-voor-de-oppositie/
  woensdag 25 april 2018 @ 09:44:24 #121
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_178728827
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:39 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Rutte kiest de mensen om zich heen waar ie zich prettig bij voelt. Als ie een wijze vrouw naast zich heeft, heeft ie dat prettige gevoel al en kan hij zich beter richten op de gehele persoon ipv vind ik hem leuk en aardig, oftewel dan is hij zekerder van zichzelf en kan hij ook een persoon die niet zo prettig voelt maar die een goeie trackrecord heeft naast zich velen. Nu laat hij zich in de luren leggen door charlatans.
Oftewel ik geef hem het voordeel van de twijfel maar hij trekt de verkeerde personen aan.

https://www.geenstijl.nl/(...)g-voor-de-oppositie/
Mooie analyse. Je moet hem wel goed kennen om dit te kunnen vaststellen.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_178728859
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:34 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Thanks. Straks even kijken.
Net even gekeken. Een stukje, want ik werd al weer misselijk toen Asscher hypocriet ging doen.

Wat hij zegt is gewoon feitelijk juist. Het is niet prettig dat dit soort fiscale maatregelen genomen moeten worden, maar tot het moment dat landen met elkaar gaan samenwerken op fiscaal gebied omtkom je simpelweg niet aan dit soort maatregelen.

Maar politiek is het weer de focus leggen op het gevolg voor politiek gewin en de oorzaak pakken we niet aan.
pi_178728917
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:44 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Mooie analyse. Je moet hem wel goed kennen om dit te kunnen vaststellen.
Hij is al heel lang onze minister president.
pi_178729035
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Net even gekeken. Een stukje, want ik werd al weer misselijk toen Asscher hypocriet ging doen.

Wat hij zegt is gewoon feitelijk juist. Het is niet prettig dat dit soort fiscale maatregelen genomen moeten worden, maar tot het moment dat landen met elkaar gaan samenwerken op fiscaal gebied omtkom je simpelweg niet aan dit soort maatregelen.

Maar politiek is het weer de focus leggen op het gevolg voor politiek gewin en de oorzaak pakken we niet aan.
Kiest Nederland dan ook voor een systeem zonder subsidie, zoals andere landen?
pi_178729045
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 06:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Het was natuurlijk weer te verwachten, er is glashard gelogen over die documenten. Maar maak je alsjeblieft geen illusies. Er komt vandaag een prachtig showdebat waar de coalitie vol blijft houden dat ze gelijk hebben. De oppositie zal even net doen alsof ze heel erg boos zijn en laat het er dan ‘in het landsbelang’ bij zitten.

Glas, plas, was.
Het laatste restje vertrouwen en geloofwaardigheid in de politiek ben ik met dit corrupte en leugenachtige kabinet volledig verloren.

Telkens als je denkt dat het niet erger kan. Man, man..... :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')